כיצד אתר חדש (ולא איכותי במיוחד) הגיע למקום השני בביטוי התחרותי "קידום אתרים". | שיווק באינטרנט

אלוגריתם של גוגל, קידום אתרים, קידום בגוגל, שיווק באינטרנט

כיצד אתר חדש (ולא איכותי במיוחד) הגיע למקום השני בביטוי התחרותי "קידום אתרים".

האתר המדובר הוא Yaaw.co.il שנכון לכתיבת פוסט זה נמצא במקום השני בביטוי "קידום אתרים".
אז איך זה קרה? מי עומד מאחורי האתר? האם כדאי להשתמש בשיטות הקידום בהן נקט?
מי עומד מאחורי האתר?
לפי בדיקת ה-WHOIS  עומד מאחורי האתר בחור המכנה את עצמו אנדרי בוקרב או בלועזית Andrey Bookreev. המייל הוא  boomboom3333 AT mail.ru. אותו  בחור עושה כל מאמץ כדי להסתיר את זהותו או את זהות החברה העומדת מאחוריו ובכדי לזהות מי עומד בכל זאת  מאחורי הדומין היה צורך לעשות עבודת בילוש לא קצרה. לא אחשוף בפוסט זה מי עומד מאחורי הדומיין כיוון שבעל הדומיין לא מעוניין להיחשף.
הדומיין נרכש בתאריך 09/08/10 בחברת LIVEDNS והוא מאוחסן מאז בחברת SPD. לאתר 8 עמודים מאנדקסים בגוגל וצפיפות  הביטוי "קידום אתרים" היא 4.55.
בעל האתר מחזיק גם את הדומיין  pizzaisrael.com שנרכש גם הוא בסוף אוגוסט 2010 ומקשר ל Yaaw.
אז איך האתר הגיע למקום השני?
האופטימיזציה בתוך האתר טובה. אבל יש עוד כמה מאות אתרים בביטוי קידום אתרים שיש להם אופטימיזציה לא פחות טובה. כך שלא מדובר באופטימיזציה פנימית גאונית..
אז איך האתר "שכנע" בכזאת מהירות את גוגל כי הוא ראוי להיות במיקום גבוה בביטוי קידום אתרים? – די ברור לכל מי שעוסק בתחום – קישורים!
כל חברות קידום האתרים בונות לעצמן קישורים ורובן הרבה יותר ותיקות ממנו, אז למה דווקא הוא הצליח? האם כל אחד יכול להצליח?
נכון לאמצע נובמבר לאתר יש קצת יותר מ-1000 קישורים (חלק מהקישורים הם NOFOLLOW) מכ-340 דומיינים שונים. רוב הקישורים מפנים לעמוד הראשי וחלקם לעמודים פנימיים. במיוחד לשני העמודים שאינם עוסקים בקידום אתרים: "לימודי אנגלית" ו "ניתוח להגדלת חזה". עמודי נחיתה ובן קישורי שותפים מבית clickon. בכל האתר יש פרסומים של אדסנס.
טקסט העוגן של הקישורים הוא ברובו "קידום אתרים" אך כ-30% ממנו מתחלק בין  "קידום באינטרנט" "קידום אתר בגוגל" ו"שם הדומיין".
רוב הקישורים לאתר הם מאתרים חברתיים (בעיקר בלוגים) רובם בשפה הרוסית חלקם באנגלית ומפרופילים שנפתחו בהמון אתרים.
עקרונית ניתן להעתיק את כל הקישורים של האתר כיוון שכולם למעט מספר בודד של קישורים הם אתרי ווב 2 שמאפשרים פתיחת פרופיל והוספת קישורים.
האם מדובר בקידום אפור? ברור שכן. האתר לא תורם תוכן חדש לאינטרנט. כל הקישורים אינם טבעיים. כל הקישורים נמצאים באתרים ברוסית ובאנגלית וקישור מאתרים אילו אינו תורם לאתר המקשר דבר. אין שום הקשר תוכני בין האתרים המקשרים לאתר המקושר.
האם זה יחזיק מעמד?
להערכתי תוך מספר קטן מאוד של שבועות  מזהה הספאם של גוגל  יכניס את האתר לפילטר ממנו יהיה לאתר קשה מאוד לצאת. אך אתם יודעים למי ניתנה הנבואה..
כתבתי בעבר הרבה מאוד על הפילטרים של גוגל ביניהם הפילטרים של הספאם. הפילטרים אינם פועלים כל הזמן וחלקם מופעלים פעם בכמה שבועות או פעם בכמה חודשים.
ברור לגמרי מדוע גוגל סבור שהאתר חשוב וראוי להיות במקומות גבוהים (תוך 3 חודשים כמעט 400 דומיינים מצביעים עליו) יחד ים זאת כאשר גוגל יבדוק מי מצביע על האתר, קיים סיכוי מאוד גבוה שהאתר יפולטר.
זהו בהחלט שיעור מעניין לכל מקדמי האתרים בנוגע לשיטות אפורות  של קידום אתרים. אני לגמרי נגד שימוש בשיטות אלו אך מקדמי אתרים בהחלט צריכים להכיר גם אותן.

כמה מסקנות:

  • קידום אפור עדיין עובד (גם בגוגל). (לפחות לתקופפה מסווימת)
  • כמות גדולה של קישורים במיוחד מבלוגים יכולה לעיתים להחליף קישורים איכותיים (לפחות לתקופה מסויימת).
  • גוגל ישראל מחשיב בהחלט קישורים משפות לועזיות (לפחות לתקופה מסווימת).

יהיה מעניין להמשיך לעקוב אחרי האתר.

Tags: , ,



39 תגובות לפוסט “כיצד אתר חדש (ולא איכותי במיוחד) הגיע למקום השני בביטוי התחרותי "קידום אתרים".”

  1. On 23 בנובמבר 2010 at 21:29 משה סמואל responded with... #

    ראשית כל אני "מנוי" על הfeed שלך ויש לך לעיתים אחלה דברים לקרוא.
    שנית ולעיניינינו
    נשאלת השאלה מה זה אפור?
    yaaw.co.il נתן איזו תאוצה לכל התחום וכל מקדם שאני מכיר מדבר על זה.
    כולם עושים קידום אפור, תאחלס מה זה קידום, זה לתמרן את העכבר של גוגל לגלות דברים טובים על אתר שאפילו בעל האתר לא חשב על זה.
    מבחינתי דין פרוטה כדין מאה. yaaw פה נחשב כפושע (ככה לפחות הוא מוצג פה) אז הוא במקום לפתוח 10 אתרי לווין שיוציאו אליו קישורים וישמשו בחלקם כחוות (ברבים) קישורים הוא החליט שהוא לא עושה את זה ככה, קונה תוכנה שכל אחד יכול לקנות ב100$ ולשבת כמה שעות ביום במשך תקופה ולהרוויח את הקישורים האלה (ולדעתי יש יותר מ400 דומיינים שמפנים אליו). אני לא רואה בזה שום דבר רע( כשאני מסתכל על התמונה המלאה ושלם עם מה שאני עושה גם כן).
    שלישית, לגבי כל עיניין המכירה:
    אני חייב לומר שאחרי שבולעים את הרוק ולא נעלבים, מי שיקנה את האתר (כרגע) אפילו במחיר של 50-60 אלף, יעשה בגדול עיסקה טובה. אם אני נניח סוגר עם לקוח רציני אחד בשבוע בגלל האתר הזה, לקוח שנניח נותן לי הכנסה קבועה של איזה 4000 בחודש, אני לא צריך להיות גאון מתמטי כדי להבין שזו עיסקה טובה (כל זה בהנחה שהאתר ישאר חודש בלבד מרגע הרכישה).
    מצד שני כמות הקנאים ששלחו מייל לגוגל על האתר הזה, יכולה לגרום לאתר לעוף בזמן שאני כותב את התגובה הזו.

    ובלי קשר, יש כאן פוסט של seomoz
    http://www.seomoz.org/blog/beyond-good-and-evil-in-seo-11331?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+seomoz+%28SEOmoz+Daily+Blog%29
    שמדבר על מה טוב ומה לא טוב, סך הכל כולנו עושים אותו הדבר (בערך) רק כל אחד קורא לזה בשם אחר.

    PEACE

  2. On 24 בנובמבר 2010 at 14:52 זיו - שיווק באינטרנט responded with... #

    לא כל כך מסכים איתך
    "כולם עושים קידום אפור, תאחלס מה זה קידום, זה לתמרן את העכבר של גוגל לגלות דברים טובים על אתר שאפילו בעל האתר לא חשב על זה."

    לא כולם עושים קידום אפור. יש קידום שהוא לגיטימי ב-100%. לא ב-99% אלא ב-100%. אני כן מסכים שרובם של מקדמי האתרים נוקטים גם בפעולות בקצה האפור יותר של הסקלה. אך בהחלט קיים דבר כזה קידום אתרים כובע לבן.

    בימים אלו אנחנו מסיימים לתרגם את המדריך של גוגל בנוגע לקידום אתרים.
    זהו מסמך מאוד ארוך ומפורט של הפעולות המומלצות שהן קידום לגטימי לחלוטין.
    http://www.actv-tec.co.il/seoguide

    אני לא מסכים איתך ש"דין פרוטה כדין מאה". ליצור 400 קישורים מאתרים בחול לאתרים בעברית שממש רק מזבלים את האינטרנט כיוון שאפילו גולש אחד לא ימצא בהם תועלת ע"י הכנסת תגובות לא ראויות בבלוגים ובפורומים שונה לחלוטין מבניית קישורים מאתרים בעברית. אני מסכים שכל תהליך בניית קישורים נמצא על סקלה בין קידום אפור לקידום לגטימי לחלוטין. במקרה של אתר YAAW מדובר על הקצה הקיצוני של הסקלה.

    בעל האתר לא יצליח למכור אותו אפילו ב-10,000 ש"ח. כל בר דעת שמבין קצת בקידום אתרים לא יעז לקנות אתר כזה. אני יכול למצוא לא הודי שתמורת 500$ יעתיק אחד לאחד את כל הקישורים שלו. וכפי שנימקתי בבלוג כנראה יגיע לאותו מקום.

  3. On 25 בנובמבר 2010 at 6:40 משה סמואל responded with... #

    העיניין, הוא שכל מקדם אתרים מפחד מעונש שיכול לספוג, אחרת כל אחד באמת היה עושה את זה. המילה קידום אפור "מפחידה" אנשים עד כדי פיק בירכיים.
    בעל האתר לא ימכור אותו ב10000 בגלל העליהום שעשו עליו.
    אבל בו נגיד שעם אתה כרגע כבעל עסק (נקודת ראות של בעל עסק כלשהו לאו דווקא קידום אתרים)
    אומרים לך בו תקנה לחודש תמורת תשלום חד פעמי של 50000 ש"J (כן אפילו עם זה רק לחודש) אפיק פרסום שייתן לך הכנסה חודשית קבועה של 10,000 ש"ח, אני לא יודע מה איתך, אבל לי זה נראה משתלם…

    נ.ב.
    לגבי תרומת תגובה בפוסט בחו"ל שאינה קשורה לכלום וכמובן לא תורמת כלום, תרומה זו לא שונה במאומה מתרומה של מאמר משוכתב שמופיע באיזה אתר לווין או מושתל באתר אחר, הערך שלו הוא אפסי
    ומה לעשות כאחד שעושה את זה (את השיטה השנייה) מוכן להודות לזה ואני מניח שיש עוש כמה שעושים את זה…

    PEACE

  4. On 25 בנובמבר 2010 at 10:33 זיו - שיווק באינטרנט responded with... #

    "העיניין, הוא שכל מקדם אתרים מפחד מעונש שיכול לספוג, אחרת כל אחד באמת היה עושה את זה".
    נכון מאוד.
    "המילה קידום אפור “מפחידה” אנשים עד כדי פיק בירכיים"
    ובצדק מדובר בבורסת הימורים ולא כל אחד רוצה להשתתף בהימורים (אני לא ממלא טוטו לוטו)
    "בעל האתר לא ימכור אותו ב10000 בגלל העליהום שעשו עליו"
    בגלל שהוא לא שווה 10,000 כפי שהסברתי בתגובה קודמת.

    האתר כמו שהוא כרגע לא יגייס אפילו לקוח אחד. ואם הוא יצליח לגייס לקוח אחד. זה לא לקוח שהייתי מקבל.

  5. On 25 בנובמבר 2010 at 13:33 משה סמואל responded with... #

    שוב,
    עם אתר כזה נותן לך הכנסה מלקוחות שמגיעים אליך, (בעל רשת מסעדות לא יודע שהוא מגיע לאתר yaaw כשהוא מחפש קידום אתרים בגוגל בגלל שעשו על האתר הזה ספאם, אלא הוא מניח שהטלפון באתר הזה הוא טלפון של מישהו שמבין עיניין, עובדה שלא כולם יודעים שמי שמקום ראשון בגוגל הוא לא בהכרח הכי טוב)
    עכשיו נניח אתה סוגר עם שניים כאלה שמשלמים לך על עבודת קידום במשך שנה איזה 5000 ש"ח בחודש (או כמה שמשלמים על קידום), אז אני עושה חשבון קטן של כמה עלה האתר (10000) וכמה הרווחתי מהקניה שלו 120000 (כלומר פי12 תשואה שאתה חותם עליה בעיניים עצומות).
    אם כל אחד יכול לשחזר את ההצלחה הזו, למה לא כל אחד פותח עוד אתר (בנוסף לאתר הרגיל שלו), נותן לאיזה ילד ססמה לתוכנת הקסמים, מפציצת הקישורים, עולה למקום 4-5 ?
    למה לא כל אחד עושה את זה עם 5 אתרים ושולט על מקומות 5-10?
    למה לא כל אחד עושה אתר כזה חדש פעם בחודש ונמצא קבוע בעמוד הראשון?
    למה, באמת?
    אני לא מדבר על החלפת האתר הראשי שלך, אלא על עוד אתר?

    .נ.ב
    אני לא מעודד פעילות שכזו ואני שמח שיש קצת כבוד של מקדמים למקצוע שלהם ועדיין אף אחד כמעט ולא עשה את זה, אבל התופעה הזו כלכך נפוצה שאתה לא מאמין (כלומר המון עושים את זה).

    PEACE

  6. On 26 בנובמבר 2010 at 1:02 דן responded with... #

    אוי נו באמת אם זה לא היו המילים האלה אף אחד לא היה מתרגש, בקרוב מאד הוא יכנס לארגז החול האגדי ויעלם מהתוצאות להרבה מאד זמן. ולא צריך להיות נביא בשביל זה, וזה מה שנקרא מעדויות ממקור ראשון.
    בקיצור, חבל, הוא שרף את הדומיין.

  7. On 26 בנובמבר 2010 at 22:47 מרטין responded with... #

    אני אעשה ניסוי, יש לי אתר של קידום, מין אתר תמיכה. אני אעשה בדיוק את אותן פעולות, כדי לראות מה יקרה. שווה בדיקה…

  8. On 1 בדצמבר 2010 at 18:54 askpavel responded with... #

    פוסט מעולה זיו, תודה.

    חברים, הסיפור הזה הרבה יותר מורכב ממה שנדמה.
    השיטה כאן, היא מאד שונה מכל פעילות "אפורה"\"שחורה" (תקראו לזה איך שתרצו), אחרת שאי פעם ראיתם. לכן אני אהמר דווקא שהאתר לא יעלם תוך מספר שבועות.
    אולי אני טועה, אך אני חושב שבניגוד למקרים אחרים בעבר (כגון זה למשל: http://www.seoforums.co.il/threads/9876-%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%93%D7%AA%20%D7%90%D7%93%D7%9E%D7%94%202!!!), כאן ייקח מעט יותר זמן (אם בכלל).

    לא אחשוף כאן את מהות השיטה, כי זה עשוי ליצור פתח לספאם נוסף. אך היו בטוחים שמדובר פה בהסבר שהוא הרבה יותר מאשר כמות גדולה של קישורים שמגיעים תוך זמן קצר מאתרים בחול.

    אגב, השיטה הזו כבר מסוננת די טוב ב- google.co.uk, אך עדיין עובדת היטב ב- google.de וגרסאות נוספות של גוגל בעולם (כולל ישראל). אני מניח שבעתיד גוגל יטמיעו את ההתייחסות ל-pattern הזה בכל הגרסאות.

  9. On 2 בדצמבר 2010 at 8:37 ג׳רי responded with... #

    נראה לי שאתם עושים לו רק פרסומת וכל הדיבורים האלה על מה שyaaw עשה מיותרים לחלוטין.
    יש אתרים שקודמו באותה שיטה בדיוק ומחזיקים במקום הראשון כבר מעל שנה, ואני בטוח שאתם מכירים כאלה.
    אסור לצאת בנבואות כאלה כשלא יודעים מה יהיה ומתי זה יהיה, בשביל זה יש שאפו… ואתם לא רוצים לאכול אותו!
    אנחנו במדינת ישראל חברים, ארץ המתחרים חסרי האתיקה ושוחטי המחירים. בלעדי זה לא הייתה לנו פרנסה בתחום הקידום. מי שלא יכול להתאים עצמו לכל הכללים של המשחק – כולל האפורים – ולא יכול לשכנע את לקוחותיו מדוע הוא עדיין יותר טוב מכל הספאמרים… שיעשה הסבה מקצועית…

  10. On 5 בדצמבר 2010 at 23:02 זיו - שיווק באינטרנט responded with... #

    ציטוט פאבל
    "חברים, הסיפור הזה הרבה יותר מורכב ממה שנדמה.
    השיטה כאן, היא מאד שונה מכל פעילות “אפורה”\”שחורה” (תקראו לזה איך שתרצו), אחרת שאי פעם ראיתם. לכן אני אהמר דווקא שהאתר לא יעלם תוך מספר שבועות."

    אומנם אינני מומחה גדול לקידום אפור, אך באופן כללי אני מעדיף את ההסברים הפשוטים על פני הסברים מסתורים או מורכבים.
    כל אתר בעברית שיקבל היום מעל 400 קישורים חברתיים מדומינים שונים ו c-classs שונים, יגיע במהרה למקומות הראשונים בגוגל ישראל. מדוע לחפש הסבר מורכב יותר?
    אשמח אם מישהו יראה לי דומין בעברית שיש לו מעל 400 קישורים שונים שאינו נמצא במקומות הראשונים.

  11. On 6 בדצמבר 2010 at 11:26 גרי responded with... #

    מסכים עם כל מילה של זיו.

  12. On 12 בדצמבר 2010 at 11:18 אפליקציות responded with... #

    הבחור תותח וזהוא אין מה לומר .

  13. On 19 בדצמבר 2010 at 10:39 יוסי responded with... #

    יש לי בעיה עם מקדמי אתרים שכותבים פוסטים ובו דעתם הברורה מי צריך להופיע או לא צריך להופיע במוד הראשון בגוגל.

    למרות שאין לי כל קשר עם האתר המדובר אני יודע דבר אחד – יש רק מישהו אחד שיודע או יותר נכון מחליט מי ראוי להיות במקום הראשון וקוראים לו גוגל (שמעת עליו אני מניח…).

    אם אתה חושב שלאתר אחר מגיעה הבכורה, אולי תקים מנוע חיפוש חדש ותתחרה בגוגל….

    גוגל מעולם לא סיפרו (וגם לא יספרו) כיצד עובדת שיטת הדירוג שלהם וכל עוד זה יימשך כך אין לאף אחד את הזכות או הלגיטימציה להחליט עם לגוגל יש פגם או בעיה באלוגריתם.

    למה אתה חושב שלseo israel מגיע ולאחרים לו? על סמך מה אתה קובע את זה? על דעתך? ובכן, דעתך (מסתבר) היא לא קובעת אלא דעת גוגל קובעת.

    לסיכום, במקום להתמרמר על מתחרים, נסה להתחרות איתם – זו הגדולה האמיתית של מקדם אתרים.

    (סביר להניח שלא תפרסם את הטוקבק הזה (וחבל). אבל הייתיחייב לציין זאת).

  14. On 19 בדצמבר 2010 at 11:18 זיו - שיווק באינטרנט responded with... #

    "למרות שאין לי כל קשר עם האתר המדובר אני יודע דבר אחד – יש רק מישהו אחד שיודע או יותר נכון מחליט מי ראוי להיות במקום הראשון וקוראים לו גוגל (שמעת עליו אני מניח…)."

    גוגל לא חסין מפני טעויות. עובדה כל הזמן הוא מנסה להשתפר ולהציג תוצאות יותר טובות.

    "אם אתה חושב שלאתר אחר מגיעה הבכורה, אולי תקים מנוע חיפוש חדש ותתחרה בגוגל…."

    כפי שרשמתי קודם, התוצאות בגוגל טובות אך אין ספק שיכולות להשתפר. בטח גוגל לא חסין מטעויות.

    "אין לאף אחד את הזכות או הלגיטימציה להחליט עם לגוגל יש פגם או בעיה באלוגריתם"
    שוב טעית. גוגל מעודד ביקורת על התוצאות שלו ומודע לכך שהן לא מושלמות.

    "לסיכום, במקום להתמרמר על מתחרים, נסה להתחרות איתם – זו הגדולה האמיתית של מקדם
    אתרים"

    מדוע אני נראה לך ממורמר? כיצד הסקת מסקנה שגויה זו?

    "(סביר להניח שלא תפרסם את הטוקבק הזה (וחבל). אבל הייתיחייב לציין זאת)"

    אני מפרסם את כל התגובות. גם כשאנשים טועים.

  15. On 19 בדצמבר 2010 at 11:35 יוסי responded with... #

    ראשית, תודה על פרסום התגובה.

    אני לא טוען שלגוגל אין טעויות. אך הטעויות של גוגל הן טעויות שהם (גוגל בלבד) רואים לנכון ולא מקדמי אתרים כאלו או אחרים.

    בפוסט שלך כתבת שהאתר המדובר לא איכותי במיוחד. אני יכול להבין מדוע אתה חושב כך אבל תסתכל היטב בתשעת המתחרים שלו ותגלה שאף אחד הוא בעצם לא כזה איכותי. רובם מעוצבים בעטיפה שיווקית אגרסיבית ומפוצצים ב"מאמרים" של שקל. כמו שכולם עושים.

    לכן אולי רק הבלוג של פאבל שכמעט ואינו משדר מסחריות "ראוי" להופיע אך השאר אתרי תדמית קטנים שמפוצצים בלינקים ובמאמרים מכל הרשת מה זה משנה אם זה מרוסיה או אפגניסטן אתה יודע בדיוק כמו כולם ש-99 אחוז מהלינקים שאתה מוציא הם ממאמרים סתמיים באינטרנט שרק מלכלכים את הרשת ללא ערך מוסף ומספאם כזה או אחר בפורומים.

    ככה זה כרגע עובד וזה מה שכולם יעשו אלא אם כן משהו אחר יתחיל לעבוד. לכן, אין לאף מקדם זכות או לגיטמציה להעביר ביקורת על שיטת הדירוג של גוגל.

    ואגב יש עוד הרבה פרמטרים שאנחנו לא יכולים לדעת ורק גוגל יודע כמו למשל יחס המרה של קליקים מול תוצאות חיפוש…. ואני בטוח שיש עוד

  16. On 21 בדצמבר 2010 at 1:55 לירן responded with... #

    לפאבל,
    אשמח אם תוכל להרחיב על השיטה השונה והמורכבת שאתה חושב שהבעלים של YAAW נקט בה.
    הוא עלה על סוג של זיבול שאף אחד עוד לא עלה עליו? לר צריך לרדת לפרטים אלא רק כיוון מחשבה.
    אתה מכיר ניסויים שנעשו בזירות בחו"ל של הפצצת קישורים על אתר וזמן השהייה של האתר במקומות הגבוהים ( זירות עם פילטרים דומים לישראל), כלומר אני מנסה לבדוק את הפרכת הדעה הרווחת שהזיבול הרגיל הצליח לו.

    זיו, לגבי מה שאמרת על קידום 100% לבן, אני *כמעט* לא חושב שזה קיים, למעט מקרים בודדים ברשת זה לא. ההוכחה לכך היא שכל אחד שענה פה בתגובה מיהר לשים את כתובת האתר שלו, גם אם היא ללא מילת המפתח שהוא מקדם. זה לא זיבול של הרשת? למי עוזר הקישור הזה?

    וכן, לפני שתסתכלו, גם אני שמתי קישור…לכו תדעו אולי פתאם יהיה לכם חשק ללמוד חשבונאות? :)

  17. On 29 בדצמבר 2010 at 8:02 askpavel responded with... #

    זיו:
    אם זה כל כך פשוט וטריוויאלי, למה אתה לא רואה הרבה דוגמאות כאלו? הרי אם ההסבר הוא כה פשוט, מבחינת ROI משתלם להשיג את 400 הקישורים השונים הללו מאתרי זבל בכדי להרוויח הרבה מאד כסף מדי חודש שיחזירו את ההשקעה מיד.

    לירן:
    אני מתנצל אך לא אוכל להרחיב על השיטה מהסיבה הפשוטה שזה יגרום לאנשים נוספים להשתמש בה. אני חושב שברגע שכל עשרת התוצאות הראשונות על כל הביטויים הגנריים יהיו מלאים באתרים מהסוג הזה, אתה תתחרט שביקשת ממני להרחיב :)

  18. On 29 בדצמבר 2010 at 13:09 שלומי responded with... #

    “העיניין, הוא שכל מקדם אתרים מפחד מעונש שיכול לספוג, אחרת כל אחד באמת היה עושה את זה”.

    וזה מוצדק – עיין בסיפור B.M.W גרמניה – שגוגל הראה שהפיד מוצדק.
    לעומת זאת, האתר המדובר, אין לו מה להפסיד, במקרה הגרוע, מחיר הדומיין והאחסון..

  19. On 29 בדצמבר 2010 at 13:43 זיו - שיווק באינטרנט responded with... #

    "לעומת זאת, האתר המדובר, אין לו מה להפסיד, במקרה הגרוע, מחיר הדומיין והאחסון.."

    לדעתי הושקע באתר הרבה יותר. מחיר חבילות הקישורים שנרכשו יכול להגיע ל-3000$.
    ימים יגידו אם ההשקעה היתה משתלמת.

    אני לא משוכנע שהאתר מקבל כל כך הרבה פניות. ואם הוא משתמש באותן שיטות על אתרי לקוח שהוא מקדם הוא חשוף יותר מידי לתביעות. לא נעים שאתר של לקוח נעלם מהאינדקס של גוגל.

    ציטוט פבל
    "זיו:
    אם זה כל כך פשוט וטריוויאלי, למה אתה לא רואה הרבה דוגמאות כאלו? הרי אם ההסבר הוא כה פשוט, מבחינת ROI משתלם להשיג את 400 הקישורים השונים הללו מאתרי זבל בכדי להרוויח הרבה מאד כסף מדי חודש שיחזירו את ההשקעה מיד."

    בהרבה מאוד תחומים מנסים להשתמש בשיטות אלו: צימרים, אסטטיקה, ביטוח, הובלות, וכו'..

    כל האתרים שאני מכיר נעלמים בשלב זה או אחר מהאינדקס. כנראה ה-R.O.I לא כזה חיובי.

  20. On 29 בדצמבר 2010 at 14:27 שלומי responded with... #

    "לדעתי הושקע באתר הרבה יותר. מחיר חבילות הקישורים שנרכשו יכול להגיע ל-3000$.
    ימים יגידו אם ההשקעה היתה משתלמת."

    אין לי ממש מושג בשיטות האלא – ואני שמח שכך..
    אם מדובר בסכום כזה – אני מחזיר את מילותיי, כן יש לו מה להפסיד, אבל אם לוקח את ההימור – לפחות עכשיו זה נראה טוב, אם הוא יצליח להישאר? ימים יגידו..

  21. On 30 בדצמבר 2010 at 11:10 askpavel responded with... #

    זיו, עד שהם נעלמים – ההשקעה מוחזרת מהלידים או במקרה הפשוט יותר – מכירת האתר.
    זה לא האתר היחיד, תחפש "פיצה" למשל. מבחינת ROI שווה להשקיע כסף באתר שיישרף אשר יחזיר את ההשקעה פי כמה וכמה. אני לא אומר שאני הייתי משקיע, אבל אני מכיר כמה שעשו את זה.

    שלומי, המחיר הוא הרבה פחות מ-3000$

  22. On 30 בדצמבר 2010 at 11:52 מאיר responded with... #

    לפי דעתי עצם זה שהוא הגיע למקום 1 זה אומר שהוא לא ירד מהר מהמיקום
    לפי מיטב ידעתי אתרים כמו נירוקס ועוד חלק שהצליחו להגיע לדף 1
    הגיעו לחצי עמוד או קצת יותר אבל לא למקום 1
    בכל מקרה עד שגוגל יעלה על זה הבחור ישלשל לכיסו המון כסף
    איות ויש לו מערכת מיוחדת שמוכרת לידים למקדמי אתרים
    lead-machine

  23. On 6 בינואר 2011 at 13:24 zivstone responded with... #

    וואו!!! זה גדול!! מצחיק שכל מיני אנשים ומקדמים למינהם אוכלים את הלב אבל אף אחד לא מצליח להבין את השיטה של הילד (אנדריי) הזה…
    היה פעם סטיקר שאף פעם לא אהבתי אבל הוא מתאים לפה :
    "ימותו הקנאים!"

    הילד הזה עשה לכולנו בית ספר- ונשאר רק להגיד לו כל הכבוד ולנסות להבין איך הוא עשה את זה-מי שכבר הבין אז שלא יחכה ושיעשה את זה גם -אני ממליץ על המילה "טיסות" / "ביטוח" יש שם הכי הרבה כסף…

    אנדריי אני מאחל שתישאר מקום ראשון ושתמשיך לצחוק על כל התחום הזה שנקרא "קידום אתרים " ותוכיח שגם אדם בודד יכול לנצח חברות של קידום אתרים ששוות מאות אלפי שקלים על ידי הכנסה של הנתונים הנכונים ולמצוא את הפירצות באלגוריתם של גוגל -כל הכבוד!!!

    וכל אלה שמזיי**ם את השכל על הכנסה של לינקים או שיטות אפורות -F**K YOU 2
    הבחור הכניס חארטה של לינקים בכלום מקומות , ואפור זה בסך הכל עוד צבע-אז תמשיכו לאכול את עצמכם איך לעזאזל הוא שם לפניכם…:-)

  24. On 6 בינואר 2011 at 13:49 שי responded with... #

    חחחח הבחור גאון
    תראו כמה אתרים הוא כבר הצליח להגיע מקום ראשון
    פיצה
    צימרים
    מקום 3 עבודה בחול
    ויש לו עוד כמה

  25. On 9 בינואר 2011 at 14:31 דני responded with... #

    תקנו אותי אם אני טועה, אבל כרגע האתר המדובר נמצא כבר במקום ראשון !
    אם אתר שקיים ברשת חודשים ספורים מצליח להגיע למקום ראשון בתחום כל כך תחרותי אזי משהו באמת דפוק בכל השיטה. אבל זוהי רק דעתי.

  26. On 11 בינואר 2011 at 23:54 אלי responded with... #

    זה מאוד נחמד למצוא חורים בגוגל, אבל ברור לכל אחד שבסוף יגלו את זה והחור יסגר. עובדה שהשיטה לא עובדת בהרבה גירסאות של גוגל.

    אין ספק שזו דרך טובה לעשת לעשות כסף מהיר( במיוחד מלידים) וכן צריך להגיד שאפו

    אבל שיהיה ברור לכל אלו שמהללים את "אנדרי" מדובר בדביל שבטוח שהוא גאון( וזה החלק הכי עצוב בסיפור הזה)

  27. On 19 בינואר 2011 at 17:31 שחר responded with... #

    סחטיין עליו .. אני מפרגן לו, לא יודע אם זו שיטה אפורה אולי הוא משתמש בתוכנה כלשהי אבל סה"כ בשורה התחתונה הוא עקף את כולם, לא מאמין שגוגל יזרוק אותו בבום, ואם מישהו הפעיל עליו תוכנה כאינטרס להפיל אותו? אז אני אפעיל תוכנת קידום על כל אתר מתחרה שלי וגוגל לבד יעניש אותו?
    תחשבו על זה

  28. On 30 בינואר 2011 at 18:40 האח העשיר responded with... #

    אומנם כל הכבוד לו על ההצלחה, אך לדעתי חבל על העבודה הרבה, גוגל יגלה את זה מהר מאוד ובכל מקרה תכף משתנה תורת הצגת התוצאות של גוגל -מה שבטוח יפיל את האתר שלו שמבוסס רק על כמה מילים..

  29. On 3 בפברואר 2011 at 23:15 גרי responded with... #

    זהו. הוא נפל. אין יותר YAAW במקום הראשון.

    4 חודשי קידום שחור, חודשים הופעה במקומות הראשונים. אולי לו זה היה שווה.

    אגב, למי ששאל, באמריקה עושים את זה כל הזמן, במיוחד עם אתרים סקס

  30. On 4 בפברואר 2011 at 16:01 שחר responded with... #

    טוב בסופו של דבר כנראה גוגל העיף אותו.. שימו לב…

  31. On 6 בפברואר 2011 at 16:45 Parents Call Out Lea Michele for andquot;Sending Wrong Messageandquot; responded with... #

    ראשית כל אני "מנוי" על הfeed שלך ויש לך לעיתים אחלה דברים לקרוא.שנית ולעיניינינונשאלת השאלה מה זה אפור?yaaw.co.il נתן איזו תאוצה לכל התחום וכל מקדם שאני מכיר מדבר על זה.כולם עושים קידום אפור, תאחלס מה זה קידום, זה לתמרן את העכבר של גוגל לגלות דברים טובים על אתר שאפילו בעל האתר לא חשב על זה.מבחינתי דין פרוטה כדין מאה. yaaw פה נחשב כפושע (ככה לפחות הוא מוצג פה) אז הוא במקום לפתוח 10 אתרי לווין שיוציאו אליו קישורים וישמשו בחלקם כחוות (ברבים) קישורים הוא החליט שהוא לא עושה את זה ככה, קונה תוכנה שכל אחד יכול לקנות ב100$ ולשבת כמה שעות ביום במשך תקופה ולהרוויח את הקישורים האלה (ולדעתי יש יותר מ400 דומיינים שמפנים אליו). אני לא רואה בזה שום דבר רע( כשאני מסתכל על התמונה המלאה ושלם עם מה שאני עושה גם כן).שלישית, לגבי כל עיניין המכירה:אני חייב לומר שאחרי שבולעים את הרוק ולא נעלבים, מי שיקנה את האתר (כרגע) אפילו במחיר של 50-60 אלף, יעשה בגדול עיסקה טובה. אם אני נניח סוגר עם לקוח רציני אחד בשבוע בגלל האתר הזה, לקוח שנניח נותן לי הכנסה קבועה של איזה 4000 בחודש, אני לא צריך להיות גאון מתמטי כדי להבין שזו עיסקה טובה (כל זה בהנחה שהאתר ישאר חודש בלבד מרגע הרכישה).מצד שני כמות הקנאים ששלחו מייל לגוגל על האתר הזה, יכולה לגרום לאתר לעוף בזמן שאני כותב את התגובה הזו.
    +1

  32. On 17 בפברואר 2011 at 16:08 ASAF responded with... #

    הוא השתמש בסקרפבוקס מה אתם כל כך מתפלאים וזה לא כזה בטוח שהוא יקבל סלאפ בקשר לארגז החול אני מאוד בספק אם הוא יכנס לארגז החול!!!

    התוכנות האוטומטיות עולות בין 57 דולר ל595 דולר ): תלוי לאן מכוונים

    בכל מקרה מי שרוצה אותם חינם שילחץ על השם שלי ויכנס לאתר

  33. On 6 במרץ 2011 at 11:03 אביב responded with... #

    זה ידוע הוא כבר לא שם

  34. On 9 במרץ 2011 at 13:21 רני responded with... #

    מסכים מאוד עם פאבל

  35. On 21 במרץ 2011 at 18:50 דביר responded with... #

    הוא כבר לא נמצא שם עבד קשה בשביל להיות חודש במקום הראשון

  36. On 28 ביוני 2011 at 12:18 ליאור responded with... #

    אין ספק שכאדי להיות ישר גם עבור גוגל וגם עבור המשתמש… כל שיטה פסולה סופה ירידה פתאומית!

    האם מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין קניית קישורים לקניית פרסומת באתר ?
    בשניהם התשלום הוא עבור קישור לאתר…

  37. On 6 ביולי 2011 at 11:58 dan responded with... #

    הוא עלה על סוג של זיבול שאף אחד עוד לא עלה עליו? לר צריך לרדת לפרטים אלא רק כיוון מחשבה.

  38. On 24 בנובמבר 2011 at 21:01 נדב responded with... #

    אהלן זיו
    רציתי לשאול אותך מה דעתך על כך שאף אחת מהחברות הגדולות שעפו מעמוד הבית בביטוי קידום אתרים , לא הצליחה לשוב למקומה?

    זה לא מוזר שגדולי המקדמים בישראל עומדים חסרי אונים מול התופעה הזאת?

    נדב

  39. On 5 במרץ 2012 at 10:41 אבוט responded with... #

    היום תנסה לחפש את האתר לא תראה אותו בדפים הראשונים, זה מה שקורה למי שעובד בצורה שחורה

הוסף תגובה