Menu
077-3451111
כל החידושים בממשק Google AdWords בשנת 2017 - 5.0 מתוך 5 בהתבסס על 4 הצבעות

דירוג משתמשים: 5 / 5

Star activeStar activeStar activeStar activeStar active
 

כל החידושים בממשק Google AdWords בשנת 2017. האם אתם מכירים?

המערכת של Google AdWords נעשית כל הזמן יותר ויותר חכמה. הבעיה שרק מעטים יודעים להשתמש בכל הפונקציונאלית שהיא מציעה. אותם מעטים בדרך יכולים להפיק את המקסימום מכל תקציב פרסום נתון, כל היתר מפסידים. האם אתה מכיר את הפונקציונליות החדשה שמערכת AdWords השיקה בשנת 2017? האם אתה משתמש בהם? אילו כלים באמת יכולים לשפר את הקמפיינים?  להלן רשימה של כל החידושים במערכת AdWords בשנת 2017. וחוות דעת שלי האם שווה לנסות או אפשר לוותר.

פונקציית IF

פונקציית IF: מוסיפה טקסט ספציפי אם מתקיים תנאי בכל אחד מהמאפיינים הבאים: מכשיר, שעה, קהל, מגדר או גיל. ניתן גם להזין ערכי ברירת מחדל אם הטקסט חורג ממגבלת התווים או אם התנאי אינו מתקיים. למידע נוסף
 
חוות דעת שלי -רמת שימושיות בינונית. מיועד למתקדמים. ניתן לשחק בצורה מעניינת עם מודעה. במיוחד ניתן לספק למשתמשים שנטשו את עגלת הקניות שלהם תמריץ להשלים את העסקה. גם אם פונקציית הגיל ניתן לפעמים לקבוע אם המוצר נועד לילד או להורה שקונה את המוצר לילד ולהתאים מודעה ייחודית. הרבה התעסקות והאפקטיביות לא תמיד נראית.

שימוש ברשימות של מילות מפתח שליליות בכל החשבונות.

אפשר להשתמש בספרייה המשותפת בחשבון המנהל כדי ליצור, לערוך ולהסיר רשימות של מילות מפתח שליליות, שאותן ניתן להחיל על  כל החשבונות המנוהלים.
כאשר יוצרים רשימות של מילות מפתח שליליות בחשבון המנהל, כברירת מחדל, הן מתווספות לספרייה המשותפת של כל החשבונות המנוהלים. כדי להחיל רשימה של מילות מפתח שליליות בחשבון, יש להוסיף אותה דרך הספרייה המשותפת של החשבון המנוהל.
 
חוות דעת שלי - שימושי מאוד. ניתן לשלול קבוצות משתמשים בקלות. דוגמאות לקבוצות משתמשים אותם לעיתים קרובות  כדאי לשקול להסיר.

תוספי מיקום ברשת המדיה וביוטיוב

תוספי המיקום עשויים להופיע באתרים ובאפליקציות ברשת המדיה כאשר אנשים נמצאים באזור שלך, או אם הם הביעו בו עניין. כמו כן, המודעות עשויות להופיע במודעות TrueView בסרטונים ובמודעות באמפר ב-YouTube כשאנשים נמצאים באזור שלך, או אם הם הביעו בו עניין.
חוות דעת שלי - שימושי מאוד. חשוב להקפיד להוסיף את תוספי המיקום לא רק ברשת החיפוש, אלא גם ברשת המדיה וביוטיוב.

קמפיינים חכמים לרשת המדיה

קמפיינים חכמים לרשת המדיה מספקים פתרון פשוט וחכם לניהול המשתנים המורכבים של פרסום ברשת המדיה, ועשויים להיות הדרך הקלה ביותר להרחיב את בסיס הלקוחות ולקבל המרות חדשות. ניתן להשתמש בקמפיין חכם לרשת המדיה כדי להציג מודעות כמעט בכל הפורמטים ברשת המדיה של Google ולהגיע לאנשים בכל השלבים בתהליך הקנייה - משלב ההתעניינות ועד השלב שלפני הרכישה.
קמפיינים חכמים לרשת המדיה משלבים בתוכם שלוש טכנולוגיות של אופטימיזציה. מטרת הטכנולוגיות האלה היא להקל על העבודה ולבטל את הצורך בניחושים לכאורה בכל הקשור למיקוד, הצעות מחיר ויצירת מודעה:

