Menu
077-3451111

עצבו את האתר שלכם באופן מקצועי 

רוב האנשים שופטים את האתר על פי המראה שלו באופן לא מודע. פרישת האתר, הגופנים, התמונות והטקסט. על כל האלמנטים להתייחס למוצר/שרות אותו מנסים למכור. מעבר לזה על האתר לעלות כמה שיותר מהר ולהיות בעל מערכת ניווט פשוטה וברורה.

 

הראו שאתרכם מתעדכן בתדירות גבוהה 

מחקרים הראו שאנשים מקנים יותר אמינות לאתרים שנראה כי עודכנו לאחרונה.

 

הימנעו מטעויות מכל סוג שהוא קטנות כגדולות 

בדקו את האתר שלכם כדי למצוא ולהסיר שגיאות כתיב, קישורים שבורים. בקשו מאחרים לבדוק את האתר עבור טעויות כאלה. אפילו הטעות הקטנה ביותר יכולה לפגום באמינות שלכם מה שיכול להשליך גם על המוצר שלכם.

 

הבטיחו הצלחה 

לקוחות פוטנציאלים שואלים את עצמם טרם הרכישה "האם אני טועה בקניית המוצר הזה?" הרגיעו את החרדה שלהם. הציעו החזרה כספית תוך 30-60-90 ימים. מעט מאד יבקשו את הכסף חזרה, אבל כך תגדילו את כמות האנשים שיבצעו את הרכישה.

 

במידה ויש לכם מכתבי תודה מלקוחות קודמים - הציגו אותם בעמוד הנחיתה

כאשר לקוחות פוטנציאלים יקראו שאחרים היו מרוצים מהרכישה שלהם, תעלה הסבירות שהם יבצעו את הרכישה מכם.

 

נסו להציב גרסה מקוצרת בכל עמודי האתר

סעיף זה נוגע בעיקר לטופס יצירת קשר. נסו להציג גרסה קטנה ומקוצרת של טופס יצירת הקשר במקום בולט בכל אחד מעמודי האתר, אל תחכו שהגולש ילחץ על קישור של צור קשר. הסעיפים שמומלץ לשים בטופס כזה הם: שם, טלפון/מייל, הערות. אין צורך בסעיפים נוספים.

 

ערכו ניסויים בעזרת כלי האופטימיזציה של אתרים

כלי האופטימיזציה של אתרים מציע סביבת מעבדה משופרת לבדיקת מספר גרסאות של דף אינטרנט בו-זמנית, תוך שימוש בכלי דיווח רבים לניתוח האפקטיביות של כל גרסה ולהשוואה ביניהן. ניתן להשתמש בכלי האופטימיזציה של אתרים בכל סוג של דף אינטרנט המנסה לשכנע את המבקר לבצע פעולה מסוימת. בכלי האופטימיזציה של אתרים, אפקטיביות הדף נמדדת על-פי שיעור ההמרות - כלומר, אחוז המבקרים המקבלים את קריאתך לפעולה.

 

פשטו את תהליך ההזמנה 

מחקרי שימושיות הראו כי אחוז גבוה במיוחד של קונים פוטנציאלים עוזב את החנות בתחילת תהליך מילוי טופס ההזמנה. הלקוח הפוטנציאלי משאיר את עגלת הקניות ונוטש את האתר לגמרי ללא ביצוע הרכישה בסופו של דבר. מסיבה זו חשוב מאד לפשט את תהליך ההזמנה ככל האפשר:
•    בקשו שהלקוח ימלא מידע חיוני בלבד. לדוגמא, אם אתם זקוקים לתאריך הלידה לצרכים שיווקיים והוא לא חיוני עבור הליך הרכישה, ניתן לוותר על מידע זה.
•    השתדלו שתהליך הרכישה יתבצע על פני אתר אחד בלבד.
•    הציעו מקסימום דרכי תשלום - מגוון כרטיסי אשראי במגוון תשלומים, המחאה בנקאית, תשלום דרך האינטרנט, העברת פרטים בטלפון או בפקס, תשלום דרך paypal ועוד.
•    מידע מוצפן ומאובטח - ברור שכיום כולם דואגים שמידע האשראי יהיה בעמודים מוצפנים. אולם הלקוח הפוטנציאלי יירגע כאשר מציגים לו תעודות אבטחה שהמידע שלו מוצפן ומאובטח.
•    הציגו קישורים ברורים לתקנון ולתנאים השונים שלכם. הציגו מהם נהלי הטיפול שלכם במידע (לרוב, ישנה התחייבות לא להעביר את המידע לגוף שלישי ולא להשתמש בו בשימושים מעבר לתהליך הרכישה עצמו).
•    ללקוח צריך להיות ברור בכל שלב מהו הסכום שהוא עומד לשלם. אל תשכחו לפרט את מחיר המשלוח.
•    הודיעו ללקוח מה יקרה לאחר שיבצע את ההזמנה. האם הוא יקבל אימייל על מנת לאמת את ההזמנה? תאמרו לו כמה זמן ייקח למלא את ההזמנה, מתי היא תישלח/נשלחה ומתי הוא יכול לצפות לקבל את המוצר/השירות.
 

 

תמחור ראשוני גבוה

התחילו את הקמפיין בהצעות גבוהות מספיק בכדי שהמודעה שלכם תופיע בין שלושת המודעות הראשונות בעמוד.

 

בחרו תקציב יומי גבוה יותר מההמלצות של AdWords

זאת כדי שהמודעות לא יפסיקו גם בימים שמספר ההקלקות יהיה גבוה במיוחד.

 

עקרון 80% - 20% עובד גם במסעות פרסום

התרכזו בבחינת התמחור במילים העיקריות שהן הרווחיות והממירות ביותר.

 

זכרו - לא תמיד מיקום גבוה של המודעה הכי יעיל מבחינתכם

מיקומים גבוהים מושכים לעיתים קרובות את תשומת ליבם של "מקליקים אובססיביים" בעלי כוונות רכישה מזעריות ואף אפסיות. פעמים רבות מיקום נמוך יותר של המודעה דווקא מעלה את יחס ההמרה.

 

נסו להשיג במחיר סביר כמה שיותר קליקים

אח"כ הגדילו את ההצעות במילות מפתח בהן יש המרות טובות והקטינו את ההצעות היכן שיש מיעוט המרות. התאימו את הצעות המחיר שלכם.
הגורם החשוב ביותר לגבי מילות מפתח הוא הערך שהן מניבות בהשוואה למחירן. הגדילו את הצעת המחיר של מילות מפתח שמניבות רווח רב, כדי לשפר את החשיפה שלהן וליצור תנועה רבה יותר. הקטינו את הצעת המחיר של מילות מפתח שאינן רווחיות ושיקלו אף למחוק אותן.
 

 

חפשו קודם את הקליקים היעילים

בעת תכנון פרסום במגבלות תקציב, עליכם להשתמש תחילה בכסף הזמין לרכישת הקליקים השווים ביותר, ורק אחר כך להמשיך במורד שרשרת ערך הקליקים (לפי הרווחיות הצפויה לקליק) עד לניצול מלא של התקציב. כיצד עושים זאת נכון:
  1. סדרו את מילות המפתח לפי החזר ההשקעה (ROI) של כל מילת מפתח.
  2. נתחו את נפח הקליקים והעלויות עבור כל מודעה ומילת מפתח.
  3. נסו לבצע אומדן של מספר הקליקים הכולל שבאפשרותכם לקנות, לעומת המלאי שמאפשר לכם לרכוש הסכום הנוכחי שאתם משקיעים. על סמך ההפרשים בין התקציב הפוטנציאלי לבין הסכום שאתם רוצים להשקיע, תוכלו לקבל מושג איזה חלקים מתקציב הפרסום יהיה נכון לקצץ מבחינה אסטרטגית.
  4. עברו על מילות המפתח שבתחתית דירוג החזר ההשקעה (ROI) של הפרסום שלכם תבצעו אחת או יותר מהפעולות הבאות:
    • הנמיכו את הצעת המחיר והמיקום כדי להפחית בהוצאות ובמקביל להעלות את החזר ההשקעה.
    • השמיטו מילות מפתח בעלות החזר השקעה נמוך מהרצוי, שממילא מוצבות כבר במיקומים נמוכים.
    • שקלו לבצע פילוח לפי שעה עבור מילות מפתח המספקות נפח גבוה אך החזר השקעה בינוני. יתכן שבשעות היום המאופיינות ביחס המרה גבוה, מילות מפתח אלו יספקו החזר השקעה גבוה יותר. צמצום ההשקעה בשעות אחרות של היום עשוי לאפשר לכם להיפטר מקליקים "בזבזניים" בפרסום שלכם.

 

התנסו עם הצעות מחיר ועם תקציבים שונים כדי לראות מה מתאים לכם

בדקו הצעות מחיר שונות ותקציבים שונים, ואמדו את מידת היעילות שלהם. בדקו את הרווחיות ואת ה-ROI (החזר ההשקעה) של הצעות המחיר, ואת מידת החשיפה של המודעות בתקציבים שונים.
מומלץ לערוך שינויים קלים בלבד בסכומים, כדי לאפשר למילות המפתח שלכם לצבור סטטיסטיקת המרות ונתוני ביצועים בהתאם להגדרות החדשות. המתינו לפחות מספר ימים בין שינוי לשינוי, כדי שתצברו מספיק נתוני ביצועים שיאפשרו לכם לקבל החלטה מושכלת. כמו כן, ייתכן שתראו שינויים במחירים היומיים, ברווחים ובמכירות שלכם, בהתאם לתנודות הרגילות בנפח החיפוש, לכן מומלץ להעריך מחדש סכומים אלו באופן סדיר, כדי לוודא שמסעות הפרסום שלכם ממשיכים להיות יעילים.
 

 

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: תובל 13, רמת גן.
מיקוד: 5252228

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

 

מרכז מידע

 

השרותים שלנו

2017 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר