גוגל מודיעה בתדהמה: החל מה-31 לינואר 2017 לא תוכלו יותר ליצור או לערוך הודעות טקסט ברשת המדיה. כן, שמעתם נכון. הפורמט הפשוט והאהוב כל כך על מפרסמים הולך בקרוב מאוד להעלם. Google ממליצה ליצור מודעות רספונסיביות (Responsive Ads), שלטענתה הן דרך יותר טובה להגיע לאנשים ברשת המדיה של גוגל כיוון שהן מתאימות את עצמן למיליוני אפליקציות ואתרים. גוגל מבהירה גם שמודעות רספונסיביות יכולות להציג פורמטים שונים, לרבות מודעות טקסט.
עדיין לא ברור האם גוגל גם תפסיק להציג את מודעות הטקסט אשר קיימות כרגע בקמפיינים שלכם, או שרק לא תאפשר לכם לערוך ולהוסיף כאלה. על כל פנים, נראה שגוגל שמה את הדגש בשנת 2017 ברשת המדיה על יצירת מודעות רספונסיביות טובות יותר להן, ולכם