וכך זה למעשה עובד:
הצעות מחיר אוטומטיות. קמפיינים חכמים מתבססים על מחיר יעד להמרה על מנת להגדיר את הצעות המחיר לפי מידת הסבירות להמרה, כך שאתה מקבל את הערך הטוב ביותר האפשרי. פעולה זו מתבצעת בכל אחת מהמכירות הפומביות של המודעות.
מיקוד אוטומטי. כשהקמפיין פועל, המערכת מבצעת אופטימיזציה של המיקוד, ומשמעות הדבר היא שהמודעות יופיעו בתדירות גבוהה יותר במיקומים שבהם הן יניבו לך את התוצאות הטובות ביותר.
יצירה אוטומטית של מודעות. המודעות נוצרות באופן אוטומטי מהמרכיבים הבסיסיים שאתה מספק, כמו כותרות, תיאורים, סמלי לוגו ותמונות. הן משתנות באופן רספונסיבי כך שיתאימו כמעט לכל שטח מודעה ברשת המדיה.

חוות דעת שלי - אכן פשוט וקל. מצוין למי שלא מבין  בדיוק איך רשת המדיה בגוגל פועלת.  לרוב טירגוט ידני חכם ומושכל יביא לתוצאות טובות יותר. יעיל ונוח למי שלא רוצה להסתבך עם רשת המדיה.

קהלים דומים גם ברשת החיפוש

באמצעות רימרקטינג ניתן להגיע לאנשים שכבר ביקרו באתר ולהתחבר לקהל שכבר מביע עניין במוצרים, או בשירותים שאתה מספק. גם סביר להניח שברצונך לחשוף את האתר למבקרים חדשים. לשם כך ניתן למצוא אנשים שמפגינים "אותה התנהגות" בחיפוש כמו זו של החברים ברשימת הרימרקטינג.
איך זה עובד?
מערכת AdWords בודקת את פעילות החיפוש שמתבצעת זמן קצר לפני ואחרי שהמבקרים נוספו לרשימת הרימרקטינג, כדי להסיק את ההתנהגות הנצברת בחיפוש של המבקרים ברשימה. על סמך מידע זה, המערכת מוצאת באופן אוטומטי לקוחות פוטנציאליים שמפגינים התנהגות דומה בחיפוש לזו של אנשים מרשימת הרימרקטינג.

חוות דעת שלי - איך לא חשבנו על זה קודם.  בכל אופן לא תמיד עובד, אבל מומלץ לנסות.
טיפ -  הקטינו את הרשימה לרשימה דומה ל 7 ימים ואף 3 ימים  (ברירת המחדל היא 30 יום) 

תוספי Sitelink דינמיים

תוספי Sitelinks דינמיים הם פורמט אוטומטי של תוספים שבעזרתם אנשים שמחפשים ב-Google יכולים להתחבר ישירות מהמודעה לפריט או למידע שמעניין אותם באתר שלך. הם מספקים קישורי Sitelink איכותיים שרלוונטיים למודעות החיפוש.
כאשר אדם מחפש ב-Google מונח מסוים, תוספי ה-Sitelink הדינמיים מציגים במודעת הטקסט קישורי עומק רלוונטיים. הפורמט של קישורי Sitelink דינמיים זהה לזה של קישורי ה-Sitelink הידניים, שאותם המפרסמים מגדירים בעצמם. קישורי Sitelink ידניים יוצגו תמיד במקום קישורי Sitelink דינמיים, אם הם זמינים ואם התוסף מתאים למודעה.
 
חוות דעת שלי - לפרפקציוניסטים בלבד. יש דברים הרבה יותר חשובים לעשות קודם. 

