Menu
077-3451111

הפעילו אימות דו-שלבי

אימות דו-שלבי מוסיף שכבת אבטחה נוספת לחשבון Google שלכם, שכן הוא דורש שתהיה לכם גישה לטלפון שלכם בנוסף לשם המשתמש ולסיסמה שלכם, בזמן הכניסה לחשבונכם. פירוש הדבר שאפילו אם אדם כלשהו גונב או מנחש את הסיסמה שלכם, הוא לא יוכל להיכנס לחשבונכם אלא אם יש לו גישה גם לטלפון שלכם.

 

צרו פרופיל משתמש נפרד עבור כל אדם המשתמש בחשבונכם

שיתוף הוא בדרך כלל דבר טוב, אך לא כשמדובר בשמות משתמשים ובסיסמאות. אם אנשים רבים משתמשים בחשבון AdWords שלכם, אל תשתפו איתם את שם משתמש ואותה סיסמה. במקום זאת, צרו פרופילים חדשים של משתמשים עבור חשבון AdWords שלכם. לשם כך, היכנסו לכרטיסייה החשבון שלי בממשק AdWords ובחרו באפשרות גישה לחשבון.

 

העניקו את רמת הגישה הנמוכה ביותר הנדרשת לכל משתמש

בעת יצירת פרופילים חדשים של משתמשים, תוכלו להגדיר רמות גישה שונות לכל פרופיל. לדוגמה, משתמשים עם הרשאת גישה מנהלתית יכולים להזמין משתמשים חדשים לחשבון, אך משתמשים עם הרשאת גישה רגילה אינם יכולים לעשות זאת. קיימת גם הרשאת גישה לקריאה-בלבד וכן הרשאת גישה לדוא"ל בלבד עבור משתמשים שאינם נדרשים לבצע שינויים בחשבונכם.

 

השביתו משתמשים שאינם פעילים, כגון עובדים-לשעבר

אם אנשים עוזבים את החברה שלכם או לא עובדים עוד עם AdWords עליכם להשבית משתמשים לא-פעילים אלו. אחרת, הם יוכלו להתחבר לחשבונכם ואפילו לבצע בו שינויים ללא ידיעתכם. כדאי תמיד לוודא שרשימת המשתמשים שלכם עדכנית כדי שתדעו בדיוק מי עורך שינויים בחשבונכם.

 

המשיכו לפרסם מודעה, גם במילים בהן אתם נמצאים במקום גבוה בתוצאות האורגנית

אפילו אם בקידום האורגני אתם נמצאים במקום הראשון. כדאי להמשיך ולהשקיע גם במודעות ממומנות. לפעמים 1+1=3 !
זכרו כי בקישורים הממומנים אתם שולטים במילים ובטקסט המודעה, בעזרת שליטה זו תוכלו להשפיע על הגולשים להקליק על המודעה ולהכנס לאתר.
 

 

הקצו חלק מהתקציב שלכם לבדיקות

בדקו כל הזמן מילים חדשות, מודעות חדשות, דפי נחיתה חדשים, Google AdWords מכיל כלים מעולים לניסויים במודעות, השתמשו בהם.

 

השתמשו ב-AdWords Editor

הורידו את התוכנה AdWords Editor והשתמשו בה כדי לעשות שינויים אוף ליין במודעות.

 

היו ערניים! 

בחנו כל העת את החזר ההשקעה על הפרסום (ROI), כלומר כמה כסף השקעתם בפרסום ומה הרווח שנבע מאותו פרסום. הרווחתם? השתמשו בחלק מהרווחים כדי להגדיל את תקציב הפרסום.

 

נתחו נתונים סטטיסטיים של האתר

לכל אתר יש נתונים סטטיסטיים הנאגרים על השרת ומוצגים באמצעות ממשקי סטטיסטיקה שונים. ניתן לנתח נתונים אלה על מנת לדעת באלו מילים וביטויים השתמשו הגולשים כדי להגיע לאתר. תופתעו למצוא שם מילים וביטויים רבים שלא חשבתם עליהם. כלי סטטיסטיקה כאלה נמצאים ברשת לשימוש חופשי (אחד מהם שייך ל-Google ונקרא Google Analytics).

 

בדקו מקרוב את הפריסה ואת הפונקציונליות הכללית של האתר שלכם

אתרים מושכים, קלים לניווט ואינפורמטיביים הם בדרך כלל רווחים יותר. כדאי שתשקלו שימוש ב-Google Analytics כדי לקבל מושג טוב יותר לגבי תפקוד האתר שלכם.

 

בדקו את זמן השהייה באתר ואת אחוזי הנטישה

בדקו ב-Google Analytics את זמן השהייה הממוצע באתר ואת ה-Bounce Rate והסירו מילות מפתח, שזמן השהייה עבורן נמוך במיוחד.

 

המשיכו לבצע אופטימיזציה של הקמפיין גם כאשר התוצאות טובות

תמיד ניתן להגיע לתוצאות טובות עוד יותר. העריכו כל הזמן את הביצועים של מסעות הפרסום ובצעו שינויים לפי הצורך. ביצועי המודעות שלכם יבהירו לכם מהן האסטרטגיות היעילות להשגת היעדים. עם הזמן, ייתכן שתבחינו בכך שיש דברים שעובדים טוב במיוחד או לא כל כך טוב.

 

אל תפחדו משינויים

Google AdWords היא תוכנית שמבוססת על ניסוי וטעייה. חשוב מאוד שהשינויים יהיו מבוקרים וקטנים ובכל פעם להתמקד באספקט מסוים. כל פעם שעושים שינוי, המערכת מתאימה את הצגת המודעה שלה לשינויים בין אם זה במילות מפתח, תקציבים וכן הלאה.

 

אל תפסיקו ללמוד

חוברת זו היא רק שלב אחד בתהליך ההדרכה שלכם. אם אתם מנהלים את הפרסום שלכם בעצמכם, מומלץ לעיין גם בדפי העזרה והתמיכה של Google. מערכת AdWords משתנה ומתעדכנת חדשות לבקרים. כדאי להיות מעודכן בכל החידושים. מרביתם של חידושים אלו נועדו על-מנת לעשות את עבודתכם קלה ויעילה יותר.

 

הטיפ שלכם

ברור לנו כי קיימים עוד מגוון נרחב של המלצות חשובות וטיפים לייעול מסעות פרסום, אז אם יש לכם טיפ נוסף, נשמח אם תרשמו אותו בתגובות ואנו נוסיף אותו.

 

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: תובל 13, רמת גן.
מיקוד: 5252228

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

 

מרכז מידע

 

השרותים שלנו

2017 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר