Menu
077-3451111
רימרקטינג - כל מה שרצית לדעת על שיווק מחדש - 4.1 מתוך 5 בהתבסס על 11 הצבעות

דירוג משתמשים: 4 / 5

Star activeStar activeStar activeStar activeStar inactive
 
מה זה בכלל שיווק מחדש?

תכונה המאפשרת לכם להגיע לאנשים שביקרו בעבר באתר שלכם. המודעות שלכם יכולות להופיע בפני גולשים אלה כאשר הם מבקרים באתרים אחרים ברשת המדיה של גוגל .
• שיווק מחדש הוא תכונה של פרסום מבוסס-עניין, שעוזרת לכם להתאים משתמשים בעלי עניין למסר הנכון. 
• גם אם משתמשים יוצאים מהאתר שלכם מבלי לבצע רכישה, שיווק מחדש מאפשר לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים אלה בזמן שהם גולשים באתרים אחרים, על-ידי הצגת מסר או מבצע משכנעים שיעודדו אותם לחזור שוב לאתר בתקווה שיבצעו רכישה.

כיצד לעשות שיווק מחדש על מנת להגיע לאנשים שביקרו באתר שלכם?

שיווק מחדש הוא כלי שמעניק לכם את ההזדמנות לחזור לאנשים שביקרו בעבר באתרכם ולנסות לעניין אותם במוצר או בשרות שאתם מציעים. הגולשים מבקרים באתרים אחרים שנמצאים ברשת המדיה של גוגל ונחשפים בהם למודעות שלכם. לדוגמא, אם לקוח יצא מאתרכם מבלי שרכש דבר, תוכלו בעזרת השיווק מחדש ליצור קשר עם אותם לקוחות ולהציג בפניהם מודעות למוצרים בהם הם הביעו עניין כשביקרו אצלכם באתר. יש אפילו אפשרות להציג בפניהם מסר חדש שישכנע אותם בכל זאת לקנות את המוצר, לדוגמא הנחה מיוחדת.
עשו שימוש בשיווק מחדש כדי להעביר מסר נכון לאנשים הנכונים. כיצד לעשות זאת? מוסיפים קוד לכלל העמודים באתר. אחר כך, כשיגיעו הלקוחות אליך לאתר הם יצורפו לרשימת השיווק מחדש. כך תוכלו להגיע ללקוחות אפשריים אלו גם בזמן שהם גולשים באתרים אחרים.Target-market-in-marketing-plan

דוגמא פשוטה

נניח שאתם מוכרים מוצרים נטורופתים. באמצעות שיווק מחדש תוכלו להציג מודעות המקדמות מוצרים נטורופתים חדשים ברשת המדיה בפני אנשים שביקרו באתר שלכם והתעניינו במוצרים נטורופתים. לשם כך, עליכם למקם תג בכל דפי האתר שלכם ולאחר מכן ליצור רשימת שיווק מחדש ב AdWords עבור המתעניינים בתחום הנטורופתיה.

למי כדאי להשתמש בשיווק מחדש?

שיווק מחדש עשוי להיות מרכיב אסטרטגי כמעט בכל מסעות פרסום, בין שאתם מעוניינים להגדיל את המכירות באתרכם, להגדיל את כמות הנרשמים או ליצור מודעות למותג שלכם. שיווק מחדש מסוגל להניב החזר גבוה יותר על השקעה (R.O.I ( לכל סוגי המפרסמים.
כדי ליצור רשימות שיווק מחדש, עליכם להגדיר מסעות פרסום הכולל את רשת המדיה של גוגל. אם מסעות הפרסום שלכם אינו ממוקד לרשת המדיה, תוכלו לשנות את הגדרות הרשת של מסעות הפרסום.
אם אתם מפרסמים ברשת החיפוש, תוכלו לעשות שימוש בשיווק מחדש על מנת ליצור אסטרטגיה משולבת לקמפיינים פרסומיים. לאחר קבלת תנועה לאתר שלכם על ידי מודעות שנועדו לרשת החיפוש, תוכלו לעשות שימוש בשיווק מחדש כדי להגיע לאותם גולשים אשר ביקרו באתרכם, על-ידי הצגת המודעות והמבצעים המיוחדים באתרים בכל רשת המדיה של גוגל.
כאשר אתם משלבים מסעות פרסום שמכילים מילות מפתח עם תכונת השיווק מחדש, ייתכן ותראו המרות כוללות יותר גבוהות במסעות הפרסום שלכם. לדוגמא, אם יש לכם מילות מפתח שאינכם משתמשים בהן כי בעבר לא הניבו לכם המרות, תוכלו להשתמש בהן על מנת להביא תנועהלאתר שלכם ואחר כך להשתמש בשיווק מחדש בכדי לעודד המרות.

כיצד פועל שיווק מחדש? 

שיווק מחדש יכול לעזור לכם להגיע לאנשים שביקרו בעבר בדפים מסוימים באתר שלכם, בזמן שהם מבקרים באתרים אחרים ברשת המדיה של גוגל. 

כדי להתחיל בשימוש בשיווק מחדש, עליכם להוסיף את תג השיווק מחדש, קטע קצר של קוד שאותו תקבלו מ AdWords -לכל הדפים באתר שלכם. לאתרים רבים יש כותרת תחתונה זהה לכל הדפים, שם ניתן למקם את תג השיווק מחדש .אפשרות נוספת היא בטמפלט של האתר. 

לאחר שתוסיפו את תג השיווק מחדש לאתר שלכם, תוכלו ליצור רשימות שיווק מחדש לכל אחד מדפי האינטרנט שלכם. לדוגמא, תוכלו ליצור רשימת שיווק מחדש למבקרים בדף הבית שלכם. תג השיווק מחדש מורה ל AdWords לשמור את המבקרים ברשימת "דף הבית".

כאשר אנשים מבקרים בדף זה, מזהה קובץ ה Cookie שלהם נוסף לרשימת השיווק מחדש. לאחר שתוסיפו את תג השיווק מחדש, תוכלו ליצור מסעות פרסום של AdWords הנושא מסר ספציפי, שיוצג רק בפני אנשים שנכללים ב"רשימת דף הבית" שלכם, בזמן שהם גולשים באתרים אחרים ברשת המדיה. המסרים שלכם לשיווק מחדש לא יוצגו בפני אנשים שאינם נכללים ברשימה. מכיוון שהתג לשיווק מחדש נמצא בכל הדפים באתר שלכם, תוכלו לפתח קהלים ברמה גבוהה יותר של פירוט. לדוגמא, תוכלו ליצור רשימות לא רק לדף הבית, אלא גם לכל אחד מהקטגוריות באתר או מדפי המוצרים או לעגלת הקניות שלכם.

דוגמא

אנשים שמחפשים ציוד סקי מבקרים בחנות מקוונת כדי לבדוק את סוגי ציוד סקי. האתר יכול להוסיף קונים אלה לרשימה "אורח באתר" כדי להציג להם מודעות על מוצרים קשורים לציוד סקי כאשר הם גולשים באתרים אחרים. לדוגמא, האתר יכול להציג בפניהם מודעה שמציעה הנחה מיוחדת על ציוד סקי. מודעה זו עשויה לגרום להם לשוב אל האתר ולרכוש בו ציוד סקי.

מה ניתן להזין בעת יצירת רשימה כדי לעשות שימוש יעיל בשיווק מחדש?

ניתן להגדיר רשימות שיווק מחדש באמצעות כתובות האינטרנט או כתובות האתרים של אתרכם. כתובות אתרים כוללות בדרך כלל מילים המתארות את התוכן של כל דף. בהמשך תמצאו מספר דוגמאות לאופן שבו תוכלו ליצור דוגמאות המבוססות על כתובת האתרים.

