Menu
077-3451111
כניסות: 12264
Google Ads - להגיע ישירות לקהל המטרה שלך

פרסום במנוע חיפוש הוא אחת הדרכים המדויקות והאפקטיביות ביותר להגיע ישירות לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלך. קח את עצמך לדוגמא, כשאתה מחפש מוצר או שירות כלשהו קרוב לוודאי שתחפש אותו בגוגל, בדיוק כמו 92% מהגולשים באינטרנט בישראל (עפ"י סקר TNS Benchmark ). עכשיו עצור וחשוב כמה חכם ונכון מצדך להיות שם בדיוק בזמן שהגולשים מחפשים את המוצר או השירות שלך.
כבעל עסק, מי כמוך יודע שמשימת איתור הלקוחות עשויה להיות מאתגרת מאד. תכנית הקישורים הממומנים Google Ads מאפשרת למקם את העסק שלך בגוגל כך למעשה, תוכל להגיע ללקוחות פוטנציאלים בדיוק בזמן שהם מחפשים את השירות או המוצר שאתה מציע.
בנוסף, מאפשר לך Google Ads, לעקוב אחר הביצועים של כל אחת ואחת ממודעות הפרסום שלך, לכוונן בהתאמה את הקמפיינים שלך ולהגדיר מחדש את גובה ההשקעה בהם בכל רגע שתרצה, במהירות ובקלות.
אדוורדס הוא כלי מצוין עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים שרוצים, שהשיווק יצדיק כל שקל המושקע בהן. עם Google Ads אתה משלם רק כאשר לקוח "מקליק" בפועל על המודעה שלך. כלומר, רק כאשר המודעה שלך באמת עובדת.
אדוורדס יכול לסייע לקדם כל סוג של עסק. אתה יכול לעשות שימוש במודעות כדי למשוך לקוחות "להקליק" ולהגיע לאתר שלך.

adwords-logo

בחר מילות מפתח, כתוב מודעה, הכנס פרטי תשלום, ושובר התנסות

בכל חיפוש ב-Google יופיעו לצד תוצאות החיפוש הטבעיות, הקישורים הממומנים הרלוונטיים ביותר עבור המשתמש. כל מה שנותר לגולשים לעשות הוא פשוט ללחוץ על המודעה שלך על מנת לבצע קניה או לקבל מידע נוסף אודותיך.
לדוגמא, במידה ונרשום את המילה "עפיפונים" נקבל את תוצאות החיפוש הטבעיות מצידו הימני של המסך וסידרה של קישורים ממומנים מצידו השמאלי של המסך.

Google Ads - איך זה עובד?

תוצאות חיפוש אורגניות? טבעיות נקבעות אך ורק לפי הרלוונטיות לחיפוש (אין אפשרות להשפיע עליהן ע"י תשלום לGoogle Ads בקישורים ממומנים מופיעים לצד תוצאות החיפוש הטבעיות ולעיתים אף מעליהן, מודגשים בצבע. על-מנת להתקדם בתוצאות האורגניות יש לבצע קידום אתרים מקצועי.

על מנת להמחיש את יתרונות הפרסום בGoogle Ads, הקמנו חנות פיקטיבית בשם "יוסי עפיפונים". יוסי, בעל העסק, מבקש להביא לקוחות חדשים לחנות, ולשם כך פנה לחברת בניית אתרים והעלה אתר לאינטרנט. בעלי עסקים אחרים עמם הוא בקשר סיפרו לו על Google Ads כדרך טובה להגיע ללקוחות פוטנציאליים.
הפרסום בGoogle Ads מאפשר לך ליהנות ממודעה גמישה הניתנת לעריכה בכל עת, משליטה במיקום המודעה ובתוצאות החיפוש, כולל דיווח שוטף על תוצאות הפרסום.
כמו כן, באפשרותך להפסיק את הפרסום בGoogle Ads בכל זמן שתבקש, ללא כל מחויבות מצדך. אבל היתרון הגדול ביותר עבורך הוא האופטימיזציה. כלומר, היכולת לבחון את התוצאות ולשפר את הקמפיין תוך ניצול מקסימלי של תקציב הפרסום שלך. ככל שתבצע אופטימיזציה טובה יותר של המודעות שלך, כך תוכל להפחית את עלויותיך ולשפר את ההחזר על ההשקעה.

בכל חיפוש של משתמש, Google Ads מבצעת מכירה פומבית אוטומטית (מכרז) בין המפרסמים השונים שבחרו במילת המפתח אשר המשתמש מחפש. במכירה הפומבית נבחרות המודעות שיתפרסמו וכן נקבע סדר המודעות, בהתבסס על ציון האיכות של המודעה המבוסס על רלוונטיות המודעה לחיפוש ועל העלות לקליק המקסימלית שהגדיר כל מפרסם ביחס למילת המפתח.

