המדריך השלם להשגת לידים באירועים

by אקטיביטק - שיווק דיגיטלי | 28 בספטמבר 2017 11:48

לפניכם הטיפים המובילים שיעזרו לסוכנות שלכם לאתר לקוחות באירועים וליצור איתם קשר. שיווק באירועים הוא פיתוח תערוכה, תצוגה או מצגת, במטרה לקדם מוצר, שירות, סיבה או ארגון הממנפים את המעורבות האישית של הלקוחות  הפוטנציאלים.

דוכן
אירועים אלה יכולים להתרחש באופן מקוון או לא מקוון. קידום פעילויות אלה יכול להתרחש באמצעות טכניקות שיווק נכנסות ויוצאות שונות.

השתתפות באירועים היא דרך מצוינת ליצור קשרים חדשים ולפגוש לקוחות פוטנציאליים. בעולם של היום משווקים צריכים לנצל כל הזדמנות לבנות מערכות יחסים, לייצר מוניטין, ולהרוויח את האמון של קונים פוטנציאליים ולקוחות.

חברות בוחרות להשתתף באירוע מסיבות שונות. חברה קטנה עשויה לרצות את החשיפה שסמינר מקוון יכול לספק, בעוד שחברה גדולה עשויה להזדקק לאינטראקציה פנים-אל-פנים שתוביל לעסקה.
אירועים חייבים להיות בלתי נשכחים כדי להשפיע. כמובן ההשפעה הרצויה תלויה במטרות שלך, אבל רוב החברות מעוניינות שהאירועים יהיו יותר מאשר רק פרסומת מבוימת עבור המותג שלהם. אם הופקו היטב, לאירועים יש את הכוח ליצור רושם חזק ובר קיימא של כל מה שהחברה שלך יכולה לספק. בכך שאתה מאפשר לאנשים לחוות אינטראקציה עם החברה, המוצר או השירות שלך בעת השתתפות באירוע, אתה מתחבר עם קונים פוטנציאליים.

אבל איך הופכים יום בכנס להשקעה מוצלחת שתוביל להרחבת מעגל הלקוחות?

כדי לענות על שאלה זו, הכנו בשבילכם תכנית שתנחה אתכם לאורך כל הדרך – מתכנון סדר היום ועד לבחירת הדרך המושלמת להמשך הקשר עם לידים.

לפני האירוע

פטיש

ברשתות החברתיות תוכלו לבדוק אם יש מרצים אורחים או אנשים אחרים שמספרים על כוונתם להשתתף. נסו לזהות עם מי מהם תרצו לשוחח. להיות פעיל ברשתות חברתיות לפני, במהלך ואחרי האירוע שלך הוא דבר חיוני להצלחה. מאז שהאירועים נמצאים גם בשידור חי, המשתתפים לעתים קרובות משתמשים ברשתות חברתיות כדי לערב משתתפים אחרים בסביבה חיה. הנה כמה ערוצים שיש לקחת בחשבון כשובים את קהל המשתתפים:
טוויטר: הוא כלי רב עוצמה לא רק לשיווק ולקידום האירועים שלך, אלא גם לחיבור עם המשתתפים בזמן אמת. אתה יכול להגדיר תגיות, לתזמן סדרה של ציוצים, לבנות "רשימות ציוץ", ולזכור לצייץ ב"שידור חי"

פייסבוק: משום שפייסבוק הוא כל כך חזותי, זה מקום נהדר לקדם את האירועים שלך באמצעות גרפיקה המושכת את העין. התחל לפרסם 2-3 שבועות לפני האירועים והשתמש בשילוב של גרפיקה מותאמת אישית, ממים,(באזז ויראלי שמגיע בצורת סרטון, תמונה או סוג תוכן אחר), ותמונות שצולמו באירוע כדי לעודד את המשתתפים להירשם.

Google+: התכונה 'אירועים של Google+' מאפשרת למשתמשים לשלוח הזמנות מותאמות אישית ולסנכרן עם יומן Google כאשר המשתמש מאשר זאת. תוכל גם למנף את Google Hangouts כדי לקבל משפיעים, לקוחות פוטנציאליים, לקוחות קיימים ומשתתפים אחרים באותו מקום שבו עוסקים בעיקרי הדברים של האירועים.

LinkedIn:  כדאי לקדם את דף ההרשמה שלך ולהשתמש בקבוצות LinkedIn כדי לקבל קצת כח משיכה נוסף.

 

במהלך האירוע

אחרי האירוע

 

שאלו את עצמכם – האם עמדתם ביעדים? אם לא, ייתכן שעליכם לשנות את הגישה או לנסות אירוע אחר בפעם הבאה.

כמו רוב הדברים, כדי לייצר לידים באירועים נדרשת עבודה. אבל אם מתכננים, מתמקדים ביעדים ומודדים את ההצלחה, יש סיכוי גבוה ביותר שזאת תהיה השקעה משתלמת.

בהצלחה!
סוכריות

Source URL: https://www.actvtec.co.il/blog/%d7%94%d7%9e%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%94%d7%a9%d7%9c%d7%9d-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%92%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d