חדשות מצוינות למפרסמים ויוצרי תוכן וידאו, חדשות פחות מוצלחות למשתמשים: על פי דיווחים ברשת, חברת Facebook עומדת להתחיל ניסוי של הוספת סרטוני מפרסמים במהלך הצפייה בסרטוני וידאו בפלטפורמה שלהם. פייסבוק מתכננת לחלוק את הרווחים ממכירת הפרסומות, בדומה לYoutube, עם מפיצי התוכן, כאשר המפיצים יקבלו 55 אחוזים מהרווחים.
סרטוני הפרסומת יופיעו פעם אחת כאשר משתמש יצפה לפחות 20 שניות בסרטון שאורכו כ- 90 שניות ומעלה בלבד.
אופציה זו, במידה ותצא לפועל, תתן למפרסמים שטח פרסום נוסף לתכני הפרסום שלהם, לאחר שבשנים האחרונות שטח הפרסום בפייסבוק נותר כשהיה, כאשר התחרות על אותו שטח רק הולכת וגדלה משנה לשנה.
עד כה, מפיצי סרטוני הוידאו בפייסבוק לא יכלו לקבל כמעט שום הכנסות כתוצאה מצפיות בסרטונים שלהם בפייסבוק, ונאלצו לפנות לאפיקים משתלמים יותר כמו Youtube או פלטפורמות פנימיות. במידה והמהלך יצבור תאוצה, לא מן הנמנע שנתחיל לראות יותר תוכן של מפיצים חשובים כמו ליגות ספורט, תוכניות בידור וחברות חדשות בפייסבוק. מהלך אשר יכול להפוך את פייסבוק לתחרות אמיתית מול יוטיוב הבלתי מנוצחת בתחום הפרסום. אפשר כבר לחזות את הפוסטים הנזעמים של המשתמשים שיתחילו להחשף לעוד ועוד פרסומות במהלך השימוש שלהם בפלטפורמה.
The last type is the dissertation, which will be intended to serve as the final effect effective reference of the student's research or original idea.