Google Ads - האם הוא מתאים גם לך

Google Ads מהווה כלי שיווקי ממוקד, יעיל ומשתלם במיוחד. זהו כלי המיועד לכל עסק המעונין לפרסם מוצר או שירות לקהל ממוקד, מבלי לבזבז זמן וכסף על אמצעי מדיה יקרים יותר (וממוקדים פחות). העובדה שהמודעה מגיעה ישירות לקהל המעונין בתכנים שלה, הופכת אותה לאפקטיבית במיוחד ומתאימה לעסקים קטנים כגדולים.
 
Google Ads - לשלם רק עבור תוצאות

הרעיון המוביל בשירות Google Ads הוא אופן התשלום הייחודי עבור הפרסום: בניגוד לאמצעי מדיה אחרים, הפרסום בGoogle Ads הוא עבור תוצאות ולא עבור החשיפה.
יתרה מזאת, הפרסום בGoogle Ads מאפשר לך לפרסם בהתאם לתקציב שלך - כך שהשליטה נמצאת לגמרי בידיים שלך!
בGoogle Ads אתה לא מתחייב מראש על תשלום חודשי קבוע. באפשרותך לבחור את הסכום שמתאים לך לשלם עבור כל הקלקה ואת התקציב היומי או החודשי שלך. את התקציב אתה יכול לשנות בכל עת לפי צרכי העסק.
התשלום הוא רק עבור תוצאות - משתמשים שהקליקו בפועל על המודעה שלך.
רק עם הקלקה על המודעה יחוייב המפרסם בתשלום.

איך נקבעת העלות המינימלית שלך לקליק?

מערכת Google Ads מעריכה את כל מילות המפתח בחשבונך באופן אוטומטי, ומשתמשת בציון האיכות שמתקבל על מנת להציע עלות לקליק מינימלית לכל מילת מפתח. זהו הסכום המינימלי שעליך להציע כך שמודעתך תוצג עבור מילת
המפתח המבוקשת.
כך לדוגמא, אם יוסי, בעל חנות העפיפונים, יבקש להגדיר את המילה "תחביב" כמילת מפתח במודעתו - העלות עבורה עשויה להיות יקרה יותר מהעלות עבור המילה "עפיפון" כמילת מפתח. זאת מאחר והמילה "תחביב" היא מילה כוללת לתחומים שונים ופחות ספציפית מהמילה "עפיפון", ולכן הביקוש עבורה בקרב מפרסמים אחרים, עשוי להיות רב יותר.

ציון האיכות המשמש לקביעת ההצעה המינימלית נגזר משיעור הקליקים של מילת המפתח, מהרלוונטיות של מילת המפתח ושל טקסט המודעה לקבוצת המודעות, מאיכות דף הכניסה שלך ומגורמים נוספים.
מטרתנו היא לעודד מודעות רלוונטיות עבור כל המשתמשים שלנו, ולכן מערכת התמחור שלנו מתוכננת כך שתעדיף מודעות ומילות מפתח רלוונטיות יותר. ההתאמה היא השלב הראשון הדרוש לשם השתתפות במכירה הפומבית עבור מילת מפתח. כדי להתאים עליך לעמוד בהצעת העלות לקליק המינימלית. מודעות עם ציון איכות גבוה יותר עשויות להופיע בדירוג במיקום גבוה יותר ובתדירות גבוהה יותר גם אם עלותן המקסימלית לקליק נמוכה מזו של מודעות אחרות.
אם הצעת העלות לקליק שהגדרת עבור מילות המפתח שלך שווה להצעה המינימלית שנקבעה על-ידי המערכת או עולה עליה, המודעה שלך זכאית להיכנס למכירה הפומבית של המודעות.

טיפים לכתיבת מודעה

בGoogle Ads מה צריך לדעת לפני כתיבת מודעה לצורך כתיבת המודעה שלך בGoogle Ads 95 תווים בלבד., עומדים לרשותך כדי להשתמש בהם בצורה האופטימלית, כדאי לך להצטייד בתשובות מדויקות לשאלות הבאות:

Google Ads - כיצד לבחור מילות מפתח

מודעות הפרסומת המוצגות ב-Google Ads מופיעות בהתאם למילות החיפוש של הגולשים.
לדוגמה: מודעת העפיפונים של יוסי תופיע בכל פעם שהגולשים ישתמשו במילות חיפוש כמו: עפיפון, עפיפונים, מתנות, חביב, משחקים וכד' - זאת במידה ואלו מילות המפתח שהוגדרו על ידי יוסי.

