Menu
077-3451111

השתמשו במודעות תמונה

פרסום מודעות תמונה ברשת המדיה של Google מביא ביקורים רלוונטיים ויחס המרה גבוה. כשניתן, השתמשו בתמונות בפורמט PNG שקוף. פורמט זה יכול לשפר באופן משמעותי את האסתטיקה ואת המראה הייחודי של המודעה שלכם. אם אין לכם תמונה בפורמט PNG שקוף, ודאו שסכימת הצבעים של המודעה תואמת את הרקע של התמונות שלכם. לדוגמה, אם לתמונה שלכם יש רקע לבן, שקלו להגדיר את רקע המודעה לצבע לבן. אם אין לכם ניסיון ביצירת מודעות לתצוגה הממוקדות בשימוש בתמונות, או אם ברצונכם לשפר את הביצועים של מודעה לתצוגה, היעזרו בטיפים הבאים:
  • השתמשו בטקסט, בתמונות ובסכימות צבעים באופן יעיל.
  • התנסו עם סוגים שונים של מודעות לתצוגה ועם עיצובים שונים של תוכן.
  • נצלו את התבניות מתוך הכלי לבניית מודעות לתצוגה.
  • צרו תמונות מותאמות אישית משלכם.
  • צרו מודעות לתצוגה המתבססות על מודעות הטקסט הקיימות שלכם.
יצירת המודעה האידיאלית לתצוגה
ודאו שהמודעות שלכם לתצוגה מתאימות לכם, ונצלו את האפשרויות הבאות:
הקפידו להתאים אישית את סכימת הצבעים של המודעה שלכם, כגון צבע הרקע וצבע הגופן. תחילה נסו להתאים את סכימת הצבעים של התבנית לתוכן התמונה שלכם. שימו לב לבחירת הצבעים -- צבעים בהירים מאוד עלולים להיות לא נעימים לעין או קשים לקריאה.
הפעילו שיקול דעת -- שימוש באותו צבע לרקע הקדמי ולרקע האחורי של המודעה פירושו שלא ניתן יהיה לקרוא את התוכן של המודעה שלכם. עליכם להשתמש בצבעים מנוגדים באופן נעים לעין -- איש אינו רוצים לראות טקסט בצבעי פלורסצנט על רקע בוהק!
אם אתם מחליטים למקד את המודעות שלכם לאתר ספציפי, שקלו להתאים את סכימת הצבעים כך שתתאים לצבע של דפי האתר. אם המודעה שלכם אינה נעימה לעין או נראיתם כאילו אינה שייכת לדף, סביר להניח שהלקוחות לא ילחצו עליה. חשוב יותר להתאים לצבעי האתר שבו המודעות שלכם יופיעו, מאשר להתאים לסכימת הצבעים של דף הנחיתה שלכם. נקודה זו חשובה במיוחד במודעות המבוססות על תמונות, שכן ייתכן שהלקוחות אינם יודעים על איזה חלק במודעה עליהם ללחוץ. במקרים מסוימים, אם המודעה שלכם משתלבת היטב באתר, ייתכן אף שלא ישימו לב שזוהי אכן מודעה! אל תגרמו להם לנחש. כמו כן, אנשים רוצים לדעת מה הם יוכלו לעשות לאחר שילחצו על המודעה: "למידע נוסף" או "קנה כעת". עזרו להם להבין מראש מה הם יכולים להרוויח מלחיצה על המודעה שלכם.
מודעות מסוימות מכילות טקסט 'טיזר' מונפש, שעשוי להיכנס או לצאת. לקוחות עלולים להחמיץ את הטקסט הזה, ומה שהם יראו בסופו של דבר לא יציג את ההצעה שלכם ואת הפעולות שאתם רוצים שיבצעו. כתוצאה מכך סביר להניח שהם לא ילחצו על המודעה. ודאו שהטקסט והתמונות של המודעה מאוזנים בגוף המודעה לתצוגה, ובמסגרת הגודל הכולל שלה. בדקו את המודעה שלכם בכל גודל מודעה זמין ושנו את הגודל של כל תמונה לפי הצורך. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לפעול לפי ההנחיות הבאות:
  • התמונות צריכות להיות ברורות. שנו את גודלן כדי שיתאימו לצרות המודעה וכדי שיהיה קל לזהות אותן. התמונות צריכות להיות שלמות, ולא חתוכות או לא ניתנות לזיהוי.
  • כל הטקסט צריך להיות קל לקריאה ולהבנה. שורות הטקסט צריכות להיות שלמות והמשפטים צריכים להיות הגיוניים. אין דבר פחות נוח וחסר אפקטיביות משורת טקסט חתוכה!
נסו להשתמש בתכנים שונים של המודעה
מודעות לתצוגה מציעות אפשרויות רבות, לכן הקדישו זמן להתנסות עם תבניות שונות וצבעים ותכנים שונים, כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. אתם רוצים שהמודעה שלכם תבלוט! הנה כמה רעיונות להתנסות בזמן שאתם מנסים לשפר את מסעות הפרסום שלכם שמכילים מודעות לתצוגה:
פרויקטים יצירתיים שלנו עם מודעות לתצוגה הראו ששינויים בצבעי הרקע ובגופנים של מודעות לתצוגה יכולים להגדיל באופן משמעותי את שיעורי הקליקים, וכתוצאה מכך להגדיל את מספר ההופעות וההמרות. צרו גרסאות מרובות של אותה מודעה באותה קבוצת מודעות, ונסו גרסאות שונות כדי לראות אילו ביצועים הן מניבות. השהו את המודעות שמניבות את הביצועים הגרועים ביותר, והשאירו את שילובי הצבע הטובים ביותר כדי לשפר את ביצועי מסע הפרסום שלכם.
הביצועים עשויים להשתנות בהתאם לתבנית. נסו תבניות עם או בלי תמונות והשוו את התוצאות -- תוכלו לעשות אותו הדבר על ידי השוואת תבניות עם או בלי אנימציות. הבדלים קלים בפריסה ובאנימציות עשויים להשפיע באופן משמעותי על שיעורי הקליקים.
תוכלו לקבל תוצאות נהדרות משימוש בדרכים שונות שיעודדו לקוח ללחוץ על המודעה, באמצעות קריאות לפעולה שנותנות השראה. לדוגמה, "קנה זאת כעת" ו"קבל מידע נוסף" יכולים להשפיע משמעותית על החלטתו של משתמש ללחוץ על המודעה שלכם, או לא. נסו כמה גרסאות.

 

בניית המודעה באמצעות ה'כלי לבניית מודעות לתצוגה'

כפתרון המהיר והפשוט ביותר ליצירת מודעות לתצוגה, אנחנו מציעים לכם להשתמש בכלי לבניית מודעות לתצוגה. הכלי מציע תבניות מוכנות מראש של מודעות לתצוגה, וכן ספריית תמונות לשימוש בחינם. תחסכו זמן ומאמץ כך שתוכלו להתמקד בפרטים האחרים של המודעה שלכם, במקום ביצירת תמונות משלכם.
עדיין מומלץ שתבדקו את התמונות שלכם ותשנו את גודלן לפני שמירת הגרסה הסופית של מודעה לתצוגה, כדי לוודא שהמודעה מוצגת כהלכה. הנה מספר טיפים לעריכת תמונות עם הכלי לבניית מודעות לתצוגה:
  • תצוגות מקדימות של מודעות לתצוגה: תוכלו לראות תצוגה מקדימה של המודעה לתצוגה בעת יצירתה. התצוגה המקדימה מופיעה לצד התבנית, תוך כדי בניית המודעה.
  • ודאו שהמודעה שלכם מוצגת כהלכה בכל הגדלים שבחרות עבורה: בעת יצירת המודעה שלכם תינתן לכם אפשרות לבחור בגדלים המוצעים עבור המודעה שלכם. במקרים מסוימים ייתכן שהגדלים לא יתאימו לגודל שציינתם עבור התמונה, לכן הקפידו לוודא שהתמונה שלכם מוצגת כהלכה בכל אחד מהגדלים הרצויים לכם. לשם כך היעזרו בתצוגה המקדימה. אל תשתמשו בגודל שבו התמונות או התוכן אינם מוצגים כהלכה!
יצירת תמונות מותאמות אישית
ייתכן שעדיין תצטרכו ליצור תמונות מותאמות אישית, שמאוחר יותר תוכלו להעלות למודעת תמונה או לתבנית בכלי לבניית מודעות לתצוגה. תמונות מותאמות אישית הן יעילות כשיש לכם פרטי גרפיקה מיוחדים הקשורים לעסק שלכם. לחלופין, ייתכן שתרצו ליצור תמונות עם שירותים שעדיין אינם זמינים בכלי לבניית מודעות לתצוגה. אנו מציעים לפעול על פי ההנחיות הבאות בעת יצירת תמונות מותאמות אישית:
  • כשניתן, השתמשו בתמונות בפורמט PNG שקוף של 24 סיביות. קבצים אלו נראים מקצועיים יותר, שכן הם מתאימים לרקע של התמונה ושל המודעה עצמה. אם אין לכם תמונה בפורמט PNG שקוף, ודאו שסכימת הצבעים של המודעה תואמת את הרקע של התמונות שלכם. לדוגמה, אם לתמונה שלכם יש רקע לבן, שקלו להגדיר את רקע המודעה לצבע לבן.
  • עשו שימוש חוזר בגרפיקה ממסעות פרסום אחרים שלכם, כל עוד היא תואמת למדיניות הפרסום של Google.
  • עצבו תמונות באמצעות כלי מקוון ליצירת תמונות, אשר לעתים קרובות מוצע בחינם. כדי למצוא כלים אלו, היעזרו בחיפוש ב-Google.
  • עצבו את התמונות שלכם באמצעות יישומי תוכנה לעריכת תמונות, שמוצעים אף הם בחינם לעתים קרובות. רוב מערכות ההפעלה כוללות תוכנה לעריכת תמונות בחינם.
  • השתמשו בשירותיו של מעצב גרפי או סוכנות יצירתית אחרת כדי ליצור את התמונות עבורכם.

 

עצבו מודעות פלאש לרשת המדיה

באמצעות מודעות פלאש ניתן להעביר מסרים מורכבים יותר ופעמים רבות יחס ההמרה גבוה יותר. חשוב לזכור כי אמנם מודעות לתצוגה מתחרות לצד מודעות טקסט במכירה הפומבית של מודעות, אך אינכם בהכרח משלמים יותר כשאתם משתמשים בפורמט זה של מודעות. למעשה, בפועל אתם עשויים לגלות ירידה במחירים לקליק ובמחירים להמרות. הסיבה לכך היא שהמודעות לתצוגה עשויות לקבל שיעור קליקים גבוה יותר מאשר מודעות הטקסט, ובעקבות זאת ציון האיכות שלהן ישתפר עם הזמן וכך גם דירוג המודעה שלהן. לכן ייתכן שהמודעה שלכם תופיע לעתים קרובות יותר במחירים נמוכים יותר, במטרה לקדם מודעות הרלוונטיות יותר למשתמשים ולשפר את חווית הגלישה שלהם. מיקום המודעות לתצוגה בקבוצת מודעות משלהן גם תקל עליכם לבדוק את הביצועים שלהן.

בעת שימוש בהנפשות, ודאו שהמסגרת הסופית מכילה את כל המסרים העיקריים וקריאה לפעולה: ‏‫מודעות מסוימות מכילות טקסט "מושך את העין" עם הנפשה, שיכול להיכנס ולצאת. משתמשים עלולים להחמיץ טקסט זה, ומה שהם יראו בסופו של דבר לא יציג את ההצעה שלכם ואת הפעולות שאתם רוצים שיבצעו. כתוצאה מכך פוחתת הסבירות שהם ילחצו על המודעה. השתמשו בקריאה ברורה לפעולה, בתוך לחצן או במקום אחר: זוהי נקודה חשובה במיוחד במודעות מבוססות-תמונה, שכן ייתכן שהמשתמשים אינם יודעים מהו החלק במודעה שניתן ללחוץ עליו, או במקרים מסוימים, שהמודעה שלכם היא אכן מודעה. כמו כן, משתמשים רוצים לדעת מה הם יוכלו לעשות לאחר שילחצו על המודעה: "למידע נוסף?" או "קנה עכשיו?" ספקו להם מידע.
 

 

בדקו מספר קריאייטיבים ופורמטים של מודעות

טקסט, תמונה ווידאו בכל הגדלים הקיימים. הבדיקה של קריאייטיבים מרובים ופורמטים שונים של מודעות מאפשרת לכם להבין טוב יותר איזה סוג מודעות יתפקד טוב יותר מבחינתכם.
כאשר מפרסמים באנרים מומלץ להשתמש במודל AIDA שנחשב למודל בסיסי וחשוב בעולם הפרסום, המודל מצליח לייצר תבנית תקשורתית אשר מאפשרת קבלת תוצאה.
המודל מתייחס ל-4 שלבים אשר על ידי יישומם נצליח לייצר תגובה אצל הצרכן:
השלב הראשון - Attention - קבלת תשומת לב, אנו ננסה לייצר אמירה אשר תייצר תשומת לב.
השלב השני - Interest - יצירת עניין, זהו השלב בו אנו יוצקים משמעות לאמירה של השלב הראשון.
השלב השלישי הנו Desire - רצון, זהו השלב החשוב והסופי לפני יצירת הפעולה.
השלב הרביעי - Action - הנעה לפעולה, זהו השלב הסופי המייצר פעולה לסך השלבים בהם נקטנו.

 

הוסיפו מיקומים מנוהלים

מיקומים הם מקומות ברשת המדיה של Google שבהם ניתן להציג את המודעה שלכם. בעזרת המיקוד לפי מיקום תוכלו לבחור מקומות יחידים ברשת המדיה שבהם המודעות שלכם יוצגו ('מיקומים מנוהלים'), או שתוכלו לאפשר למיקוד המודעות המוכח של Google להציג את המודעות שלכם בדפי אתרים שרלוונטיים ביותר למוצרים ולשירותים שלכם ('מיקומים אוטומטיים').

 

אי הכללת אתרים וקטגוריות

מנעו את הצגת המודעות שלכם באתרים מסוימים ברשת המדיה. לעיתים כדאי להפעיל שיקול דעת ולהימנע מהצגת המודעה באתרים מסוימים (לדוגמה, אתרי משחקים, הימורים או/ו וילדים).

 

הוסיפו אתרים מצליחים בתור מיקומים

עיינו ב'דו"ח ביצועי מיקום' כדי למצוא את המיקומים שבהם המודעות שלכם קיבלו את הקליקים הרבים ביותר. אם תגלו שהמודעה שלכם משיגה המרות רבות במיוחד באתר מסוים, נסו להוסיף אתר זה לקבוצת המודעות שלכם בתור מיקום, עם הצעת מחיר גבוהה יותר למיקום, כך תסייעו למודעה שלכם להופיע במיקום זה לעתים קרובות יותר.

 

השתמשו בכל ארבעת הדרכים לאיתור מיקומים חדשים

כתובות אתרים, תאור נושאים, דפדוף בין הנושאים או בחירת נתונים דמוגרפיים.

 

שקלו להשתמש בדף נחיתה נפרד לרשת המדיה ולרשת החיפוש

גולשים המגיעים מרשת המדיה פחות מכווני קניה ויותר מכווני מידע לכן ספקו יותר מידע לגולשים המגיעים מרשת המדיה.

 

אל תשפטו את רשת המדיה לפני שהסרתם את כל האתרים שלא ממירים היטב

תמיד יש ברשת המדיה אתרים איכותיים עם אחוז המרה גבוה, חפשו אותם.

 

צרו אתר ידידותי למכשירים ניידים

אנשים המשתמשים במכשירי הסמארטפון העיקריים: iPhone (מערכת הפעלה iOS) או אלו הפועלים באמצעות מערכת ההפעלה Android (דוגמת Samsung Galaxy) יכולים לראות מודעות AdWords רגילות ואתרים רגילים. עובדה זו לא מעידה על מידת הידידות של האתר למכשירים ניידים. כדי להגיע למרב הלקוחות במכשירים ניידים, כדאי ליצור אתר לנייד המותאם במיוחד למסך הקטן ומקל על אנשים לבצע רכישה או פעולה אחרת באתר שלכם.

בעת עיצוב האתר, זכור את שיטות העבודה המומלצות לנייד.  אם ברצונך להגיע ללקוחות עם טלפונים מסוג WAP המיושן, תיאלץ להשתמש גם בקוד ידידותי לנייד כדי ליצור את האתר.

 

השתמשו בשיטות עבודה מומלצות לעיצוב אתר לנייד

בעת יצירת אתר לנייד, עליכם לזכור מספר אסטרטגיות המנצלות בצורה הטובה ביותר את הגודל הקטן של המסך בניידים ואת ההתנהגות של משתמשים בנייד. אסטרטגיות אלו יכולות לעזור ולהבטיח שהאתר שלכם לנייד יספק חוויה מצוינת ללקוחות, ויפנה אותם לביצוע הפעולות הרצויות באתר שלכם.
שמרו על זריזות:
  • הקטינו גושי טקסט גדולים והשתמשו ברשימות בנקודות תבליטים.
  • דחסו תמונות כדי שיהיו קטנות וטעינתן באתר תהיה מהירה.
הקלו על הרכישה או על יצירת הקשר:
  • הקטינו את מספר השלבים הדרוש להשלמת עסקה.
  • הקפידו על טפסים (כגון 'צור קשר') קצרים עם מספר שדות מינימלי.
  • השתמשו בתיבות סימון, רשימות ותפריטי גלילה, כדי להקל על הזנת נתונים.
  • השתמשו באפשרויות של 'הקלק להתקשר' (Click-to-Call).
הפכו את הניווט לפשוט יותר:
  • צמצמו את הגלילה למינימום (לא כל תוכן שחיוני באתר הרגיל, הוא גם כזה באתר הנייד).
  • השתמשו בהיררכיה ברורה בתפריטים והימנעו מפעולות העברה.
  • עזרו ללקוחות לנווט עם לחצנים ברורים למעבר לדף הקודם ולדף הבית.
  • השתמשו בשבעה קישורים או פחות בכל דף ניווט.
עזרו לאנשים למצוא את האתרים המקומיים שלכם ולהגיע אליהם:
  • הוסיפו את הכתובת הפיזית של החנות/המשרדים בדף הנחיתה.
  • כללו מפות והוראות נסיעה (תוך שילוב עם תוכנות ניווט באמצעות GPS - באופן זה לקוח הנמצא בדרכו אליכם לא יזכור את הנסיעה אליכם כ'סיוט').
  • במידה ויש לכם מלאים ומוצרים שונים, אפשרו ללקוחות לבדוק מלאי בחנויות סמוכות.
  • וודאו שהאתר שלכם לנייד נכלל ביצירת אינדקס לחיפוש באינטרנט.

 

התאימו את הצעות המחיר שלכם עבור מסעות פרסום על-פי המכשירים

לרוב, ערכו של קליק במכשיר סלולרי יהיה נמוך מערכו במחשב, אך ייתכנו מקרים מיוחדים (לדוגמא, מסע פרסום למנעולן – מרבית הפונים אליו יהיו אנשים שגולשים מנייד ונתקעו מחוץ לדלת ביתם) בהם ערכו של קליק יהיה גבוה יותר במכשירים ניידים. יש לבדוק כל מסע פרסום לגופו ולהחליט בכמה אחוזים להעלות או להוריד את הצעות המחיר שלכם.

 

התייחסו למילות מפתח הכוללות מיקומים כחשובות יותר בסלולר

האופי והצרכים השונים מעלים את ערכם של קמפיינים הכוללים התייחסות למיקום בסלולר, ויש להתייחס לכך בשלב הצעות המחיר (לדוגמה, הביטוי "חנות תכשיטים בנתב"ג" משמעותי יותר עבור גולשים בסמארטפון מאשר במחשב). באופן כללי, החיפוש במכשירים ניידים כמו גם תוצאותיו הוא יותר תלוי מיקום, כלומר חיפושים במכשירים ניידים יכילו יותר שמות של מיקומים.

 

התייחסו לאופי הפעילות השונה בין המשתמשים במחשבים, טלפונים סלולריים וטאבלטים

קיימים מאפיינים שונים מבחינת זמני השיא של הקלקה והחיפושים בין המכשירים השונים: בעוד שבמחשבים אישיים ולאפטופים השימוש הוא בהתאמה יחסית לשעות העבודה, בסלולרי ובטאבלטים קיימת מגמה ברורה של שימוש מעבר לשעות העבודה, עם התאמה לשעות רייטינג השיא של שידורי טלוויזיה (9 בערב – שעת השיא). יש לתת על-כך את הדעת במידה ובקמפיין שלכם יש כלל הנוגע להתאמת הצעות מחיר לפי שעות היום.

 

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: תובל 13, רמת גן.
מיקוד: 5252228

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

 

מרכז מידע

 

השרותים שלנו

2017 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר