אינסטגרם הודיעה השבוע שלמעלה מ150 מיליון אנשים משתמשים באופציה החדשה, Stories, על בסיס יומיומי. כעת החברה רוצה להפיק ממנה רווחים, וזאת בעזרת פרסומות על מסך מלא.
בדומה לפרסומות בסנאפצ'ט, אינסטגרם תוסיף פרסומות של 5-15 שניות בין "סיפור" ל"סיפור", כאשר המשתמש צופה ביותר מסרטון אחד ברצף. הפרסומות הללו ירוצו באופן אוטומטי עם סאונד, אך יאפשרו למשתמשים לדלג עליהן בעזרת דפדוף הצידה.
הניסוי החדש יתחיל עם 30 מותגים בינלאומיים כמו Airbnb, נייק, נטפליקס ועוד. בהמשך, יהיה ניתן ללחוץ על הפרסומות ולעבור לדף הנחיתה של המפרסם.
נראה שפייסבוק שמה דגש על מציאת שטחי פרסום נוספים בפלטפורמות השונות שלה. כעת נשאלת השאלה מתי שטח הפרסום בStories יהפוך להיות "ציבורי" ויאפשר גם למפרסמים קטנים ובינוניים להכניס את התוכן שלהם לשם. אם ניסיון העבר מראה לנו משהו, הוא שלאחר תקופת הניסוי הזו, אינסטגרם צפויה לפתוח את האפשרות, ובכך להוריד את העומס הבלתי פוסק על הFeed.