מילות מפתח הן מילות חיפוש, הקשורות לעסק או לשירות שלך. מילות המפתח נבחרות על-ידך ומאפשרות לך למקד את המודעות שלך ללקוחות פוטנציאליים. לכן לבחירה נכונה של מילות מפתח חשיבות עליונה בהצלחת המודעה: ככל שמילות המפתח יהיו ספציפיות יותר, ממוקדות יותר וקשורות בצורה נכונה ומדויקת לעסק שלך ולקהל היעד שלך - כך יגדל הסיכוי שמודעתך תופיע בתוצאות החיפוש ובדפי התוכן הרלוונטיים ביותר ותגיע לקהל הלקוחות הנכון והמתאים ביותר עבורך.
אז איך מוצאים את מילות המפתח הנכונות ביותר למודעה שלך.

שימוש אסטרטגי באפשרויות התאמה למילות מפתח של שירות Google Ads, יאפשר לך להגיע ללקוחות הפוטנציאליים המתאימים ביותר, לצמצם בפועל את העלות לקליק או את העלות שלך לאלף הופעות ולהגדיל את ההחזר על ההשקעה שלך.
כך לדוגמה, ניתן להשתמש במילות מפתח שליליות כדי להפחית הופעות לא רלוונטיות של מודעות ולהגדיל את ציון האיכות שלך.
כדי לשפר את ציון האיכות שלו ובמקביל להימנע מהקלקות לא רלוונטיות על מודעתו, הוסיף יוסי בעת בחירת מילות המפתח גם את מילת המפתח השלילית: "-רודף". כך שהמודעה של יוסי לא תוצג לגולשים המבצעים חיפוש עבור הספר "רודף העפיפונים".

איך כדאי לקבוע את תקציב הפרסום

במהדורת המתחילים המומלצת למפרסמים חדשים, יש להגדיר תקציב פרסום חודשי. תקציב הפרסום החודשי הוא הסכום שאותו אתה מוכן לשלם עבור מסע פרסום ספציפי של Google Ads היא להציג את בכל חודש. ברירת המחדל של המודעה שלך בתדירות הגבוהה ביותר האפשרית, תוך שמירה על מסגרת התקציב החודשי שלך. לתשומת לבך, כל עוד מסע הפרסום שלך פעיל, תחוייב מדי חודש בעלויות שיצבור הקמפיין שלך עד לתקרת התקציב החודשי שקבעת. כדי להימנע מצבירת עלויות יש להשהות את מסע הפרסום ולהפסיק את הופעת המודעות. שים לב שאתה יכול לעדכן את התקציב החודשי באופן עצמאי, בכל עת, בהתאם לצרכי העסק שלך. בניגוד למהדורת המתחילים, במהדורה הסטנדרטית של Google Ads, התקציב מוגדר ברמה היומית ולא חודשית.
Google Ads מספק לך מידע על כמות הקליקים והביקושים למודעתך לפי מילות מפתח והערכת עלויות. מידע זה מאפשר לך לקבל החלטות נכונות בזמן אמת, בעת בחירת מילות המפתח, ולהפיק את המרב מהתקציב שלך.

Google Ads - כיצד לקבוע את תקציב הפרסום

בGoogle Ads אין דרישה להוצאה מינימלית. הסכום שתשלם עבור הפרסום תלוי אך ורק בך. לדוגמה: ניתן להגדיר תקציב חודשי בסך 200ש"ח ועלות מקסימלית בסך 10 אגורות עבור כל קליק על המודעה. לפי מה מעריכים "עלות לקליק" העלות לקליק היא הסכום שאתה משלם בכל פעם שמשתמש מקליק על המודעה שלך, העלות לקליק משתנה בהתאם למילת החיפוש והתחרות של המפרסמים עליה. שירות "התמחור החכם" של Google Ads מעניק לך באופן אוטומטי את המחיר הנמוך ביותר הדרוש בכדי לשמור על מיקום המודעה שלך. כך שהעלות הממשית שלך לקליק תהיה זולה יותר או שווה לעלות המקסימלית לכל קליק שהגדרת. העלות לקליק צריכה לייצג את הערך של כל קליק עבורך.
קביעת העלות לקליק במהדורת המתחילים העלות לקליק נקבעת על ידי כלי אופטימיזציית התקציב המתאים את
הצעתך באופן אוטומטי עבור כל הופעה. מטרת כלי אופטימיזציית התקציב הוא להביא לכמות הקליקים הגבוהה ביותר עבור המודעה שלך במסגרת התקציב החודשי שלך.

קביעת העלות המקסימלית לקליק, אינה מחייבת אותך בהכרח לשלם את המחיר המקסימלי שציינת עבור כל קליק. שירות "התמחור החכם" של Google Ads מקטין סכום זה באופן אוטומטי כך שהעלות האמיתית לקליק בה תחויב תהיה גדולה רק ב-5 אג' מהמינימום ההכרחי לשמירת מיקום המודעה שלך בדף. כך לדוגמא: אם העלות המקסימלית לקליק שלך היא 2.50 ש"ח וההצעה הגבוהה ביותר הבאה היא 1.25 1.30 ש"ח. ש"ח, תקבל את המיקום הגבוה יותר במחיר של

 פרסום בגוגל אדוורדס

מילון למונחים שהוזכרו בהקשר Google Ads
Google Ads - תכנית הפרסום בקישורים הממומנים שללפרסם במנוע החיפוש של גוגל בשיטת תמחור של עלות לקליק.
תוצאות אורגניות?טבעיות - תוצאות שעלו במנוע החיפוש בעבור צירופי מילים שהוקלדו על ידי המשתמש. התוצאות נקבעות לפי אלגוריתם שקובע את הרלוונטיות שלהן לאותו חיפוש, ואינן מושפעות מתשלום לאותו מנוע חיפוש. התוצאות הטבעיות ב-גוגל ממוקמות בחלק המרכזי של עמוד תוצאות החיפוש, לעומת התוצאות הממומנות, שברוב המקרים
ממוקמות בצד העמוד תחת הכותרת "קישורים ממומנים" או "Sponsored Links".
קישורים ממומנים - Sponsored Links - מודעות בתשלום המופיעות בצד עמוד תוצאות החיפוש. מודעות אלו מופיעות כאשר יש התאמה בין מילת החיפוש של הגולש ומילת המפתח שהגדיר העסק המפרסם. התשלום למנוע החיפוש הוא עבור התוצאות (כלומר עלות לקליק) ולא עבור החשיפה. כלומר לא הקליקו, לא שילמת.
החזר על השקעה (ROIReturn On Investment) הוא היחס בין) - החזר על השקעה ( עלות הפרסום לרווח שנוצר מהמרות כגון מכירות או הפניות. ההחזר על ההשקעה מצביע על הערך שהעסק שלך מקבל בתמורה לעלות מסע הפרסום. באפשרותך להעריך את ההחזר על ההשקעה של מסע הפרסום שלך באמצעות חישובים אלה: החסר את עלויות
הפרסום מהכנסותיך ממכירות, ולאחר מכן חלק את הסכום בסך עלויות הפרסום. = החזר על ההשקעה (ROI)
מילת מפתח - המילה אותה המחפש מקליד בתיבת החיפוש שתביא להופעת המודעה שלך.
מילות המפתח שאתה בוחר לקבוצת מודעות נתונה משמשות למיקוד המודעות שלך ללקוחות פוטנציאליים.

ציון איכות - ציון האיכות מהווה את הבסיס למדידת האיכות והרלוונטיות של המודעות שלך, ולקביעת הצעת העלות המינימלית לקליק עבור Google Ads. ציון איכות נקבע לפי שיעור הקליקים של מילת המפתח שלך ב-Google Ads, הרלוונטיות של מודעת הטקסט, מילת המפתח והעמוד באתר שאליו מגיע הגולש מהמודעה - דף הנחיתה שלך. ציון האיכות אם כן, הוא אחד
הגורמים המשמעותיים, הן בקביעת דירוג המודעה בתהליך המכירה הפומבית המתרחש בכל חיפוש מחדש, והן בקביעת העלות המינימלית לקליק.

גוגל מאמינים שמודעות באיכות גבוהה מניבות קליקים רבים יותר, מחזקות את אמון המשתמש ומביאות לביצועים טובים יותר בטווח הרחוק.

עלות לקליק - שיטת תמחור של עלות לפי הקלקה, לפיה אין תשלום עבור חשיפת המודעה, אתה משלם כאשר המשתמש מקליק עליה.
עלות לקליק מינימלית - המחיר הנמוך ביותר שאתה יכול לשלם עבור קליק, על מנת שמילת המפתח שלך תציג מודעות. העלות לקליק המינימלית נקבעת בהתבסס על התחרות במילה.

עלות מקסימלית לכל קליק - העלות המקסימלית לקליק היא הסכום המרבי שאתה מוכן לשלם עבור קליק אחד על המודעה שלך. תוכל להגדיר עלות מקסימלית לקליק ברמת מילת המפתח או ברמת קבוצת המודעות. שיטת התמחור החכם מקטינה סכום זה באופן אוטומטי, כך שהעלות לקליק הממשית שתחויב בה תהיה גדולה רק בחמש אגורות מהמינימום ההכרחי
לשמירת מיקומה של מודעתך על גבי הדף.
מילת מפתח - המילה אותה המחפש מקליד בתיבת החיפוש שתביא להופעת המודעה שלך. מילות המפתח שאתה בוחר לקבוצת מודעות נתונה משמשות למיקוד המודעות שלך ללקוחות פוטנציאליים.
כלי מילות המפתח - כלי שיסייע לך בבנייה או בחידוד של רשימת מילות המפתח ויציג את נתוני הפופולריות והביצועים שלהן.
אפשרויות התאמה למילות מפתח - תוכל להגדיר את מילות המפתח שלך לפי התאמות רחבות, התאמות לביטוי, התאמות מדויקות, או התאמות שליליות. אפשרויות אלו יסייעו לך לשפר את מיקוד המודעה שלך, לשפר את ציון האיכות של המודעה שלך ולחסוך בקליקים לא רלוונטיים, זאת כדי להגדיל את ההחזר על ההשקעה שלך.
מילת מפתח שלילית - ניתן להשתמש בהתאמה שלילית כדי למנוע חיפושים מסוימים, שעשויים להיות לא רלוונטיים. לשם כך, Google Ads מוסיפים את מילות המפתח הרגילות שלנו (כגון "עפיפונים") ולאחר מכן מגדירים את מילות המפתח השליליות באמצעות סימן מינוס לפני המילים שאינן רלוונטיות. (כך לדוגמא: - רודף). בדרך זו לא תוצג המודעה לגולשים המחפשים ביטוי שכולל את מילת המפתח השלילית (במקרה זה, גולשים המחפשים את הספר "רודף העפיפונים").

עלות לקליק ממשית - זהו הסכום שתשלם בכל פעם שמשתמש מקליק על המודעה שלך. שיטת התמחור החכם מספקת באופן אוטומטי את המחיר הנמוך ביותר האפשרי בכדי לשמור על מקום המודעה שלך. העלות הממשית לקליק שלך תהיה נמוכה יותר או שווה לעלות המקסימלית לקליק שציינת.
תקציב יומי מומלץ - התקציב היומי הדרוש לשם הופעת המודעות שלך בתדירות הגבוהה ביותר האפשרית, עבור מילות המפתח שלך. התקציב היומי של מסע הפרסום שלך משפיע על תדירות ההופעה של המודעה שלך ב-Google Ads. אם התקציב היומי שלך נמוך מהסכום המומלץ, אפשר שהמודעה שלך לא תופיע בכל הזמנים בהם משתמשים מקלידים את מילות המפתח הרלוונטיות. הקצאה בהתאם לתקציב היומי המומלץ מסייעת בהבטחת חשיפה מרבית. לתשומת לבך, במהדורת המתחילים ניתן להגדיר רק תקציב חודשי ולא יומי.

 

הוסף תגובה


מאמרים נוספים

כל החידושים בממשק Google Ads בשנת 2017

כל החידושים בממשק Google Ads בשנת 2017. האם אתם מכירים? המערכת של Google Ads נעשית כל הזמן יותר ויותר חכמה. הבעיה שרק מעטים יודעים להשתמש בכל...

מהם השלבים בהכנת תכנית שיווקית

הקדמה תחילה חשוב לציין! תכנית עסקית איננה תכנית שיווקית. תכנית עסקית - תכנית עסקית היא מסמך מפורט שכולל היבטים רבים הקשורים בניהול העסק ותפעולו השוטף. בהיבטים אלה נכללים בדרך...

האמת מאחורי לימודי ה PPC

יש לא מעט מכללות שמציעות לימודי PPC בישראל. איך מחליטים היכן כדאי ללמוד? מה כדאי לברר לפני ההרשמה לקורס? מה לשאול לפני שמוציאים את כרטיס האשראי...

18 צעדים לקראת קמפיין פייסבוק מושלם

אז הצלחתם לפתוח קמפיין בפייסבוק. כל הכבוד. אבל גם הטירגוט המדויק ביותר שתעשו, גם התקציב הגדול ביותר שתשקיעו, כל זה לא יעזור אם המודעות שלכם לא יהיו...

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: תובל 13, רמת גן.
מיקוד: 5252228

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

2018 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר