בחירת סוכנות פרסום

by אקטיביטק - שיווק דיגיטלי | 5 ביוני 2013 16:53

תחום הפרסום באינטרנט מצריך כיום התמחות ברמה גבוהה. מפרסמים הנוהגים להשקיע חלק ניכר מתקציב הפרסום שלהם באינטרנט פונים בדרך כלל לסוכנות פרסום המתמחה בפרסום באינטרנט בצורה בלעדית או בנוסף למשרד הפרסום הראשי. מעבר לכך, צמחו לאחרונה יותר ויותר חברות המציעות שירותים ספציפיים בפרסום באינטרנט כגון: פרסום בגוגל ניהול מדיה חברתית, פרסום בסלולר, פרסום מבוסס תוצאות וכו'. מפרסמים שונים יכולים לבחור בין מספר מודלים של עבודה עם הספקים השונים בתחום.

בחירת שותף פרסום

להלן מספר נקודות שכדאי לשקול בבחירת שותף מתאים לפרסום באינטרנט:

כיצד לבחור שותף מתאים לפרסום באינטרנט:
בחירת שותף לפרסום באינטרנט הינה צעד משמעותי בדרך ארוכה של שיתוף פעולה. רצוי ונהוג משום כל לבחון לעומק את יכולות המשרד ומהות ההצעה שהוא מגיש לפני שיוצאים לדרך. להלן מספר צעדים לשם בחירת שותף מתאים:

  1. המלצה: היכרות ישירה, עקיפה או שיחה עם לקוחות המשרד יכולה להקנות בטחון בבחירת המשרד הנכון. אם אין לכן היכרות אישית עם אחד מן המשרדים שאתם שוקלים, תמיד תוכלו לבקש לשוחח עם הלקוחות הקיימים.
  2. התרשמות מחומרים קיימים: מטבע הדברים, התוצרים של סוכנות הפרסום גלויים וחשופים לעיני כל. תחקיר קצר יאפשר להגיע ישירות לנכסים הדיגיטליים שמייצרת הסוכנות המועמדת ולהתרשם באופן אישי מהמראה והסטנדרט בו הם עומדים.
  3. פגישת היכרות: דרך טובה ובלתי מחייבת להתרשם מסוכנות פרסום, בייחוד מן הנפשות הפועלות (רצוי לבקש לפגוש את נותני השרות השוטף עצמם ולא רק את הבעלים והבכירים).
  4. התנסות בפתרון בריף: במקרים מסוימים כל האמור לעיל אינו מספיק כדי לקבל החלטת התקשרות. במקרה כזה, או כאשר ישנה התלבטות בין שני מועמדים ראויים, נהוג לתת למשרדים להתנסות בפתרון בריף אמיתי. כך ניתן ללמוד על דרך החשיבה, הניסיון וההתמודדות האמיתית עם האתגרים של אותו מפרסם. מיותר לציין כי התמודדות עם בריף אמיתי מצריכה העמדת משאבים אמיתיים מצד הסוכנות המתמודדת ולכן ראוי לגשת לכך כשלב אחרון בתהליך. במקרים אלו נהוג לציין אם יש או אין מתמודד נוסף על תקציב הפרסום ולהגדיר מראש מה הם הפרמטרים שיבדקו.

Source URL: https://www.actvtec.co.il/blog/%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%a1%d7%95%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d