התאמת הצעות מחיר עבור שיחות 


עובד רק בממשק החדש של AdWords. תוכל להגדיל את הצעות המחיר למכשירים ניידים וכך להציג לעתים קרובות יותר מודעות המתמקדות באינטראקציות של שיחות, למשתמשים בטלפונים ניידים. התאמות של הצעות מחיר לאינטראקציות משפיעות על תדירות ההצגה של תוספי שיחות ומודעות להתקשרות טלפונית בלבד. האפשרות לשנות את הצעות המחיר של אינטראקציות מסוימות נותנת לך שליטה רבה יותר על התדירות שבה הן יופיעו יחד עם המודעה ואת האופן שבו לקוחות פוטנציאליים יתחברו אל העסק.

חוות דעת שלי -  מעולה למנעולנים ומפרסמים שמעוניינים שיפנו אליהם טלפונית או לכאלו עם דף נחיתה רע ולא ממיר.

דוחות ופילוחים חדשים  

חוות דעת שלי -  מי שיודע לנתח היטב דוחות בהחלט גם יכול לשפר את הקמפיין.

תוסף קידום מכירות

בעזרת תוספי קידום מכירות אפשר להוסיף ערך למודעות טקסט לרשת החיפוש, שכן הם מדגישים את המבצעים ואת קידומי המכירות כשאנשים מחפשים את הדילים הכי טובים שהעסק מציע.

כדאי להשתמש בתוספי קידום מכירות כדי למשוך לקוחות שמחפשים מבצעים ודילים מיוחדים שרלוונטיים לעסק. במיוחד כדאי להשתמש בתוספי קידום מכירות בתקופות החגים או באירועים מיוחדים כמו חזרה לבית הספר ויום המשפחה.
בתוספי קידום המכירות יש להציג את ההנחה הכספית או את אחוז ההנחה שהעסק מציע על המוצרים או השירותים. אפשר גם להוסיף דרישות מיוחדות למימוש המבצע, כמו שובר או קוד הנחה שמוגבלים בזמן או בסכום

חוות דעת שלי -  מעולה. חוסך המון עבודה לנסח שוב ושוב מודעות יחודיות לכל חג.

מודעת קטלוג בקמפיין קניות

מודעות קטלוג בקמפיין קניות עוזרות לאנשים לגלות את המותג והמוצרים שלך. הן מאפשרות לקבץ מבחר של מוצרים קשורים ולהציג אותם יחד כדי להכיר לאנשים את המותג או העסק. המודעות האלו מסייעות לאנשים להחליט היכן כדאי לקנות מוצר מסוים כשהם משתמשים במונחי חיפוש כלליים יותר כמו "תיקי גב" או "רהיטים". 
מודעות קטלוג בקמפיין קניות זמינות בממשק החדש של AdWords וב-AdWords API. אם ברצונך לפרסם מוצרים ספציפיים, ניתן לעיין במודעות קניות למוצר

חוות דעת שלי - מצויין, רק לא עובד ( עדיין) בישראל.
 

חושבים אחרת? כיתבו בתגובות

 

תגובות   

0 #1 Yallon Banoun 2017-12-14 10:04
אחלה סיכום. תודה!
ציטוט

הוסף תגובה


מאמרים נוספים

מהם השלבים בהכנת תכנית שיווקית

הקדמה תחילה חשוב לציין! תכנית עסקית איננה תכנית שיווקית. תכנית עסקית - תכנית עסקית היא מסמך מפורט שכולל היבטים רבים הקשורים בניהול העסק ותפעולו השוטף. בהיבטים אלה נכללים...

האמת מאחורי לימודי ה PPC

יש לא מעט מכללות שמציעות לימודי PPC בישראל. איך מחליטים היכן כדאי ללמוד? מה כדאי לברר לפני ההרשמה לקורס? מה לשאול לפני שמוציאים את כרטיס האשראי...

18 צעדים לקראת קמפיין פייסבוק מושלם

אז הצלחתם לפתוח קמפיין בפייסבוק. כל הכבוד. אבל גם הטירגוט המדויק ביותר שתעשו, גם התקציב הגדול ביותר שתשקיעו, כל זה לא יעזור אם המודעות שלכם לא יהיו...

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: תובל 13, רמת גן.
מיקוד: 5252228

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

2018 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר