Menu
077-3451111

השתמשו במילת המפתח במודעה עצמה

כך היא תבלוט כאשר גולש יחפש אותה (הפונטים יודגשו) ותשפר את אחוז ההקלקה (CTR) של מילת המפתח.

 

בעת ניסוח מודעות באנגלית

שקלו שימוש בקפיטליזציה (אות גדולה) של האות הראשונה בכל מילה.

 

נצלו את שורת הקישור היטב

בשורת הקישור הסירו את הקידומת .www ואת הקידומת //:Http.

 

עשו שימוש חכם בכתובת לתצוגה

רוב המפרסמים לא מנצלים את שורת הכתובת לתצוגה ורואים בה כשורה טכנית בלבד. יש מספר דרכים להשתמש בשורה זו בצורה יצירתית:
א.    השתמשו באותיות גדולות (Capital Letters) - כשרושמים את הכתובת שימוש באותיות גדולות בצורה חכמה יכול למשוך תשומת לב רבה יותר. לדוגמא: www.Misrot.com ימשוך יותר תשומת לב מאשר www.misrot.com
ב.    השתמשו במידע נוסף אחרי הלוכסן. אפשר להוסיף מידע כמו אזור הפעילות שלכם, לדוגמא:www.Misrot.com/Darom . יש עוד הרבה מידע שאפשר להוסיף כמו מבצעים, קופונים, שירותים מיוחדים ועוד, לדוגמא:www.Misrot.com /סוכן_חכם.
השתמשו בתכונת "הכנסת מילות מפתח". כך תוכלו לשנות את הטקסט בהתאם למילת המפתח שהוזנה. כך שמי שמחפש ב-Google את המילה "דרושים" יראה את הכתובת: www.Misrot.com /דרושים. מי שיחפש לעומת זאת את המילה "עבודה" יראה את הכתובת: www.Misrot.com/עבודה. כמובן שזוהי רק הכתובת לתצוגה ושתי הכתובות יכולות להפנות לאותו דף נחיתה.

 

אל תכללו את שם החברה בכותרת

(רק במידה ואתם מותג ידוע) בשורת הכותרת יש מעט מאוד מקום. נצלו מקום זה לשכנע את הגולש להקליק על המודעה.

 

עשו מבחני ספליט (Split testing) ע"י הרצת שתי מודעות במקביל

תמיד הריצו שתי מודעות במקביל, בכדי לוודא שאתם ממשיכים להגדיל את ה-CTR של המודעות שלכם. עם CTR גבוה יותר, אתם תשלמו פחות בעבור כל קליק. אם אתם סקרנים לדעת כיצד משהו כמו סימן קריאה או סימן שאלה עשוי להשפיע על המודעה שלכם, צרו מודעה נוספת עם הפיסוק החדש במקום לערוך את המודעה המקורית. שתי המודעות יוצגו כל אחת בתורה עבור שאילתות חיפוש, כך שתוכלו לאסוף נתונים לגבי המודעה החדשה תוך כדי הצגת המודעה המקורית שלכם בחלק מהזמן. בעת יצירת מודעות חדשות, זכרו כי כל כתובות האתרים לתצוגה וכתובות אתרי היעד הנכללות בקבוצת מודעות אחת חייבות להכיל אותו דומיין.

 

תנו ל-Google לבחור איזו מודעה מוצלחת יותר

אל תסמכו רק על האינטואיציה שלכם. בדקו את מידת ההצלחה של כל מודעה.

 

התמקדו ביתרונות היחסיים שלכם על מתחריכם

היתרון היחסי הוא האלמנט אותו תרצו להדגיש במודעות: מחיר, שירות, מיקום וכו'.

 

שלבו מותגים במודעות

אם אתם מוכרים מותגים, שלבו אותם במודעה. סכומי עתק הושקעו בבניית המותג – השתמשו בנכסי המותג לשיפור נוסח המודעה שלכם.

 

אנשים הם יצורים סקרנים 

נצלו זאת בעת ניסוח המודעה.

 

לטשו את המודעה 

חדדו את המסר, בדקו אל מול משפחה ומכרים, האם מודעת הפרסום אפקטיבית לדעתם.
  • נסחו מודעות אשר 'מושכות את העין'.
  • שאלות יכולות ליצור עניין: "רוצה לחסוך 500₪?", "יוצא לחופשה?", "למי יש רישיון נהיגה?"
  • הציעו הוראות: "רפאו את הצינון לבד", "היפכו את המחשב למהיר ".
  • ספרו סיפורים אישיים: "כיצד הורדתי 20 קילו?", "איך הרווחתי 5000₪ מהבית? ".
  • הציעו מידע חסוי: "הסודות של המפורסמים", "מסתורי הקבלה", "הסודות של הבורסה".
  • הצהירו את הבלתי יאומן :"דיאטה ללא מאמץ", "הרוויחו 5000₪ משקל בודד", "99% טועים".
  • צרו תחושת ביטחון: "3000 לקוחות מרוצים", "מומלץ על ידי מומחים", "25 שנות ניסיון". 
צרו השוואות: "טוב יותר מהטלוויזיה!", "זול יותר מהמחירון!".

 

הדגישו את התועלות ולא את המאפיינים

הפכו מאפיינים למעלות - שאלו את עצמכם לגבי כל מאפיין: מה הלקוח מרוויח ממנו? איזו תועלת יפיק הלקוח ממאפיין זה ?במקום "כסא משרדי ארגונומי" (מאפיין), כתבו "הסוף לכאבי הגב" (תועלת).

 

אם אתם מוכרים לפי מחיר קבוע שלבו את המחיר בכותרת

שלבו את המחיר בתיאור, אפילו בתחילתו אם יש לו חשיבות מיוחדת. במידה והמחיר שלכם אינו תחרותי, שכנוע על בסיס תמחור אגרסיבי עלול להוביל לתוצאה הפוכה ולגרום למחפשים לבחון חלופות אחרות. אם יש לכם יתרון תחרותי שמבוסס על מאפיינים אחרים, הציגו אותו ולא את המחיר.

 

שקלו לשלב הנחות באחוזים או את שיעור החיסכון באחוזים

תמיד מושך את העין במודעות.

 

השתמשו בקריאה חזקה לפעולה

על המודעה שלכם להעביר קריאה חזקה לפעולה יחד עם התועלות של המוצר או השירות שלכם. קריאה לפעולה מעודדת את המשתמשים ללחוץ על המודעה שלכם ומבטיחה שהם מבינים בדיוק מה אתם מצפים מהם לעשות כשהם מגיעים לדף הכניסה שלכם. משפטי קריאה לפעולה יכולים להיות: קנה, מכור, הזמן, דפדף, הירשם ו-'קבל הצעת מחיר'.

 

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: תובל 13, רמת גן.
מיקוד: 5252228

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

 

מרכז מידע

 

השרותים שלנו

2017 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר