Menu
077-3451111

צרו תמריץ

אם יש לכם הצעות מיוחדות מונעות זמן, פרסמו אותן באמצעות מילים כמו: "רק היום!", "עד גמר המלאי", "רק עד 6 בערב". על הקורא להחליט באופן מיידי אם ללחוץ ברגע זה על המודעה, או לגלות מאוחר יותר שהמבצע כבר לא רלוונטי.

 

הימנעו ממילים מיותרות

יותר מדי מילים מיותרות יכולות להוציא את הלקוח הפוטנציאלי ממיקוד ולהסב את תשומת ליבו מהמוצר או מהשרות אותה מציעה מודעה הפרסום. מדובר בפחות משנייה בה הגולש מקבל החלטה אם לקרוא את המודעה או לא.

 

קשרו את המודעה שלכם לדפי נחיתה מותאמים אישית

על דפי הנחיתה להיות תואמים למידע בטקסט של המודעה שלכם.

 

הגרלות ותחרויות עובדות מצוין

אולם שימוש באמצעי קידום מכירות מעין אלה, דורש מכם להיות מודעים לנטל שיכולים לכפות עליכם החוקים והתקנות שחלים על סביבת הפעילות. לכן התייעצו עם עורך דין או רואה חשבון לפני השקת כל הגרלה או תחרות.

 

זכרו! עדיף להשקיע בשיפור דף הנחיתה מאשר להביא עוד ועוד גולשים לאתר

 

השקיעו בעמוד נחיתה טוב שיאפשר להפיק יחס המרה טוב

בחנו את תפקודו ושפרו אותו לאורך זמן. כשתתכננו או תתכננו מחדש את עמוד הנחיתה ואת אתר האינטרנט שלכם, תנו עדיפות גבוהה לחוויית המשתמש.

 

הפנו משתמשים לעמוד הנחיתה הנכון

משתמשי אינטרנט טיפוסיים מחליטים במהירות אם להישאר באתר אינטרנט או להמשיך לאתר אחר. כאשר משתמשים לוחצים על המודעה שלכם, עליהם להגיע לעמוד נחיתה המציג בבירור את המידע או המוצר שהמודעה שלכם מציעה. אם משתמשים לא ימצאו מיד את מה שהביא אותם ללחוץ על המודעה שלכם, סביר יותר להניח שהם יעזבו את האתר ללא המרה.

 

מידע, מידע ועוד מידע

לפני שגולש ירכוש מוצר הוא רוצה מקסימום מידע עליו. לא מספיק להוסיף תמונה אחת קטנה ומשפט קצר המתאר את המוצר. יש להוסיף מספר תמונות המציגות את המוצר במבחר השימושים שלו ובמבחר הצבעים והגדלים שלו. יש לתאר את המוצר באופן מפורט - גם את המאפיינים שלו עבור לקוחות מקצועיים המבינים את הפרטים הטכניים, וגם את השימושים שלו עבור לקוחות שפחות מבינים את הצד הטכני. כמובן שתוכן עשיר/מועשר מסייע לאתר להופיע בתוצאות רלוונטיות במנועי החיפוש. יש לכתוב את הטקסט באופן תמציתי וברור – ישר ולעניין, לא "למרוח" תיאורים מיותרים שיעייפו את הגולש.

 

דעו מהו יתרון המכירה הייחודי שלכם והציגו אותו לגולש

יתרון המכירה הייחודי הוא בעצם מה שמייחד אתכם מהמתחרים שלכם. כאשר גולש מבקר במספר אתרים מקבילים, מדוע הוא יבחר לקנות אצלכם ולא אצל אחד המתחרים? חברות רבות אינן יודעות מהו יתרון המכירה הייחודי שלהם. כמעט לכל החברות קיים יתרון שכזה, אבל לא כל החברות מודעות לו. אם אתם עסק משפחתי המנוהל מהבית זה יתרון פוטנציאלי. יתרונות נוספים יכולים להיות: מחירים זולים, מוצרים ייחודיים, משלוח חינם, תמיכה מצוינת, שרות לקוחות מעולה ועוד. הצביעו לגולש על היתרון שלכם באופן הכי ברור ובולט שניתן.

 

פשטו את הניווט באתר

כאשר אתם מתכננים עמוד נחיתה, מעבר לאטרקטיביות ולהצגה של ההצעה שלכם, יש להתייחס לפשטות ולבהירות הניווט. ניווט המתוכנן בצורה זהירה ומוקפדת יכול להגדיל את הרווחים באופן משמעותי.

 

לעמוד הנחיתה צריכה להיות מטרה אחת ובלעדית

פשטו ככל האפשר את הנתיב שעל הגולש לעבור, על מנת לממש את הפעולה אותה אתם רוצים שיבצע באתר.

 

וודאו כי המבקרים/הגולשים בעמוד הנחיתה חווים את ההצעה הייחודית שלכם

וודאו שההצעה הייחודית שלכם חזקה מספיק, בכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר דרך החברה שלכם.

 

הציעו כלים לאמת את הצעת המכירה שלכם 

אם אתם מצהירים עובדה מסוימת לגבי המוצר/השרות שלכם, הציגו הפניות למקורות שלקוחות פוטנציאלים יכולים להשתמש בהם על מנת לאמת את ההצעה שלכם. אפילו אם הגולשים לא משתמשים במקורות אלה, הלקוח יבטח יותר במוצר שכזה במקרה של ספק.

 

הראו שיש חברה אמיתית מאחורי האתר

גולשים רבים חוששים מאתרים לא מזוהים. הוכיחו שיש חברה אמיתית מאחורי אתר האינטרנט על ידי פרסום הכתובת שלכם (כולל שם רחוב ולא תא דואר בלבד), מספר החברה אם יש, או אפילו תמונות של המשרדים שלכם.

 

הציגו אופציות קלות ליצירת קשר 

הציגו את מספר הטלפון שלכם, את כתובת המייל, את זמני הפעילות של המשרד שלכם. אם יש לכם חנות אמיתית או מחסן תצוגה, ציינו את שעות הפעילות. הגיבו מהר ככל האפשר לפניות במייל.

 

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: תובל 13, רמת גן.
מיקוד: 5252228

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

 

מרכז מידע

 

השרותים שלנו

2017 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר