• בניית אתרים מותאמים למובייל

  • בניית דפי נחיתה עסקיים

  • בניית אתרים מותאמים למנועי חיפוש

  • פתרונות מקיפים לשיווק דיגיטלי חכם

  • כל פתרונות השיווק הדיגיטלי במקום אחד


המשך

Menu
077-3451111
בניית אתרים חכמים ומתקדמים

אתר האינטרנט הוא נקודת המפגש הראשונה של גולשים עם חברות ועסקים. בדיוק כמו בפגישה פרונטאלית עם אדם - כדאי שהרושם הראשוני שיתקבל בקרב לקוחות פוטנציאלים יהיה חיובי ואטרקטיבי. אתר אינטרנט טוב צריך להכיל מגוון אלמנטים אשר מסייעים ללקוח הפוטנציאלי לקבל החלטות - האם המוצר מעניין אותי מספיק כדי להשאיר פרטים? האם הכתבות באתר מכילות תוכן איכותי ומקורי, האם האתר משדר מקצועיות ואמינות שיתרמו לתהליך ההמרה?. יש שתי טעויות נפוצות בקרב חברות ועסקים - הראשונה היא לסמוך על מעצבים ומתכנתים שיתכננו עבורכם את אתר האינטרנט החדש שלכם. הטעות השנייה היא להקים אתר אינטרנט ללא חקר שוק מקיף ואפיון שיטתי. בעידן הדיגיטלי של היום, כאשר מעל 50% מהגולשים משתמשים באמצעי גלישה ניידים - אתר המותאם למכשירים ניידים הוא בגדר חובה!

rsz shutterstock 246101848

בניית אתרים עם אקטיביטק


שימוש בקוד פתוח

תכנות האתר בקוד פתוח מאפשר ללקוח שליטה מלאה בממשק

לפרטים

אתרים רספונסיביים

ניתן לגלוש באתר מכל אמצעי גלישה - נייחים, סלולר וטאבלט

לפרטים

אפיון ותכנון האתר

אפיון האתר והגדרות מטרות וצרכים בתיאום הלקוח

לפרטים

קידום אורגני

תכנון ואפיון האתר נועדו להקל על פעולות הקידום האורגני (S.E.O) בהמשך 

לפרטים

עיצוב מתקדם

עיצוב קריאטיבי ייחודי ע"י סטודיו מקצועי בהתאם לצרכי הלקוח 

לפרטים

איך לבנות דף נחיתה טוב ויעיל?

עמוד נחיתה או דף נחיתה הוא העמוד הראשון אליו מגיע הגולש לאחר לחיצה על קישור בתוצאות מנוע חיפוש/קמפיין פרסומי ברשת, אולם כדי שעמוד זה יהיה יעיל ומוצלח מומלץ כי יבנה לפי מספר כללים בסיסיים. במהלך מאמר זה יוצגו מספר כללים והמלצות לבניית עמוד נחיתה טוב. ברמה העקרונית עמוד נחיתה זהו עמוד שאליו מפנה מודעה פרסומית, אולם ניתן להתייחס גם לכל קישור בתוצאות מנוע החיפוש כעמוד נחיתה.
הפעולה הנפוצה ביותר בעמוד נחיתה היא שימוש בכפתור הBACK של הדפדפן. המטרה של בעל אתר היא שעמוד הנחיתה יהיה מספיק מעניין ורלוונטי עבור הגולש על-מנת שימשיך קדימה ולא יחזור לתוצאות החיפוש.

משמעות עמוד הנחיתה עבור גוגל:

גוגל משתמש בעמוד הנחיתה כאחד הפרמטרים לחישוב מדד האיכות ( quality Score ) של מודעת הפרסום. מדד האיכות נקבע באמצעות שקלול של: שיעור הקליקים על המודעה, הרלוונטיות של טקסט המודעה, מילות מפתח, ועמוד הנחיתה עצמו. מודעות עם מדד איכות גבוה יותר ימשכו יותר גולשים, יעודדו אמינות בפני המשתמש ויביאו לתוצאות ארוכות טווח טובות יותר. גוגל משתמש בפרמטרים אלו כדי לדרג את מודעת הפרסומת שלכם ולקבוע עלות לכל הקלקה.

המלצות לבניית דף נחיתה

  • קשרו למודעה עמוד המספק את המידע הכי יעיל ומדויק עבור המוצר/שרות אותם אתם מפרסמים ווב 2.0 WEB במודעה.
  • וודאו שעמוד הנחיתה רלוונטי עבור מילות המפתח במודעה שלכם.
  • הפרידו בין קישורים ממומנים לבין שאר התוכן באתרכם.
  • השתדלו לספק מידע ללא צורך של הגולש לבצע פעילות הרשמה, או לחלופין ספקו מידע מקדים של מה שיקבלו הגולשים לאחר ההרשמה.
  • בנו עמודים המספקים מידע יעיל ואיכותי עבור משתמש הקצה. אם המודעה שלכם תוביל לעמוד המכיל בעיקר מודעות, תוצאות חיפוש כלליות (ספרייה או קטלוג) סביר כי הגולש יחזור למנוע החיפוש. תנו מידע נוסף מעבר למה שהגולש ראה במודעה עליה הקליק.
  • ספקו מסלול פשוט עבור הגולשים להשיג את המידע/שרות המפורסמים במודעה.
  • הימנעו משימוש מוגזם בחלונות קופצים ואלמנטים אחרים המפריעים לגולש במהלך הגלישה באתר.
  • הימנעו משינוי הגדרות הדפדפן של הגולש (נטרול כפתור הback , שינוי גודל החלון וכו').
  • כל אינטראקציה מול הגולש צריכה להיות חלק מבניית מערכת יחסים הדדית הבנויה על אמינות לשם כך:
  • על הגולשים למצוא בקלות את המוצר/שרות שהובטחו במודעה.
  • שתפו במרב המידע לגבי העסק שלכם. נסחו בבהירות במה אתם עוסקים.
  • כבדו את ההבטחות שהובטחו במודעה.
  • העבירו מוצרים/שרותים כפי שהובטחו.
  • אם אתם אוספים פרטים/מידע מהגולש הסבירו לאיזו מטרה ומה בכוונתכם לעשות עם המידע.
  • אם אתם מפרסמים מוצר/שרות בחינם, אל תגרמו לגולש לעבור מכשולים רבים על-מנת להשיג את מה שהבטחתם.

בנוסף להנחיות הבסיסיות של גוגל ישנם עקרונות נוספים לגבי בניית עמוד נחיתה:
1. הודו לגולש על תגובתו: ברגע שהגולש רואה הודעה כזו, נוצר תהליך מתמשך של תקשורת. הגולש יודע שהוא באתר הנכון ובעמוד שנוצר במיוחד עבורו.
2. שמרו מידע חשוב: ברגע שמגיע הגולש לאתרכם הוא מתחיל את תהליך הפיכתו מלקוח פוטנציאלי ללקוח משלם. אמנם לא צריך להעמיס על הגולש מכשולים גדולים מידי בדרכו למוצר, אולם לפני שמעניקים לו את המוצר שהובטח במודעה, כדאי לדאוג לכך שהגולש ישאיר את פרטיו.
3. אל תבקשו יותר מידי: בקשו מידע מינימלי (שם, חברה ומייל). יש לזכור שככל שמבקשים מהגולשים עוד מידע - יורדים הסיכויים שהגולשים ישאירו את פרטיהם. אל תשאלו אותם מתי הם מתכוונים לבצע רכישה, או מה התקציב שלהם. אל תלחיצו.
4. הבטיחו את פרטיות הגולשים והבהירו את מדיניותכם: גולשים יודעים שלפרטים אישיים נטייה לעבור לספאמרים ולכן הם נמנעים מלהשאיר את פרטיהם ללא הבטחת פרטיות ברורה.
5. תהיו תמציתיים: עמוד הנחיתה זה לא המקום לממש את שאיפותיכם הספרותיות. תודו להם, שכנעו אותם שהמידע שהם משאירים לא יעבור לגורמים אחרים, תודו להם שוב, תנו להם את השרות/מוצר, תנו להם להמשיך בגלישה.
6. תהיו ממוקדים: על עמוד המטרה להתמקד במטרה אחת וספציפים אותה אתם רוצים להשיג מהגולש.
7. בצעו קריאה ברורה לפעילות: הקריאה לפעילות צריכה להיות במיקום מרכזי בעמוד, בולט לעין ולא בתחתית העמוד.
8. ודאו התאמה: ודאו שיש התאמה בין ניסוח מודעת הפרסומת לבין ניסוח עמוד הנחיתה.
9. תשמרו על הגולש בעמוד הנחיתה: הורידו את הקישורים היוצאים למינימום, ואת אלה היוצאים לגמרי מהאתר פתחו בחלון חדש. השאירו את עמוד הנחיתה פתוח.
10. תשמרו על עניין: שמרו על עמוד הנחיתה מעניין עבור הגולש.
11. השתמשו בעמודי נחיתה בשפות שונות: כשזה מגיע לאתרים ישראליים מומלץ להשתמש בעמודי נחיתה שונים בעברית ובאנגלית. ובכלל ליעד מספר עמודי נחיתה לקהלים שונים.
12. שימרו על קשר עם הלקוח: השתמשו במידע שהגולש השאיר כדי לשמור על קשר עמו. בנו רשימת תפוצה לצורך שליחת דף מידע תקופתי.


תאורית "ניחוח החיפוש" - Scent of Search :

בשנים האחרונות התפתחה תאוריה הנקראת "ניחוח החיפוש". התאוריה פותחה על ידי מעבדות המחקר של חברת זירוקס ( Xerox ). בבסיס התאוריה הרעיון שגולש מבצע חיפוש ברשת בדומה לחיפוש מזון שמבוצע ע"י בעל חיים. לפי "הניחוח". במהלך החיפוש והגלישה ממוקד הגולש כלפי המידע אותו הוא מחפש, ולכן יחפש בקישורים ובאתרים השונים סימנים לביטויי המפתח ולמידע שהוא מחפש. הקישורים המכילים את הסימנים (הניחוח) ימשכו את תשומת לבו והוא ייכנס אליהם, ועמודים המכילים את הניחוח יהיו רלוונטיים יותר לגביו. בהתאם לתאוריה זו מומלץ למקד מודעות שונות לפי ביטויי חיפוש שונים, ובעמוד הנחיתה להדגיש בדרכים שונות את מילות המפתח שהובילו לעמוד. כך הגולש יקלוט ישר את מילות המפתח הרלוונטיות עבורו ויסיק מכך שהעמוד רלוונטי לגביו.

לסיכום:
לכל גולש קיימות אופציות כמעט אין סופיות ברשת. עלינו לדאוג שבכניסתו של הגולש לעמוד הנחיתה הוא יידע שהעמוד והאתר רלוונטיים לחיפושיו ואין לו צורך לחזור אחורה ולבדוק תוצאות חיפוש נוספות.


טיפים לשיפור יחס ההמרה

מהו יחס המרה?

יחס המרה הוא מדד של לקוחות פוטנציאלים המבצעים קנייה בפועל בסופו של דבר. בהקשר של אתרי אינטרנט יחס המרה הוא בדרך כלל אחוז המבקרים המבצעים קנייה (או מבצעים פעולה אחרת שהוגדרה מראש על ידי בעל האתר). אתרים רבים מתרכזים בהבאת תנועה לאתר אולם לרוב האתרים יש בעיות פשוטות שכאשר ייפתרו ישפרו באופן משמעותי את יחסי ההמרה של האתר.

להלן 10 דרכים לשיפור יחסי ההמרה באתר:

10 - היפכו את חיי הגולש לקלים ונוחים יותר

ככל שהאתר מסובך יותר לשימוש, פחות אנשים יבצעו רכישה. זה נשמע ממש טריוויאלי אולם רוב בעלי האתרים לא מצליחים ליישם עקרון פשוט זה. על אתר מתוכנן היטב לאפשר לכל מי שחפץ לבצע קנייה לעשות זאת. אז היכן רוב בעלי האתרים טועים בהקשר זה?
נגישות אתר :כאשר אתר אינו נגיש וידידותי לגולשים הוא יבריח אותם לכיוון המתחרים. כל קושי שהאתר מערים בפני הגולש לבצע רכישה יוריד את הסיכוי שאותו גולש יבצע קנייה. כמובן שעל אתר להיות נגיש גם למנועי חיפוש.
תאימות לדפדפנים : רוב מעצבי האתרים מתייחסים בעיקר לדפדפן אינטרנט אקספלורר, אולם 15% מהגולשים משתמשים בדפדפנים אחרים כגון פיירפוקס, אופרה ועוד. כאשר בוחנים את יחס משתמשי הדפדפנים באתר בתחומים ספציפיים - רואים שככל שהתחום טכנולוגי יותר וקשור יותר לאינטרנט, משתמשי הדפדפנים האלטרנטיביים עולה.

להדגיש פרטים חשובים : מה קורה כשהגולש רוצה לקנות את המוצר? הוא מוסיף את המוצר לעגלת הקניות. כיצד הוא עושה זאת? הוא לוחץ על כפתור או על קישור (בדרך כלל כפתור). מה קורה כשהוא אינו יכול לזהות את הכפתור? הוא הולך למקום אחר. יש גולשים רבים שלא גוללים את עמוד הדפדפן למטה, לכן חשוב מאד להציג את האלמנטים החשובים בראש העמוד. יש אתרים רבים בהם הכפתור עדין מידי, או מוחבא בתחתית העמוד. גם לטקסט המופיע על הכפתור משמעות חשובה. "להוספה" זה בזבוז של המקום, "לקנייה" זה כבר טקסט יותר מוצלח. "הוספת XXXX לעגלת הקניות" זה טקסט טוב מאד, "הוספת XXXX לעגלת הקניות" בטקסט גדול ובולט על כפתור מודגש ובראש העמוד - זה מצוין! קריאות לפעולה כגון אלה, אינן צריכות להיות חסרות טעם, אבל עליהן להיות בולטות וברורות. שינוי מבנה הכפתור יכול לשפר את יחסי ההמרה ב30%. כאשר משלבים את כל הבעיות שצוינו לעיל אז די ברורה הקלות בה אתר לא מתפקד באופן תקין. על אתר טוב להיות נגיש, שימושי, עליו לעבוד עם עיקר הדפדפנים הפופולאריים, על הקריאות לפעולה להיות ברורות וחד משמעיות ואז האתר מוכן להמיר אנשים המעוניינים לבצע רכישה.

9 - תהיו פתוחים, ברורים, כנים ואמינים.

אם יש לכם מוצר שאינו במלאי - תציינו זאת. אחד הדברים המעצבנים ביותר הוא שגולש עובר את כל תהליך הקנייה (קריאה אודות המוצר, הוספת לעגלת הקניות, הכנסת פרטים וכו') ובסופו של דבר מגלה שהמוצר אינו במלאי. אותו הדבר לגבי מחירים. גולש יכול להוציא 100$ על מוצר אולם ברגע שיידע שעליו להוסיף סכום משמעותי עבור המשלוח הוא לא ימשיך בתהליך הקנייה. הצגת מחירי משלוח זה לא עניין פשוט אבל אפשרי. אם המשלוח הוא זהה לכל הארץ יש להציג אותו יחד עם המוצר. אם האתר משלח מוצרים גם לחו"ל אז ניתן להציג מחיר משלוח על פי IP או להציג מחירי משלוח למדינות הכי פופולאריות של האתר.

8 - לא לבזבז לגולש את הזמן:

אחת מהטעויות הגדולות ביותר של בעלי האתרים היא לבקש יותר מידי מידע. תהליך ההמרה יכול להיות קנייה או מילוי פרטים. בכל אחד מתהליכים אלה אין לבזבז את זמן הגולש בבקשת מידע מיותר. הדבר רלוונטי מאד אם מבקשים מהגולש פרטים אישיים. אין צורך לבקש כתובת מייל של גולש להורדת קובץ , אין צורך לבקש מספר טלפון בטופס מילוי פרטים. פעמים רבות גולש לא יהיה מעוניין לבצע רכישה נוספת אז אין טעם לבקש ממנו להיות משתמש רשום לשם ביצוע תהליך הרכישה. ניתן לתת את האופציה לגולשים למלא פרטים אלה - אבל לא להפוך אותם לתנאי מחייב. פעמים רבות מומלץ לפצל את מילוי הפרטים לשני חלקים. בעיקר בתהליכי קנייה. חלק ראשון - מילוי פרטים אישיים הכי בסיסיים, חלק שני - מילוי פרטי אשראי.

7- עזרו לגולש לסמוך עליכם:

רוב האנשים עדיין נזהרים מלבצע רכישות ברשת ובצדק. יש די והותר אנשים שאסור לתת להם את פרטי האשראי שלכם (גם לא בטלפון). חשוב מאד לתת לגולש כל סיבה לסמוך עליכם. כתובת אמיתית ולא תא דואר זאת התחלה טובה. מספר טלפון עם מענה אנושי גם יעזור. שמות ותמונות של בעלי האתר יוסיפו לאמינותכם. הצגת מדיניות האתר ,במיקום ברור, לגבי שמירה על הפרטיות ותהליכי המשלוח יכולה לעזור לגולש לסמוך עליכם. אם יש לכם תעודת SSL הציגו את הלוגו של התעודה לגולש. גם לעיצוב ולתוכן יש השפעה על מידת האמינות ובעיקר על מידת המקצועיות של האתר. עיצוב עלוב יקנה לגולש רושם לא מקצועי. אותו הרושם מתקבל כאשר התוכן אינו מדויק או מנוסח בצורה גרועה.

6 - הציגו מדיניות החזרה ברורה:

מדיניות החזרה זהו שיקול חשוב מאד בעיני הגולש. בחנות אמיתית הלקוח יודע היכן נמצאת החנות ובמקרה של בעיה הוא יכול לגשת לחנות ולהסביר אותה. ברמה של האינטרנט זה מסובך יותר, וכשזה מגיע למוצרים כגון פריטי לבוש או מוצרים אחרים אותם יש למדוד או לנסות לפני הקנייה, מדיניות ההחזרה הופכת לעניין משמעותי במיוחד. גולשים מתרשמים לטובה מחנויות בעלי מדיניות החזרה טובה ונוטים לבצע מהם יותר רכישות. אפשרו לאנשים להתקשר כדי להציג בעיות ולהתלונן בפני אדם אמיתי, היו אדיבים כלפיהם. אופצייה טובה היא מתן אפשרות של משלוח חוזר בחינם - אם אפשרי. אנשים לא אוהבים לשלם עבור החזרת מוצרים, בייחוד אם זה נבע מטעות של הספק. לבסוף תנו ללקוח מספיק זמן כדי להשיב את המוצר. 28 ימים זה זמן סביר בשוק, אבל 28 ימים ממתי? רצוי שזה יהיה 28 ימים מתאריך משלוח המוצר, ולא מתאריך הזמנת המוצר.

5- השאירו את הגולש מעודכן:

כאשר גולש מבצע רכישה אונליין הוא מעוניין לדעת מתי המוצר יגיע אליו. בסופו של דבר אנשים הם חסרי סבלנות. התחלה טובה היא מתן תאריך יעד לקבלת המוצר כבר לאחר ביצוע הצ'קאאוט. עוד יותר טוב לשלוח מייל ברגע שהמוצר נשלח. הכי טוב לתת להם מספר קוד כדי שיוכלו להתחבר לאתר בזמנם הפנוי ולבדוק את מצב המשלוח. תעדכנו את הגולש במקסימום מידע, על כל שלב של תהליך המשלוח, לפני המכירה ואחריה. אמנם זה לא ישפר את יחס ההמרה באופן ראשוני ומיידי, אולם לקוח שבע רצון עשוי להיות לקוח חוזר. כמו כן הוא גם לקוח ממליץ שיכול להמליץ לחבריו ולקהילות האינטרנטיות אליהן הוא משתייך. חברה המראה שאיכפת לה מהלקוחות שלה לא רק בשלב הקנייה אלא גם אחרי שלב זה, תהפוך את הגולש ללקוח שבע רצון ומרוצה יותר, ורוב הסיכויים שברכישה הבאה שלו הוא יחזור לאותו אתר.

4 - הציעו אפשרויות תשלום שונות:

זה יכול להשמע כמובן מאליו, אבל על אתר להציג בפני הגולשים אופציות תשלום שונות. לא לכל אחד יש כרטיס אשראי, ובעלי כרטיס אשראי לא תמיד ירצו להשתמש בהם. תמיד יש לשקול אלטרנטיבות לשימוש בכרטיסי אשראי. תהפכו את חיי הגולש לקלים ותנו להם מה שהם רוצים.

3 - הגדילו את ערך הגולשים:

גולשים המבצעים רכישה בדרך כלל אוהבים מה שהם רואים. אם גולש מוסיף מוצר לעגלת הקניות, הציגו לו מוצרים נוספים שיעניינו אותו. אותו הדבר כאשר הם צופים במוצר - הציגו להם מוצרים דומים. בעוד שהם לא תמיד יקנו את המוצר הראשון שהם ראו, מוצרים אחרים כן יוכלו לעניין אותם יותר. "מכירה מוצלבת" היא שיטת מכירות בדוקה ואין שום סיבה לא להשתמש בה אונליין.

2 - השאירו רושם ארוך טווח:

אתר טוב יכיל מידע. אתר פחות טוב הוא פשוט קטלוג אונליין. מידע (מאמרים, ייעוץ, ביקורות, פורום, בלוג ועוד) יעזור לכל גולש בשלב התחלתי של תהליך הקנייה. צרכנים מתחילים את תהליך הקנייה שלהם בשלב המחקר, גם אונליין וגם אופליין. כאשר נוצר קשר עם הגולש כבר בשלב זה של התהליך, והרושם שנוצר הוא רושם טוב, יש סיכוי גבוה שכאשר אותו גולש יחליט לבצע את הרכישה בסופו של דבר הוא יחזור לאותו אתר שהצליח להטמיע את הרושם הטוב. השארת הרושם תלויה בגורמים רבים. חשוב שיהיה לכם יתרון מכירה ייחודי (הסבר לגבי יתרון זה בסעיף הבא), חשוב למתג את האתר ובעיקר חשובה איכות האתר והמידע המוצע באתר.

1 - דעו מהו יתרון המכירה הייחודי שלכם והציגו אותו לגולש:

הסעיף האחרון ומהחשובים ביותר הוא יתרון המכירה הייחודי. USP - Unique Selling Point. יתרון המכירה הייחודי הוא בעצם מה שמייחד אתכם מהמתחרים שלכם. כאשר גולש מבקר במספר אתרים מקבילים מדוע הוא יבחר לקנות אצלכם ולא אצל אחד המתחרים? חברות רבות אינן יודעות מהו יתרון המכירה הייחודי שלהם. כמעט לכל החברות יש יתרון כזה. אבל לא כל החברות מודעות ליתרון זה. אם אתם עסק משפחתי המנוהל מהבית זה יתרון פוטנציאלי. יתרונות נוספים יכולים להיות מחירים זולים, מוצרים ייחודיים, משלוח חינם, תמיכה מצוינת, שרות לקוחות מעולה ועוד. הצביעוו לגולש על היתרון שלכם באופן הכי ברור ובולט שניתן.

 

המספרים שלנו

- 9 שנות ניסיון
- 172 לקוחות
- 18 מיליון חשיפות לחודש
- 431 פרוייקטים

מבין לקוחותינו


מה הלקוחות אומרים עלינו


  • אנחנו במוסררה עובדים עם אקטיביטק כבר לא מעט שנים, והשירות שאנו מקבלים מהם הוא ברמה מאוד גבוהה. אחד הבונוסים הגדולים בעבודה איתם הוא בליווי השוטף והיחס האישי שמלווה תמיכה טכנית צמודה. תענוג.
    אבי סבג, מנהל בית הספר "מוסררה".

    מוסררה - בית ספר לאמנות

  • "מאוד נהננו לעבוד עם אקטיביטק לאורך כל תהליך תיכנון וביצוע הקמפיין של הפקולטות בטכניון", מנהל שיווק, הטכניון - חיפה.

    מנהל שיווק הטכניון

  • "הגעתי לאקטיביטק אחרי נסיונות כושלים בשיווק באינטרנט. מצאתי אנשים קשובים, מביני עניין ומקצועיים, שידעו להבליט את היתרונות של המכינה, ולהעניק לה את הקידום הראוי. אני יכול להמליץ בחום על שירותיהם!", שחר גבע - מנכ"ל Overseas Medical Education - מכינה לימודי רפואה בחו"ל.

    ד"ר שחר גבע

  • אפיקים רכב חשמלי עובדת עם אקטיביטק כבר מספר שנים ומקדמת באמצעותה שלוש פעילויות שונות בארץ ובעולם. אנו זוכים לשרות מקצועי, מקיף, מהיר ואמין. מקצוענים אמיתיים, החולקים מהידע שלהם, מלווים ותומכים בכל שאלה ועניין.
    תודה לכם :)

    ליאת נאמן – מנהלת שיווק אפיקים רכב חשמלי

  • "ברצוני להודות לך על הסיכום המפורט והמשמעותי. הקמפיין היה מוצלח, והייתה חשיפה רחבה מאוד לכל האירועים ועמדנו ביעד שהצבנו. בסה"כ כל אירועי שבוע הנוער היו מוצלחים מאוד. מודה לך על הכל! אירית מנדלסון-מאיר, מנהלת מחלקת הנוער - עיריית רמת-גן"

    אירית מנדלסון-מאיר

google tag

היכן אנחנו נמצאים


  תובל 13 ר"ג
  077-345-1111

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: תובל 13, רמת גן.
מיקוד: 5252228

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

 

מרכז מידע

 

השרותים שלנו

2017 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר