Archive by Author

בקרוב: לנהל את ההתכתבויות שלכם בפייסבוק, אינסטגרם ומסנג'ר ממקום אחד

מנהלי דפים רבים מנהלים במקביל דף פייסבוק וחשבון אינסטגרם, וכאשר כמות התנועה עולה בדפים, קשה לעקוב אחרי שני החשבונות במקביל: לקוחות שואלים שאלות דרך המסנג'ר, לקוחות אחרים שואלים שאלות על גבי חשבון האינסטגרם ולקוחות אחרים מעדיפים לשאול את השאלות בפומבי על דף הפייסבוק שלכם. המעקב הופך להיות קשה יותר ויותר וקל לפספס הודעות מלקוחות כך. […]

0 תגובות קרא עוד »

מערכת אדוורדס תפסיק להציג מודעות פלאש בכרום, החל מה-1 לספטמבר

לפני מספר חודשים, כרום הציגה את Chrome Plugin Power Saver במטרה שדפי הנחיתה יעלו מהר יותר. לצורך כך היא תביא להפסקה של plugins מסויימים, כולל מודעות פלאש. השינוי הזה ייכנס לפועל בספטמבר השנה בצורה אוטומטית וישפיע על רוב מודעות הפלאש בכרום. פה תוכלו לקרוא עוד קצת על התהליך. איך זה ישפיע עליכם? בעקבות השינוי, מערכת […]

0 תגובות קרא עוד »

הבנת ראשו של המחפש

חברת Blue Nile Research העוסקת בעיקר במחקרי שיווק דיגיטליים, ערכה לאחרונה מחקר מקיף לגבי נטיות החיפוש של הגולשים באינטרנט, כשהמיקוד היה הבנה של תהליך יצירת שאילתת חיפוש. לטענת החברה, הצעד הראשון של עריכת מחקר מילים לקראת קידום אתר אינטרנט, זאת כדי להבין מה אנשים מחפשים ואיך הם מגיעים לאתר המסוים הזה, מספק תמונה די מוגבלת […]

0 תגובות קרא עוד »

אבטחה בדרך לדירוג טוב יותר

  הרשת הפכה למקום קודר ומסוכן. פעם, מרחבי ה-www היו נקיים ובטוחים, אבל היום אי אפשר לדעת מה יקרה לך בעת שיטוט אקראי באינטרנט. אתה גולש לך להנאתך ולא יודע אם כוונותיו של הגולש שבא ממולך טהורות, או שמא הוא עשוי לשלוף מהכיס שלו איזה וירוס מסוכן וינסה לתקוף אותך איתו. טוב, ייתכן והגזמנו קצת. […]

0 תגובות קרא עוד »

סקר בניית קישורים 2014

בשנת 2013 סוכנות ה-SEO הבריטית SkyRocket ערכה סקר מקיף בנושא "בניית קישורים", בכדי לבחון את השינויים העוברים על הענף ולהבין טוב יותר כיצד החברות והשחקנים בתעשייה מתמודדים עם הקשיים החדשים. החברה שמה לעצמה מטרה להבין טוב יותר את הטרנדים והכיוונים החדשים בשוק, כשעיקר הכוונה היא לבדוק את דרכי ההסתגלות של העוסקים בתחום לאחר עדכוני האלגוריתם […]

3 תגובות קרא עוד »

חדש מ-Google: דינמיות גם בתוספים

בהתחלה היו לנו "מודעות דינמיות", אחר-כך הגיע "שיווק מחדש דינמי", כעת Google החלו להריץ את תוספי Sitelink הדינמיים. איך זה נראה? אז בגדול, כמו Sitelinks אחרים שיצרתם – פשוט מתחת למודעה. מי מייצר את ה-sitelink הדינמי ואיך הם עובדים? התוספים ייוצרו באופן אוטומטי ע"י Google והם יכוונו את הלקוחות הפוטנציאלים לעמודים רלבנטיים עבורם וזאת בהסתמך […]

0 תגובות קרא עוד »

הגיע תור היונה – היכונו לעדכון החדש של Google

החיים שלנו, העוסקים בקידום אתרים, הפכו בשנים האחרונות לגן חיות אקזוטי. במקום לדבר על מיקומים, קישורים, מילות מפתח, דיברנו על פנדות ופינגווינים. שתי המילים הללו חזרו פעם אחר פעם בשיחות עם אנשים מהתחום כמו גם עם לקוחות ובעלי אתרים. ובכן, ייתכן שחיה נוספת מצטרפת לשיחה החל מהחודש הקודם. אז שננו מעתה והלאה: לא דובי פנדה […]

0 תגובות קרא עוד »

ניצחון ל-Google על ד"ר קליין: חיפושים על שמות מתחרים – ליגיטימיים

בית המשפט המחוזי הפך השבוע את החלטת בית משפט השלום, וקיבל בכך את הערעור שהגישו Google ורשת "פרופורציה". בית המשפט קבע כי השימוש שעשתה "פרופורציה" בשמו של המנתח המפורסם במילות החיפוש אינו מפר זכויות יוצרים. בפסה"ד אמר השופט – גדעון גינת: " אינני רואה מדוע שימוש של מתחרה בדף התוצאות של החיפוש כדי לפרסם שם […]

0 תגובות קרא עוד »

ניהול כתובות אתרים ברמת מילות המפתח וע"פ מכשיר

תכונות ValueTrack המאפשרות לפרסם כתובות אתרים ברמת מילות המפתח והמכשיר

בעקבות משובים מצד לקוחותיה משיקה גוגל בימים אלו תכונות ValueTrack חדשות המאפשרות לפרסם כתובות אתרים ברמת מילות המפתח והמכשיר ולמדוד את יעילות מסעות הפרסום לפי מכשיר הגלישה. גוגל הוסיפה פרמטר דינמי חדש {[ifnotmobile:[value}. בפרמטר זה ניתן להחליף את ה-value בטקסט שלאחר מכן יוצג בכתובת האתר בעת לחיצה ממחשבים שולחניים, ניידים או טאבלטים. באופן דומה הפרמטר […]

0 תגובות קרא עוד »

דירוג שוק מנועי החיפוש – ינואר 2013

שוק מנועי החיפוש ינואר 2013

חברת ComScore הסוקרת את השווקים הדיגיטליים בארה"ב פרסמה לאחרונה את דירוג מנועי החיפוש עבור חודש ינואר 2013. כצפוי Google Sites ממשיכה להוביל את התחום בפער עצום עם 67 אחוזים מסה"כ החיפושים (עליה זעירה של 0.3 אחוזים מדצמבר), Microsoft Sites נמצאת הרחק מאחור עם 16.5 אחוזים, ואחריהן (Yahoo (12.1%) ,Ask (2.8% ו-(AOL (1.7%. מבחינה מספרית כמעט […]

0 תגובות קרא עוד »