דוגמאות להגדרת רשימה

דמיינו שיש לכם אתר עם המבנה הבא:

www.MyDomain.co.il

www.MyDomain.co.il/sports

www.MyDomain.co.il/sports/basketball

www.MyDomain.co.il/sports/football

תוכלו ליצור רשימה שנקראת "קטגוריית ספורט" והגדרות הרשימה יכולה להיות "כתובת אתר המכילה ענף ספורט"

להלן דוגמאות נוספות:

הגדרת רשימה   התאמות

כתובת אתר הכוללת ענף ספורט  www.MyDomain.co.il/sports

www.MyDomain.co.il/sports/basketball

www.MyDomain.co.il/sports/football

כתובת אתר הכוללת כדורסל      www.MyDomain.co.il/sports/basketball

כתובת אתר הכוללת את  www.MyDomain-site.co.il    www.MyDomain.co.il

www.MyDomain.co.il/sports

www.MyDomain.co.il/sports/basketball

www.MyDomain.co.il/sports/football

כדי להגיע רק למבקרים בדף הבית שלכם, הקלידו  www.MyDomain.co.il/index.htm (בהנחה שזהו המבנה של כתובת האתר של דף הבית שלכם) בשדה "הגדרות רשימה". אם האתר שלכם לא משתמש ב- index.html,  לחצו על הקישור הצג אפשרויות נוספות ובחרו 'כתובת אתר "שווה ל-"' במקום "מכילה".

מה זה קהלים דומים?

שיווק מחדש של גוגל מאפשר לכם להגיע אל האנשים שכבר היו בעבר באתרכם. לעיתים קהל זה מוגבל, וסביר להניח שיש הרבה לקוחות פוטנציאליים ברשת שמחפשים אחר שירותים ומוצרים דומים לאלה שאתם מציעים, אבל טרם ביקרו באתר שלכם. באמצעות הוספת "קהלים דומים" לקבוצת המודעות שלכם, תוכלו להציג את מועדותיכם לאנשים שתבניות הגלישה שלהם דומות לאלו של אורחי האתר הנוכחיים שלכם.

"קהלים דומים" איך הם נוצרים?

AdWords בודקת את הפעילות של הגלישה באתרים של רשת המדיה ב 30 הימים האחרונים, ומיישמת מידע זה, יחד עם מנוע ההקשר של גוגל, כדי ללמוד מה מגדיר קהל לשיווק מחדש. על בסיס ידע זה, AdWords מוצאת קהל שבאופן משמעותי גדול יותר של משתמשים חדשים, מעבר לרשימת השיווק מחדש שלכם, בעלי נטיות גלישה דומות לאלו של הקהל הנוכחי שלכם. על מנת לאתר קהלים חדשים - אנשים שהפעילות המקוונת שלהם היא כמו זו של הלקוח האידיאלי שלכם - גוגל בוחנים מיליוני משתמשים ברחבי כול רשת המדיה. כאשר הקהל שלכם משתנה, ישתנה איתו גם הקהל הדומה שלכם. אי אפשר ליצור קהלים דומים רק על סמך פעילות גלישה של משתמשים בודדים, ניתן לעשות זאת רק מרשימה של 100 קובצי cookie או יותר, עם דמיון מספק בפעילות גלישה ליצירת קהל דומה מתאים.

 כדאי לדעת שגוגל לא בונים מודלים לקהלים דומים על בסיס פעילות גלישה מאתרים שנתפסים כרגישים, כמו אתרים שמבוססים על דת, בריאות, גזע או נטייה מינית.

התאמה לשימוש בקהלים דומים

גוגל מזהה עצמאית איזו רשימה של שיווק מחדש שלכם תואמת לקהלים דומים על בסיס גורמים שונים, כמו כמות מבקרים ברשימה המקורית, זמן ההצטרפות של האנשים האלה לרשימה המקורית, ובאיזה סוגי אתרים מבקרים אלה גלשו. גוגל יודעים לאתר קהל דומה בשביל רשימות השיווק מחדש שלכם בלבד. אינם יכולים לעשות שימוש בקהלים דומים עם תכונת השילובים המותאמים אישית. שימוש בקהלים דומים - יתרונות 

דוגמא

נניח שיש לכם רשימת שיווק מחדש של אנשים שרכשו סירים מאתר הבישול שלכם. במקום לעזור לכם לאתר קבוצות נרחבות של גולשים שמתעניינים ב"בישול", קהלים דומים יזהו אנשים בקהל הזה היו בעלי נטיה לגלוש באתרים בנושא "בישול " ו"אפיה" לפני שהגיעו לאתרכם וביצעו קנייה. על בסיס המידע הזה, יאותרו האנשים האחרים עם פעילות דומה. גם קהל דומה עובר מדי יום שינויים ביחד עם שינוי בפעילות הגלישה של האנשים, כך שאין לכם צורך לדאוג לגבי עדכון הקהל שלכם. שפרו את אורכו של טווח ההגעה עבור מסעות הפרסום הקיימים של שיווק מחדש אחד היתרונות של קהלים דומים הוא האפשרות להפנות לאתרכם את המשתמשים החדשים, אשר הסבירות שיתעניינו במוצרים או בשירותים שלכם יותר גבוהה. אם המבקרים החדשים האלה לא יבצעו מייד קניה מאתרכם, עדיין תוכלו להגיע אליהם על ידי שיווק מחדש ולהחזיר אותם כדי לבצע רכישה בזמן מאוחר יותר. הפעלת קהלים דומים תתן לכם אפשרות להוסיף מבקרים רבים יותר לרשימת השיווק מחדש שלכם, באופן פשוט, קל ונגיש. 

אחד היתרונות של קהלים דומים הוא האפשרות להפנות לאתרכם את המשתמשים החדשים, אשר הסבירות שיתעניינו במוצרים או בשירותים שלכם יותר גבוהה.

אם המבקרים החדשים האלה לא יבצעו מייד קניה מאתרכם, עדיין תוכלו להגיע אליהם על ידי שיווק מחדש ולהחזיר אותם כדי לבצע רכישה בזמן מאוחר יותר. הפעלת קהלים דומים תתן לכם אפשרות להוסיף מבקרים רבים יותר לרשימת השיווק מחדש שלכם, באופן פשוט, קל ונגיש.

אסטרטגיות להגדרת מסעות פרסום לשיווק מחדש

השיטה הכי בסיסית לשווק מחדש היא להגיע לכל אחד מהמבקרים באתרכם. הכוונה היא שכל אדם שנכנס לאתרכם יכול לצפות במודעות שלכם לשיווק מחדש. כדי ליצור רשימת שיווק מחדש ולהגיע לכל אחד מהמבקרים באתרכם, בצעו את אחת מהפעולות הללו: • כלל דפי האתר: הקימו רשימת שיווק מחדש בה כתובתו של האתר מכילה את הדומיין של האתרכם: "TheDomain.co.il" • רק דף הבית: צרו רשימת שיווק מחדש בה הכתובת של האתר דומה לכתובתו של דף הבית שלכם: "http://www.TheDomain.co.il";;

analytics 1

הציגו מספר קטגוריות של מוצרים

על מנת להראות מודעות בשביל מספר קטגוריות של מוצרים, תוכלו לייצר רשימת שיווק מחדש בשביל כל אחת מהקטגוריות. כדי לעשות זאת צרו רשימות שיווק מחדש על ידי כתובת האתר שמכילה את "השם של הקטגוריה".

דוגמא

יעל היא בעלת חנות אינטרנטית למכירת בגדים והיא רוצה להראות מודעות לשיווק מחדש עבור קונים שמתעניינים בבגדי נשים. המודעות הללו אחרות מאלו שהיא רוצה להראות ללקוחות שרוכשים בגדי גברים. היא כותבת מודעה שתוצג ללקוחות שביקרו בעמוד "בגדי נשים", ובנוסף מודעה אחרת ללקוחות שנכנסו לדף "בגדי גברים". פנו למבקרים שלא ביצעו המרה אם אתרכם הביא מבקרים אבל אלה לא עשו המרה, תוכלו ליצור רשימת שיווק מחדש שתעודד את אותם מבקרים לחזור לאתרכם. רשימות שילוב מותאמות אישית יעזרו לכם ליצור פוקוס למבקרים שנמנעו מביצוע המרה, ובאותו זמן לשלול מבקרים שביצעו המרה. אם ברשותכם כבר ישנה רשימה שמכוונת לכלל המבקרים באתרכם, עשו רשימת שיווק מחדש שמיועדת לאנשים שהשלימו המרה באתר שלכם. הגדירו את רשימת השילוב המותאמת אישית כך שתגיעו לאורחי האתר שלכם, ובמקביל לא תכללו מבקרים שביצעו בעבר המרה.

דוגמא

לאפרת יש חנות רהיטים אינטרנטית שמושכת הרבה מבקרים. היא רוצה למצוא את אותם מבקרים שלא רכשו אצלה ולא ביצעו המרה. אפרת תשתמש ברשימת שילוב מותאמת אישית על מנת למצוא את המבקרים שלא רכשו בחנות שלה על מנת להיות בטוחה שהם מכירים את המוצרים שהיא מוכרת. אפרת יוצאת במבצע אטרקטיבי ורוצה להגיע ללקוחות שלא רכשו בחנות קודם לכן.

נסו ליצור מעורבות מחדש לאותם אורחים שהיו עם עגלת קניות ונטשו אותה

לעיתים לקוחות שמבקרים באתר בוחנים מוצרים ומוסיפים אותם לעגלת הקניות שלהם אבל לא מבצעים בפועל את הרכישה. מכיוון שמדובר בלקוחות שמעוניינים לבצע את הקנייה וקרובים מאוד לבצע אותה זאת הזדמנות פז לעזור להם להחליט ולשכנע אותם להמשיך עם תהליך הקנייה. על מנת למצוא לקוחות שהכניסו מוצר אחד לפחות לעגלת הקניות שלהם, תוכלו ליצור רשימה של לקוחות שנכנסו לעמוד "עגלת קניות" (בכתובת של האתר יכול להופיע, לדוגמא, הכיתוב ("cart.php" הבעיה היא שאתם לא מעוניינים להוסיף גם את הלקוחות שבסופו של דבר ביצעו את הקנייה. לכן עליכם ליצור רשימת אנשים נוספת של אלו שביצעו את הקנייה שלהם והגיעו לדף תודה או לדף של אישור הרכישה (הכתובת של הדף יכולה להכיל לדוגמא את המילים ("purchase.php", . לאחר מכן השתמשו ברשימת שילוב מותאמת אישית כדי לעשות שיווק מחדש ללקוחות שהיו בדף של עגלת הקניות אך לא הגיעו לדף התודה.

דוגמא

לירון היא בעלת חנות למוצרי חשמל באינטרנט. היא גילתה שישנם לקוחות רבים שמוסיפים מוצרים יקרים למדי לסל הקניות שלהם אבל לא מבצעים את הקנייה. היא יודעת שמדובר באנשים שמעוניינים לרוב באותו מוצר ולכן היא מחליטה ליצור מסע פרסום לשיווק מחדש ולנסות למשוך את הלקוחות הללו חזרה לחנות בניסיון לשכנע אותם להשלים את הקנייה.

שדרוג מוצר או שירות נוסף בקרב לקוחות קיימים

מבקרים שקנו כבר מוצרים מאתרכם יכולים להתעניין גם בשירותים או במוצרים משלימים שיש אצלכם. בכך שתעשו רשימת "לקוחות שביצעו המרה "יתאפשר לכם למצוא את אותה קבותה לא גדולה של אנשים שכבר מכירים את העסק שלכם והתעניינו במוצרים שלכם הקפידו להתאים אישית את המודעות שלכם ללקוחות שבקבוצה הזו. תוכלו ליצור גם רשימות שיווק מחדש למוצרים ספציפיים, כך שבמידה ולקוחות התעניינו במוצרים נוספים מעבר לאלה שרכשו תוכלו להראות להם מוצרים משלימים שקשורים אליהם. דוגמא יוסי הוא בעליו של חנות אינטרנט לגינון. הוא רוצה להגיע ללקוחות שקנו באתר שלו זרעים אחרי שהם בחנו מספר מוצרים שקשורים. יוסי עובד שנים בגינון והוא יודע שמי שמתעניין בזרעים יתעניין גם במוצרי השקיה. לכן הוא יוצר מסע פרסום לשיווק מחדש כדי לפרסם מוצרי השקיה ללקוחות שקנו אצלו את הזרעים.

הגע ללקוחות בתוך פרק זמן מסוים לאחר שהשלימו רכישה

אם אתם צופה שיתכן ולקוחות ירכשו מהעסק שלכם שירותים או מוצרים בתוך פרק זמן מסוים לאחר הקשר הראשון שלהם עם איתכם כדאי שתדעו ליצור איתם קשר. כדי להגיע ללקוחות שביצעו רכישה במועד מסוים במהלכם 7-90 הימים החולפים, תחילה צרו רשימת שיווק מחדש עם פרק זמן של 7 יום. לאחר מכן צרו רשימה שנייה עם פרק זמן של שלושה חודשים. השתמשו ברשימת שילוב מותאמת אישית כדי להגיע לכל הלקוחות שנכללים ברשימת השלושה חודשים, אך לא ברשימה של 7 הימים.

דוגמא

לסימון יש חנות של קונסולות משחקים. הוא מודע לכך שלקוחות שרוכשים קונסולת משחק מעוניינים זמן קצר לאחר מכן גם במשחקים לאותה קונסולה. בדרך כלל מדובר בפרק זמן שבין שבוע לשלושה חודשים ולארח מכן לא סביר שאותם לקוחות יחזרו אליו לרכישה נוספת. סימון מגדיר מסע פרסום מחדש כדי לשווק משחקי מחשב לאותם לקוחות שרכשו קונסולה בפרק זמן של לפני שבוע עד לשלושה חודשים.

 שיווק מחדש ביוטיוב

 באמצעות שיווק מחדש, תוכלו להיחשף בפני מליונים שצופים ביוטיוב וביתר האתרים של שותפי הוידאו, בהסתמך על הקשר שהיה להם פעם עם הסרטים או עם הערוץ שלכם ביוטיוב. אם כבר קישרתם את חשבון יוטיוב וחשבון AdWords שלכם, גוגל ייצרו עבורכם רשימות שיווק מחדש המותאמות באופן אישי ואוטומטי. התכונה של מיקוד מודעות לפי קהל מותאמת במיוחד לשימוש ביוטיוב באמצעות ה' AdWords לווידאו, היא יכולה לסייע לכם בהגדלת החזר השקעה ( (R.O.I בלי קשר למיקוד של מסעות הפרסום (להתמקד במותג, להגביר ביצועים וכיוצ"ב) או לתבניות של המודעות.

תוכלו להגיע לצופים שביצעו אחת מהפעולות הבאות:

• קיימו קשר עם סרטוני יוטיוב שלכם, או ראו אותם.

• ביצעו רישום, או ביטלו את הרישום לערוץ שלכם.

יתרונות של רשימות שיווק מחדש ביוטיוב

גוגל משתפת פעולה עם המוני אתרי שותפים, כך שתוכלו ליצור קשר עם לקוחות אפשריים שנמצאים ברשימות השיווק מחדש שלכם כמה פעמים בחודש, בשבוע ואף ביום. משום שאתר יוטיוב נכלל ברשת של גוגל, תוכלו לבצע התאמה של השיווק מחדש שלכם לפעולות מסוימות, שקיימות רק ב-יוטיוב. 

יתרונות נוספים:

• דיווחים עם פירוט רב: נותנים את כל הפרטים האפשריים בנוגע למיקומי המודעות והביצועים שבאמצעותם תוכלו להתאים את מסעות הפרסום ווהצעות המחיר שלכם. תוכלו גם לא לכלול אתרים שלא מתאימים לכם.

• התאמה אישית של מיקוד וקהלים: תוכלו ליצר מיקוד בעל התאמה אישית בצורה קלה ומהירה, באמצעות שילוב מכל סוג של רשימות השיווק מחדש שלכם. לדוגמא, ניתן למקד למשתמשים שצפו בטריילר של הסרט שלכם, אבל טרם צפו במודעה לקידום מהדורת ה-DVD של הסרט. כמו כן, תוכלו לעשות שימוש במיקוד על פי מיקום על מנת לשווק מחדש למבקרים הנמצאים באזור ספציפי.

שיווק מחדש באמצעות גוגל אנליטיקס

 שיווק מחדש באמצעות Google Analytics

היום יותר מתמיד קל להשתמש בנתונים העשירים שיש לכם ב-Google Analytics כדי לשפר את הביצועים של מסעות הפרסום שלכם. מדובר בחדשות טובות עבור משתמשי Google AdWords מכיוון שעכשיו יש להם דרך פשוטה יותר לשימוש בתכונת השיווק מחדש, בלי הטרחה של עדכוני קוד. כל מה שצריך לעשות זה לשנות שורת קוד אחת בתוך הקוד של Google Analityc המוטמע בדפי האתר:
 

ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl'; : 'http://www';) + 'google-analytics.com/ga.js';

יש להחליף בשורה:

ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://'; : 'http://';) + 'stats.g.doubleclick.net/dc.js';

 
שיווק מחדש עם Google Analytics מאפשר לך להשתמש במידע חשוב על המבקרים באתר שלך שמגלים עניין במוצרים והשירותים שלך. לדוגמה, מבקרים המבלים זמן בצפייה בדפים מסוימים או מי שהכניסו פריטים לעגלת הקניות שלהם. לאחר שתזהו את קהל היעד שלכם, תוכלו להריץ ברחבי רשת המדיה מודעות המותאמות לקהל זה.

איך זה עובד?
האפשרות להשתמש ב Google Analitycs עבור רימרקטינג היא חדשה יחסית אך מאוד פשוטה לתפעול. התוכנה יוצרת מספר רשימות לשיווק מחדש על פי קריטריונים שונים. כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור אחת מאותן רשימות, או ליצור רשימה משלך. כל הרשימות מבוססות על מדדים מוכרים של Google Analytics כגון דפים נצפים, משך ביקור, והשלמת יעדים. אחרי שבחרת רשימה תוכלו ליצא אותה ל-Google AdWords ולהציג מודעות ממוקדות בתוך דקות. שימוש באמצעים אלה יאפשר לכם להגיע לקהל היעד שלכם על ידי ניצול של יותר משני מיליון אתרים ברשת המדיה של Google.

היכן ניתן למצוא את הרשימות

לחצו על הלשונית "Admin" בפינה העליונה של Google Analytics (עליך להיות מנהל חשבון), לאחר מכן לחצו על הלשונית "Remarketing".

למה להשתמש בשיווק מחדש באמצעות Google Analytics?
• תוכלו להתחבר הלקוחות הנכונים באמצעות שימוש במידע עשיר ומקיף
• מודעות ממוקדות ברשת המדיה של גוגל מבוססות על קהל הלקוחות הספציפיים שלך
• יצירה ועריכת רשימות מתוחכמות בקלות באמצעות ממשק פשוט ונוח
• אפשרות לזהות ולהשיג לקוחות חדשים באזור שלך
• עוזר לסגור עסקאות עם קונים מהוססים שאוהבים להשוות מחירים
• עוזר להחזיר קונים פוטנציאליים שהוסיפו פריטים לעגלת קניות אך לא קנו
• עוזר לשמר לקוחות שבצעו רכישה בעבר

 

 

הוסף תגובה


מאמרים נוספים

טיפים לפרסום חכם במובייל

זירת המובייל הולכת בשנים האחרונות וממצבת את עצמה במקום מרכזי מבין ערוצי השיווק השונים באינטרנט. רק בישראל, מעל 60% מסך המשתמשים באינטרנט גולשים...

איך לפרסם במובייל ב-2017?

בשנים האחרונות זינק נפח השימוש העולמי במכשירי מובייל כאשר היום הגולשים יכולים לבצע כמעט כל פעולה באמצעות הנייד - לחפש מוצרים ושירותים, לבצע רכישות...

הטכנולוגיה שלנו

טכנולוגיית פרסום מתקדמת וייחודית בנינו עשרות סקריפטים וכלי A.P.I מתוחכמים שמתחרים על בידים בצורה אוטומטית ובודקים את הקמפיין בזמן אמת. כלים אלו מאפשרים לנו לנהל קמפיינים בקנה מידה רחב למפרסמים הגדולים בשוק...

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: תובל 13, רמת גן.
מיקוד: 5252228

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

 

מרכז מידע

 

השרותים שלנו

2017 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר