• מומחי הפרסום שלנו עומדים לרשותכם

  • פרסום מקצועי ב-Google AdWords

  • פתרונות מקיפים לשיווק דיגיטלי חכם

  • כל פתרונות השיווק הדיגיטלי במקום אחד

  • טכנולוגיית פרסום ייחודית ומתקדמת


המשך

Menu
077-3451111

פרסום חכם בגוגל אדוורדס


טכנולוגיית פרסום ייחודית ומתקדמת לפרסום חכם בגוגל אדוורדס. להנות מכל הייתרונות

פרסום בג'ימייל

פרסום ממוקד וייחודי למשתמשי ג'ימייל



לפרטים

פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב: לפני הסרטון, במהלך הסרטון ובצד הסרטון 


לפרטים

שיווק מחדש

פרסום ממוקד ללקוחות פוטנציאלים שמתעניינים במוצרים שלך


לפרטים

רשת המדיה

פרסום מודעות ובאנרים של העסק שלך במאות אתרי אינטרנט


לפרטים

רשת החיפוש

רשת החיפוש של גוגל. בדיוק בזמן שהלקוח מחפש אותך


לפרטים

אודות אקטיביטק


אקטיביטק בע"מ הוקמה בשנת 2006 והיא מתמחה במתן פתרונות כוללים בתחום השיווק הדיגיטלי, אסטרטגיה שיווקית, קידום אתרים, פרסום בגוגל ובניית קמפיינים שיווקיים ייחודיים לאינטרנט. בין לקוחותיה של אקטיביטק נמנים חברות וארגונים בתחומי התיירות, רכב, לימודים, ממשל, הייטק ועוד. אקטיביטק עמדה בדרישות של Google לקבלת הכרה כמקצוענית פרסום מוסמכת של Google. בשנת 2010 נפתחה מכללת אקטיביטק המהווה מרכז הדרכה לפרסום ב -Google.

טכנולוגיית פרסום מתקדמת

  • שימוש בכלים מתקדמים לניהול קמפיין בצורה האופטימלית
  •  כלי אופטימיזיציה אוטומטיים למיקסום התוצאות בקמפיין

התאמה אישית ללקוח

  • אנו מתאימים לכל לקוח סל שרותים יחודי
  • לכל לקוח מוצמד מנהל פרוייקטים אישי

שקיפות וזמינות

  • הפרסום מנוהל בשקיפות מלאה ויש לך גישה לכל הנתונים 24 שעות ביממה
  • זמינות של מנהל פרויקטים בפגישה, בשיחת טלפון, בסקייפ ובמייל

התחייבות לתוצאות

  • אנו (כחברה המבצעת) מתחייבים לתוצאות
  • אתה (כלקוח) לא מתחייב לפרק זמן ויכול לעזוב בכל עת

מעל 9 שנות ניסיון

  • יש לנו מעל 9 שנות ניסיון כחברה העוסקת אך ורק בפרסום באינטרנט
  • כל מנהלי הקמפיינים בחברה הם בעלי הסמכה מטעם Google

פרסום מוכוון תוצאות

  • הפרסום שלנו הוא מכוון תוצאות ולא דיבורים
  • מידי חודש אנו שולחים דוח תוצאתי מלא

מרכז הדרכה

  • סמינרים וקורסים מקצועיים בפרסום בגוגל
  • הדרכות וקורסים בנושא גוגל אנליטקס
  • מגוון מרצים מהמובילים בתעשייה

חדשנות

  • אנחנו מאמינים שחדשנות היא חלק בלתי נפרד מעולם הדיגיטל
  • אקטיביטק מנהלת מעקב מתמיד אודות פיתוחים וחידושים בתחום השיווק באינטרנט

shutterstock 154087148

טכנולוגיית פרסום מתקדמת וייחודית

בנינו עשרות סקריפטים וכלי A.P.I מתוחכמים שמתחרים על בידים בצורה אוטומטית ובודקים את הקמפיין בזמן אמת. כלים אלו מאפשרים לנו לנהל קמפיינים בקנה מידה רחב למפרסמים הגדולים בשוק הישראלי ומעניקים ללקוחותינו יתרון תחרותי.

קרא עוד >>

מבוא לפרסום בגוגל

כבר יותר מעשור מוביל גוגל את רשימת מנועי החיפוש הפופולאריים ביותר בעולם. סקר TIM™ האחרון שנערך בישראל מציב את גוגל כאתר הראשון עם קרוב ל-90% חשיפה שבועית (מעל 3.5 מיליון מבקרים בשבוע). לצד פלטפורמת החיפוש המתקדמת של גוגל, פותחה מערכת מתקדמת לא פחות - פלטפורמת הפרסום Google AdWords.
הפרסום בגוגל הינו מבוסס מילות חיפוש בתוכניות "תשלום להקלקה (P.P.C-Pay Per Click)". כלומר, מפרסם משלם בפועל אך ורק אם לקוח פוטנציאלי הקליק על המודעה שלו. בשנים האחרונות, פרסום בגוגל אדוורדס הוכח ככלי פרסומי בעל ערך רב אשר הולך וצובר פופולאריות כערוץ פרסום אינטרנט מוביל. לגוגל אדוורדס יתרונות רבים, ביניהם: גמישות, יכולת להגיע לקהלים מגוונים, שימוש בקריאטיב ומסר מותאמים, שליטה פרטנית על עמודי הנחיתה אליהם מגיע הגולש - וכל זאת תוך שליטה מתקדמת על התקציב. ניהול חכם ומקצועי של מסעות פרסום בגוגל אדוורדס יכול להוביל להחזר מצוין של ההשקעה (ROI) ובהשגת המטרות של הקמפיין.
 
ביכולתו של המפרסם לבחור את מונחי החיפוש אשר עבורן יופיעו המודעות והפרסומות שלו. כמו כן, המפרסם יכול להציג מודעה שונה עבור כל קבוצת חיפושים/מילות מפתח שהוא מגדיר מלכתחילה. המפרסם משלם בפועל רק כאשר משתמש מקליק ונכנס לאתר היעד שיכול להיות דף נחיתה ייעודי שהוכן לצורך הקמפיין או אתר אינטרנט רגיל המכיל מוצרים.
דירוג המודעה בעמודי תוצאות החיפוש של גוגל נקבע למעשה על פי שילוב של שני פרמטרים. הראשון, הצעת מחיר (BID) בשיטת מכרז עבור מילות מפתח אשר אותן הגדיר המפרסם מראש. הפרמטר השני הוא ציון איכות (Quality Score). ציון האיכות מהווה ציון משוקלל של שלושה מרכיבים: שיעור הקלקה (CTR), מדד רלוונטיות טקסטואלית (התאמה בין מילות המפתח שהוגדרו בקמפיין לבין המודעות עצמן) וחוויית דף הנחיתה (מנוע החיפוש של גוגל סורק את האתר/דף ובודק מאפיינים טכניים וטקסטואליים). ככל שציון האיכות והצעת המחיר גבוהים יותר – כך גדל הסיכוי שהמודעה תוצג במיקום גבוה יותר.

למה כדאי לפרסם בגוגל?

  • ניתן להציע שירותים ללקוחות פוטנציאליים בדיוק כשהם מחפשים שירות מסוים. בשונה מפרסום באתרי אינטרנט שמבוסס בעיקר על מיתוג-Brain Wash, כאן הלקוח כבר נמצא בתהליך חיפוש אקטיבי.

  • פרסום מודעות ממוקדות בהתאם למוצר / שירות אותו העסק מבקש לפרסם – במידה ויש לי עסק שמתמחה במוצרים לבעלי חיים, המודעות שלי יופיעו רק בחיפוש של מילות מפתח רלוונטיות לאותו התחום. במידה והלקוח הפוטנציאלי מעוניין במוצרים שלי – כל מה שדרוש הוא להקליק על המודעה ולעבור לאתר.

  • יכולות ניתוח ובקרה מתקדמות – בפני מפרסמים בגוגל עומדים מגוון כלי ניטור, מעקב ובקרה מתקדמים המספקים מידע על ביצועי מסעות הפרסום בכל רגע נתון . לאחרונה השיקה גוגל גם אפליקציה למכשירים ניידים דרכה ניתן לצפות בביצועי מסע הפרסום ולנהל אותו גם משם. כלל הכלים הללו מסייעים למנהל הקמפיינים ולמפרסמים להבין מגמות שיווקיות וללמוד כיצד לייעל באופן מתמיד את ביצועי מסעות הפרסום.

  • תקציבי פרסום בגוגל שפויים – שיטת ה-P.P.C בשונה מערוצי פרסום אחרים (כגון המדיה המסורתית) מאפשרת גם לעסקים בינוניים וקטנים לפרסם בתקציבים שפויים והגיוניים. זאת לא זירת התחרות כמו בטלוויזיה או ברדיו. כאן השוק פתוח לכולם.

  • פילוחי קהל מדויקים – ממשק הפרסום בגוגל אדוורדס מאפשר למפרסמים להפנות מודעות ופרסומות עבור קהלים מדויקים בהתאם לגילאים ספציפיים, תחומי עניין, מיקומים גיאוגרפיים מדויקים ועוד. אלו מונעים בזבוז מיותר של תקציבים ומשפרים את ההתאמה בין קהל היעד למוצרים.

  • מגוון פתרונות פרסום – גוגל אדוורדס מציגה למפרסמים מגוון פתרונות פרסום אשר מתאימים לצרכים ולמטרות שונות. ניתן לפרסם מודעות ברשת החיפוש של גוגל (מנועי החיפוש מטעמה), ברשת המדיה (רשת של אלפי אתרים שונים במגוון שפות) והן באתר יוטיוב שמאפשר קידום והפצת סרטוני וידאו בעלויות נמוכות יחסית. בנוסף, יש סוגים שונים של מודעות ומסעות פרסום נוספים כגון מסע פרסום של מודעות אינטראקטיביות (מדיה עשירה), מסע פרסום של שיווק דינמי מחדש (הפניית מודעות עם פרטי מוצרים ספציפיים ללקוחות ייעודיים) וכו'. 

  • פרסום  בגוגל בתקציב מוגבל – בממשק קיימים מגוון דרכים אשר מאפשרות למפרסמים לחסוך בתקציב שלהם. לדוגמא, הגבלת שעות הופעת המודעות, ביצוע התאמות מחיר ממוקדות למודעות במכשירים ניידים, הגדרת ימים ספציפיים להופעת מודעות – לדוגמא באם מדובר בעסק שמספק מוצרים לבתי עסק אחרים (B2B) נוכל להגביל את הימים והשעות בהם יופיעו המודעות.

  • חסכון בהוצאות – בשיטת ה-P.P.C המפרסם משלם רק כאשר הלקוח הפוטנציאלי מקליק על המודעה. עובדה זו מסייעת למפרסם לחסוך בהוצאות שלו. שכן, אם הגולש לא הקליק על המודעה- התקציב לא מתבזבז.

  • פרסום בגוגל הוא מיידי. ניתן להעלות את מסע הפרסום תוך שעות ספורות ולהורידו מייד. כך ניתן לפקח באופן יעיל על הביצועים ולמנוע בזבוז תקציב.

  • פרסום בגוגל אדוורדס מהווה כלי שיווקי ממוקד, יעיל ומשתלם במיוחד. זהו כלי המיועד לכל עסק המעוניין לפרסם מוצר או שירות לקהל ממוקד, מבלי לבזבז זמן וכסף על אמצעי מדיה יקרים יותר (וממוקדים פחות). העובדה שהמודעה מגיעה ישירות לקהל המעוניין בתכנים שלה, הופכת אותה לאפקטיבית במיוחד ומתאימה לעסקים קטנים וגדולים כאחד.

    יש חשיבות גדולה להתמקצעות בתחום הפרסום בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. על-מנת לבצע מסע פרסום נכון ואפקטיבי יש לתת מענה מקיף ומלא הן לביטויים שיביאו תנועה איכותית לאתר מצד אחד והן לבחירת המילים המשקפות את הארגון, מטרותיו, מוצריו, השירותים שהוא מספק, והמיתוג שאליו הוא שואף. האחריות מצד הגורם המבצע מחייבת תשומת לב מלאה וקפדנית על-מנת שלא יתבזבזו תקציבים לא על בחירת מילים מוטעית, לא על מתן הצעות מחיר לא מדויקות וכן לא על תקופות או זמני הפעלת מסע הפרסום. לצורך כך יש לבחון את החברה המעניקה שירותי פרסום בגוגל על בסיס מקצועיות וניסיון.

איך מתחילים לפרסם בגוגל?

חוויית היום הראשון של השימוש בממשק גוגל אדוורדס עלולה להיות קצת מלחיצה ומבלבלת. מפרסמים רבים פותחים מסע הפרסום הראשון שלהם בהתרגשות רבה, מכניסים מספר מילות מפתח, מגדירים הצעות מחיר אך הם לא רואים תוצאות מידיות ומוותרים באכזבה.

ככלל, יש מספר קשיים הניצבים בפני משתמשים חדשים במערכת הפרסום בגוגל. כאשר הקושי הראשון טמון בהבנת ממשק המשתמש. ממשק המשתמש של גוגל אדוורדס די פשוט לשימוש, אולם זאת רק לאחר היכרות מסוימת עם המושגים, אופן הגלישה בחשבון ופרמטרים נוספים. תחילת השימוש במערכת מחייבת לימוד של מונחים חדשים כמו: קבוצות מודעות, עלות להקלקה , החזר על ההשקעה (ROI), שיעור הקלקה, מעקב המרות, קודים להטמעה, ניהול מסע הפרסום ועוד.

אפילו גם כאשר מפרסמים מתחילים מתגברים על משוכות אלה, צפויות אכזבות נוספות כגון: הפסקת הופעת מודעות בבשל יחס הקלקה נמוך (CTR), ביטויים ללא נפח חיפוש, מודעות שאינן מאושרות על ידי גוגל לאור מדיניות הפרסום שלה, בעיות טכניות בהטמעת הקודים השונים אותם מספקת המערכת ועוד.

יש שני חוקים בסיסיים למי שמתכננן פרסום בגוגל: היו סבלניים, ואל תיכנסו לפאניקה.

לאור הקשיים בהם נתקלים מפרסמים מתחילים, מציעה גוגל מדריכים מצוינים Online והוראות מפורטות לפתיחת חשבון פרסום בגוגל אדוורדס שלב אחרי שלב. מפעם לפעם עורכת גוגל שינויים בממשק (מראה, פרמטרים, ועוד) ומעדכנת אותו.

לשם כניסה לחשבון הפרבום בגוגל אדוורדס יש לגשת לקישור הבא: כניסה לגוגל אדוורדס.
ולהיכנס באמצעות שם המשתמש והסיסמא שסיפקתם במהלך ההרשמה.

איך לבנות קמפיין מצליח בגוגל?

 איך בונים קמפיין פרסום בגוגל?

לאחר כניסה לחשבון ניתן לראות בסרגל הכלים העליון של הממשק 4 אפשרויות - דף הבית (הצגת סטטיסטיקות כלליות בנוגע לחשבון), מסעות פרסום (ניהול, עריכה וביצועי מסעות הפרסום), הזדמנויות (הצעות לשיפור ביצועי הקמפיין), כלים (עזרים המסייעים למנהל הקמפיינים).
כל הקמפיינים שלכם נמצאים תחת הטאב שנקרא "מסעות פרסום". כאן ניתן להוסיף מסע פרסום חדש, לערוך קמפיינים קיימים ולמחוק קמפיינים לא יעילים. כל השינויים נכנסים לתוקף מיד עם ביצועם.
בצד ימין מתחת ל-"כל מסעות הפרסום" ניתן למצוא את מסעות הפרסום הקיימים בחשבון (בין אם פעילים ובין אם לא).

מסעות פרסום קריטריונים מינימאליים להקמת מסע פרסום בגוגל אדוורדס:

חשבון פרסום בגוגל אדוורדס יכול להכיל מינימום מסע פרסום אחד.
מסע פרסום יכול להכיל מינימום קבוצת מודעות אחת.
קבוצת מודעות יכולה להכיל מינימום מודעה אחת (טקסט או מכל סוג אחר).
כל מודעה יכולה להתייחס מינימום למילת מפתח אחת כדי שתוכל לפעול.
לכאורה נראה מסובך, ויש להניח שבגוגל יכלו לתכנן מערכת פשוטה יותר - אולם מערכת פשוטה יותר לא הייתה גמישה ומקצועית כל כך כמו המערכת הנוכחית. המבנה הנוכחי של הממשק מאפשר שליטה מדויקת בסכום שמוציאים על כל מאפיין של מסע הפרסום  בגוגל עד לרמת מילת המפתח הבודדת.

דוגמא:

ננסה להבהיר את המבנה באמצעות הדוגמא הבאה. הבה נניח שאתם מעוניינים לפרסם חנות רהיטים גדולה. מבנה החשבון הבא יוכל להיות רלוונטי:

מסע פרסום אחד עבור קבוצת מוצרים אחידה - לדוגמא מסע עבור מיטות ומסע נפרד עבור שולחנות.
קבוצות מודעות - עבור כל מוצר יש צורך לפתוח קבוצת מודעות נפרדת (אחת למיטות, שנייה לשולחנות).
עבור כל קבוצת מודעות יש להגדיר מילות מפתח - המילים הללו יציגו את המודעה בעת חיפוש בגוגל.
בעת תכנון ובניית מסע הפרסום בגוגל מומלץ ליצור קבוצות מודעות נפרדות עבור מוצרים נפרדים - צעד זה עשוי לשפר את ציוני האיכות ובכך למעשה לשפר את ביצועי מסע הפרסום.
מבנה מסע פרסום בגוגל אדוורדס

פרסום בגוגל - שימוש בקמפיינים (מסעות פרסום)

יש מספר דרכים לשימוש במסע פרסום:
באמצעות שימוש נכון בקמפיינים אפשר להתמקד כיום בקבוצות מטרה ממוקדות כגון: סטודנטים בגילאי 25-34, הורים לילדים, נערים בתיכון, אמהות ועוד.
ניתן להשתמש בקמפיינים כדי ליצור מסעות פרסום ממוקדים גיאוגרפית. ניתן ליצור מסע פרסום עבור ישראל, אחר עבור ארה"ב, אחר עבור אנגליה, ומסע פרסום נוסף עבור דוברי עברית החיים באירופה.
מסע פרסום בגוגל אדוורדס יכול להכיל מספר קבוצות מודעות. קבוצות מודעות מייצגות את המוצרים/שירותים אותם אתם מציעים. לדוגמא: אם אתם מוכרים פרחים אתם יכולים לפתוח קבוצת מודעות עבור ורדים, אחרת עבור עציצים, קבוצה לאדניות, אחת עבור צמחי תבלין ועוד. רמת הפירוט תלויה ברמת הדיוק בה אתם מעוניינים לשלוט במאפייני מסע הפרסום.


ניתן לבצע גם תהליך הפוך: לבנות מסע פרסום עבור כל מוצר, וקבוצת מודעות עבור כל סוג קהל מטרה של אותו מוצר. בכל דרך שתחליטו לבנות את הקמפיינים, קבוצות המודעות ואת המודעות, התהליך ההגיוני עבורכם יתברר בעצמו במהלך הזמן. לאחר שתצליחו לבנות מסע פרסום בעל מבנה אפקטיבי ומקצועי, תוכלו לשמר אותו ולבנות כך גם את מסעות הפרסום הבאים.

טיפים לפרסום בגוגל אדוורדס

אל תתפתו לאסוף מאות מילות מפתח עבור כל קבוצת מודעות. הדבר יפגע בהזדמנות שלכם לבצע אופטימיזציה לבידים שתבצעו, לאחר שתרכשו ניסיון בתחום תוכלו לנסות רעיונות שונים או אפילו לבצע בדיקת אפקטיביות למודעות שלכם.
אם יש מספר רב של קבוצות מודעות במסע הפרסום אחד (כ - 30-50 ) רצוי ליצור מסע פרסום נוסף כדי לשפר את נקודות המבט (View) על המודעות.
ניתן לארגן את הקמפיינים כך שמסע פרסום אחד מכיל את כל קבוצות המודעות המוצלחות. למסע פרסום זה ניתן לתת תקציב יומי גבוה יחסית. את המודעות המוצלחות פחות שיש לבצע עבורן אופטימיזציה ניתן להעביר למסע פרסום אחר בתקציב נמוך יותר.
השתמשו בקמפיינים שונים על מנת לבדוק הגדרות מדינה ושפה שונות. מילות מפתח באנגלית במסע פרסום ממוקד לישראל זולות בדרך כלל מאותן מילות מפתח במסע פרסום הממוקד לארה"ב.
חשוב להבין כיצד להשתמש בפונקצית המיקוד לשפות שונות. בכל מסע פרסום הייעוד שלה משתנה.
זכרו שניתן להגדיר תקציבים יומיים שונים עבור מסעות פרסום שונים.

בגוגל אדוורדס קיים מנגנון מוגבל של ביצוע אופטימיזציה לקמפיינים. למעשה הממשק משהה מילות מפתח בעלי יחס הקלקה נמוך (זאת לאור השפעתו על ציון האיכות). המשמעות אינה בהכרח שבחרתם מילת מפתח לא נכונה. ניתן לבצע אופטימיזציה למילות המפתח הן ברמת קבוצת המודעות והן ברמת מילות המפתח עצמן. האופטימיזציה יכולה להיות ידנית (שינוי ידני פר מילה) או באמצעות כללים וסקריפטים אוטומטיים אשר מוגדרים מראש.
פרסום באמצעות מסע פרסום מסוג 'רשת המדיה' מאפשר להציג מודעות באתרי השותפים הרבים של גוגל ולא רק בתוצאות החיפוש. אם אינכם בטוחים שפרסום כזה יעיל עבורכם - בטלו את הפונקציה הזאת לעת עתה.
שימו לב לפונקציה המתקדמת של מיקוד גיאוגרפי – ניתן למקד את מסעות הפרסום לאזורים / ערים שונות.
למדו להשתמש בפונקציה להתאמת הצעות מחיר למכשירים שונים, ימים ושעות ועוד.

קחו את הזמן על מנת להבין את המונחים השונים במילון המונחים. הבנת המונחים הטכניים תסייע לכם להבין את ממשק המשתמש של גוגל אדוורדס באופן מהיר ויעיל יותר.
במידה ואתם מעוניינים במסע פרסום בגוגל בתקציב שאיננו נמוך (מעל 2000 ש"ח בחודש) מומלץ מאוד להיעזר בשירות מקצועי של פרסום בגוגל או לעבור קורס המלמד כיצד לנהל מסע פרסום יעיל ואפקטיבי שיוביל אותכם להשגת המטרות היעדים שלכם.

מאמרים מומלצים

מספרים מעניינים על חיפוש ופרסום בגוגל ב-2015

מספר החיפושים הממוצע בעולם לחודש בגוגל הינו מעל 100 מיליארד. נתח השוק של גוגל במנועי החיפוש בארה"ב הוא 75.2%. השרתים של גוגל מתמודדים עם מעל ל-40,000 חיפושים בשנייה מכל רחבי העולם.  נפח החיפושים בגוגל  ממכשירי מובייל הוא מעל ל-50%. נתח השוק של גוגל בפרסום הדיגיטלי בעולם: 31.1%.  מספר המפרסמים בגוגל AdWords: מעל מיליון. אחוז משתמשי המובייל אשר מצלצלים לבתי עסק וחנויות באופן ישיר בדף תוצאות החיפוש: 70%. בין 15-25 מיליון אתרים מודדים את תנועת הגולשים באמצעות גוגל אנליטיקס. יותר מ-50% מאתרי חברות ועסקים מנטרים את תנועת הגולשים בעזרת גוגל אנליטיקס. ביוטיוב קיימות בכל חודש בממוצע כמיליארד כניסות וצריכת תוכן של מעל 6 מיליארד שעות.

 

 המספרים שלנו בפרסום בגוגל 

- 9 שנות ניסיון
- 172 לקוחות
- 18 מיליון חשיפות לחודש
- 431 פרוייקטים

 החבילות שלנו לפרסום בגוגל
לכל לקוח ולקוח אנו מתאימים חבילה אישית 


חינם

חינם

חינם
  • קופון מתנה 300 ש"ח
  • חוברת 150 טיפים

מעל 3,000 ש"ח

בחודש

בסיסית
  • קופון מתנה 300 ש"ח
  • חוברת 150 טיפים
  • פרסום בגוגל
  • פרסום ברשת המדיה
  • פרסום Remarketing

מעל 6,000 ש"ח

בחודש

מקצועית
  • קופון מתנה 300 ש"ח
  • חוברת 150 טיפים
  • פרסום בגוגל
  • פרסום ברשת המדיה
  • פרסום Remarketing
  • פרסום ביוטיוב
  • פרסום בפייסבוק
  • קידום אורגני
  • פעילות ברשתות חברתיות
  • ניוזלטרים

מעל 15,000 ש"ח

בחודש

פרימיום
  • קופון מתנה 300 ש"ח
  • חוברת 150 טיפים
  • פרסום בגוגל
  • פרסום ברשת המדיה
  • פרסום Remarketing
  • פרסום ביוטיוב
  • פרסום בפייסבוק
  • קידום אורגני
  • פעילות ברשתות חברתיות
  • ניוזלטרים
  • שדרוג האתר
  • התאמה לסלולר
  • כתיבת תכנים
  • תכניות שותפים
  • רכש מדיה

מה הלקוחות אומרים עלינו


  • אנחנו במוסררה עובדים עם אקטיביטק כבר לא מעט שנים, והשירות שאנו מקבלים מהם הוא ברמה מאוד גבוהה. אחד הבונוסים הגדולים בעבודה איתם הוא בליווי השוטף והיחס האישי שמלווה תמיכה טכנית צמודה. תענוג.
    אבי סבג, מנהל בית הספר "מוסררה".

    מוסררה - בית ספר לאמנות

  • "מאוד נהננו לעבוד עם אקטיביטק לאורך כל תהליך תיכנון וביצוע הקמפיין של הפקולטות בטכניון", מנהל שיווק, הטכניון - חיפה.

    מנהל שיווק הטכניון

  • "הגעתי לאקטיביטק אחרי נסיונות כושלים בשיווק באינטרנט. מצאתי אנשים קשובים, מביני עניין ומקצועיים, שידעו להבליט את היתרונות של המכינה, ולהעניק לה את הקידום הראוי. אני יכול להמליץ בחום על שירותיהם!", שחר גבע - מנכ"ל Overseas Medical Education - מכינה לימודי רפואה בחו"ל.

    ד"ר שחר גבע

  • אפיקים רכב חשמלי עובדת עם אקטיביטק כבר מספר שנים ומקדמת באמצעותה שלוש פעילויות שונות בארץ ובעולם. אנו זוכים לשרות מקצועי, מקיף, מהיר ואמין. מקצוענים אמיתיים, החולקים מהידע שלהם, מלווים ותומכים בכל שאלה ועניין.
    תודה לכם :)

    ליאת נאמן – מנהלת שיווק אפיקים רכב חשמלי

  • "ברצוני להודות לך על הסיכום המפורט והמשמעותי. הקמפיין היה מוצלח, והייתה חשיפה רחבה מאוד לכל האירועים ועמדנו ביעד שהצבנו. בסה"כ כל אירועי שבוע הנוער היו מוצלחים מאוד. מודה לך על הכל! אירית מנדלסון-מאיר, מנהלת מחלקת הנוער - עיריית רמת-גן"

    אירית מנדלסון-מאיר

ההסמכות שלנו


פרסום ב - YouTube

Google Adwords

שיווק מחדש

Google Adwords

רשת המדיה

Google Adwords

ניתוח דיגיטלי

Google Analytics

רשת החיפוש

Google Adwords

PartnerBadge 151030
  תובל 13 ר"ג
  077-345-1111

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: תובל 13, רמת גן.
מיקוד: 5252228

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

 

מרכז מידע

 

השרותים שלנו

2016 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר