Menu
077-3451111

צרו קמפיין שיווק מחדש ייחודי וייעודי בקרב לקוחות קיימים

מבקרים שקנו כבר מוצרים מאתרכם יכולים להתעניין גם בשירותים או במוצרים משלימים שיש אצלכם. בכך שתעשו רשימת "לקוחות שביצעו המרה "יתאפשר לכם למצוא את אותה קבותה לא גדולה של אנשים שכבר מכירים את העסק שלכם והתעניינו במוצרים שלכם הקפידו להתאים אישית את המודעות שלכם ללקוחות שבקבוצה הזו. תוכלו ליצור גם רשימות שיווק מחדש למוצרים ספציפיים, כך שבמידה ולקוחות התעניינו במוצרים נוספים מעבר לאלה שרכשו תוכלו להראות להם מוצרים משלימים שקשורים אליהם.
אם אתם צופים שיתכן ולקוחות ירכשו מהעסק שלכם שירותים או מוצרים בתוך פרק זמן מסוים לאחר הקשר הראשון שלהם אתכם כדאי שתדעו ליצור איתם קשר. תחילה צרו רשימת שיווק מחדש עם פרק זמן של 7 יום מיום התווספות הלקוח לרשימה. לאחר מכן צרו רשימה שנייה עם פרק זמן של שלושה חודשים מיום התווספות הלקוח לרשימה. השתמשו ברשימת שילוב מותאמת אישית כדי להגיע לכל הלקוחות שנכללים ברשימת השלושה חודשים, אך לא ברשימה של 7 הימים.
 

 

הוספת אי הכללות לקמפיין הסרטונים שלכם

אמנם כיסוי רחב הוא בהחלט שיטה טובה, אך אם אתם בטוחים שמודעתכם אינה רלוונטית לנושא כלשהו או לחתך דמוגרפי מסוים, שקלו להוסיף אי הכללה שלהם ברמת מסע הפרסום בחשבונכם. פעולה זו יכולה להיות מועילה במיוחד כאשר הסרטון שלכם רלוונטי במיוחד לקבוצה דמוגרפית מסוימת ואתם רוצים להתמקד בנושאים מסוימים, אך להגביל צופים מסוימים. כך תוכלו לעשות זאת: לחצו על היכן הוצגו המודעות שלכם בקבוצת מיקוד, ולאחר מכן הוסיפו יעדים שליליים המבוססים על דוח זה.

 

שיפור אסטרטגיית הצעות המחיר שלכם

כדי להגדיל את הסבירות לכך שהמודעות שלכם יוצגו בפני הצופים המעוניינים בכך, שקלו לשנות את הצעת המחיר שלכם במודעות TrueView בחיפוש. באופן כללי, כיוון שהצופים שבחרו בסרטון שלכם - בפורמט חיפוש או בפורמט תצוגה - נחשבים לבעלי מעורבות גבוהה מהממוצע, יהיה זה הגיוני שתגדילו את הצעות המחיר שלכם בפורמטים אלה. לעומת זאת, אם אתם מעוניינים יותר באסטרטגיית צפיות או מיתוג, עליכם לשקול להגדיל את הצעת המחיר שלכם בפורמט מודעת סרטון זורם, זאת כדי להגדיל את הסבירות שהצופים יצפו לפחות בחלק ממודעתכם.

 

הוסיפו שכבת קריאה לפעולה בסרטון

שכבות של קריאה לפעולה מתאימות להצגה ב-YouTube, ב-TrueView בחיפוש ובמודעות TrueView בתצוגה. תכונה זו זמינה עבורכם ללא עלות נוספת, והיא יכולה להגדיל את מעורבות הצופים ולהוסיף עניין למודעות שלכם. כמו כן, בגלל ששכבות הקריאה לפעולה יהיו משויכות לסרטון במקום למודעה, הן יוכלו להראות אם הסרטון שלכם מופעל באמצעות מודעה או באמצעות תצוגה אורגנית.

 

עשו שימוש בשיווק מחדש של סרטונים

שיווק מחדש של סרטונים הוא כלי רב-עצמה שמשתמש בפעילות הצופים בערוץ ה-YouTube שלכם ​​כדי ליצור רשימות ספציפיות ביותר למיקוד מחדש של מודעותיכם. לאחר שקישרתם את חשבון YouTube לחשבון AdWords שלכם, תוכלו ליצור רשימות אלו בהתבסס על הדרכים השונות שבהן יש לצופים אינטראקציה עם הסרטונים שלכם, למשל צפייה בסרטון, הרשמה לערוץ או לחיצה על 'אהבתי'.

 

הגדירו תקרות תקציב

הגדירו להצעות המחיר ולתקציבים שלכם תקרות מינימום ומקסימום, כדי לוודא שהם לא יהיו גבוהים או נמוכים מדי. הגדלה מתמשכת של הצעות המחיר עלולה להוביל למחירים גבוהים מדי לקליק שלא לצרוך, בעוד שהפחתה מתמשכת של הצעות המחיר עלולה להפחית באופן משמעותי את התנועה שאתם מקבלים.

 

השתמשו בכמות מספיקה של נתונים כדי לקבל החלטה מושכלת

כדי לוודא ששינויים מבוצעים על סמך כמות מספיקה של נתונים, מומלץ להשתמשו במסגרת זמן ארוכה מספיק או להוסיף לכלל שלכם עוד דרישה כגון "הופעות > X".

 

השתמשו באופן עקבי באפשרויות "תדירות" ו-"שימוש בנתונים מ"

השימוש בתדירות נמוכה עם חלון מדידה ארוך, עלול להוות בעיה. חשבו על הכלל הבא: 'אם המיקום הממוצע של מודעה במהלך 14 הימים החולפים גרוע מ-3, הגדל את הצעות המחיר ב-X אחוזים מדי יום'. כלל זה יגדיל את הצעות המחיר שלכם לעתים קרובות יותר (מדי יום) מכפי שהכלל יעשה כשיעריך את המיקום הממוצע של המודעה ביום ה-14. בדרך כלל מוטב להשתמש בפרקי זמן עקביים של תדירות ומדידה (למשל, אם בחרות בתדירות שבועית, השתמשו בנתונים מ-7 הימים האחרונים).
 

 

עיינו בתצוגה מקדימה של הכללים לפני שמירתם

עיון בתצוגה מקדימה של הכללים שלכם לפני שמירתם תורמת להבנה, כיצד הם עשויים להשפיע על מסעות הפרסום שלכם. אתם עלול לבצע שינויים משמעותיים בחלק ניכר של חשבונכם, בהתאם לדרישות ולהגדרות שלכם, לכן חשוב לחזור ולבדוק את הכללים.

 

בדקו כללים באופן חד-פעמי לפני יישומם בתזמון חוזר

נסו ליישם כלל עם תדירות של 'פעם אחת', כדי לעקוב אחר השפעתו בפועל. כאשר תהיו מרוצים מהאופן שבו הכלל פועל, תוכלו להגדיר את הפעלתו בתזמון חוזר (למשל, מדי יום או מדי שבוע).

 

הגדירו כללים בהתאם לעסק שלכם

שימו לב למגמות התנועה והרכישה במהלך היום ובמהלך השבוע (למשל, התנועה בשעת שיא או בימי חול עשויה להיות שונה מהתנועה בשעות אחרות ובסופי שבוע). כמו כן, בדקו את מצבכם הנוכחי ביחס ליעדים שהגדרתם לעצמכם, בעת קביעת היקף השינויים (למשל, שינוי בהפרשים קטנים של 5% כשאתם קרובים יותר להשגת היעד, ובהפרשים גדולים של 20% כשאתם רחוקים מהשגת היעד). עליכם להתייחס לכל הסוגיות האלו על ידי שימוש בכללים מרובים המשולבים אלו עם אלו.
 

 

הפעילו שיקול דעת בעת תזמון שני כללים העשויים להשפיע על אותם פריטים

מה קורה כשיש לכם שני כללים שתוזמנו לפעול באותו זמן, והם משפיעים על אותם פריטים? כללים אינם מסוגלים להקצות לעצמם עדיפויות. לכן, גם אם יהיו לכם שני כללים שנועדו לבצע שינויים בו-זמנית באותן יישויות, שני הכללים יפעלו ויבצעו את השינויים המיועדים בכל הישויות. מומלץ לא לתזמן כללים רבים באותו הזמן, אם הם משפיעים על אותו מערך נתונים. במקום זאת, אם תרצו להגדיר שני כללים או יותר שיבצעו שינויים באותו חלק של מסע הפרסום שלכם, מומלץ לבחור שעות שונות ביום להפעלת כללים אלו. הגדרות זמני הפעלה שונים לכללים שלכם עוזרת למנוע שגיאות אלו, ואף מעבר לכך: היא גם מאפשרת לכם לקבוע סדרי עדיפות לכללים שלכם, כך שהכלל שתוזמן לשעה מוקדמת יותר, יהיה הראשון שיפעל.
 

 

בדקו שינויים בלתי מורשים

מומלץ להתחבר לחשבון AdWords שלכם באופן קבוע ולחפש פעילות בלתי מורשית או בלתי צפויה, כגון שינויים במודעות או בתקציב שלכם. אם אתם סבורים שלמישהו הייתה גישה לנתוני החיוב שלכם, עליכם לבדוק את תדפיסי חשבון הבנק או כרטיס האשראי שלכם ולחפש גם בהם פעילות בלתי מורשית.

 

סרקו את המחשב שלכם כדי לאתר בו תוכנות זדוניות

ודאו שבמחשב שלכם מותקנת תוכנת אנטי-וירוס עדכנית והפעל סריקה מלאה של המערכת. פושעים עלולים לגנוב את המידע האישי שלכם על ידי הפצת תוכנה זדונית במערכת שלכם, לכן הפעלת סריקה מלאה של המערכת באופן קבוע עשויה להבטיח שהמערכת שלכם נקייה מתוכנות זדוניות.

 

בחרו סיסמאות חזקות וייחודיות ועדכנו אותן לעתים קרובות

מומלץ לעדכן את הסיסמה שלכם באופן קבוע, ולפחות פעמיים בשנה. סיסמה טובה מורכבת משילוב של מספרים, תווים ואותיות רישיות כדי להקשות על הניחוש שלה. אל תשתמשו באותה סיסמה עבור אתרים שונים. אחרת, האקרים עלולים לגשת לחשבונות המקוונים האחרים שלכם.

 

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: תובל 13, רמת גן.
מיקוד: 5252228

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

 

מרכז מידע

 

השרותים שלנו

2017 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר