Menu
077-3451111
אופטימיזציה גוגל אדוורדס - 5.0 מתוך 5 בהתבסס על 3 הצבעות

דירוג משתמשים: 5 / 5

Star activeStar activeStar activeStar activeStar active
 
343

מכירות מקוונות, הפניות וכניסות לאתרי אינטרנט ברשת החיפוש

 קטגוריה
 שיטה מומלצת

 
הגדרות קמפיין השתמשו בהצגה רגילה אם הגדרתם מכסה לתקציב הקמפיין

מפרסמים שהקמפיינים שלהם מניבים ביצועים טובים, נוהגים להציג מודעות בכל שעות היממה, ונעזרים במכפילי הצעות מחיר המבוססים על השעה ביום.

כדאי להשתמש בניסויי קמפיינים כדי להבין בצורה טובה יותר את ההשפעה של גרסאות פוטנציאליות של המודעות



תקציב

הקצו מחדש את התקציב בין קמפיינים על סמך הביצועים, ניצול התקציב ונתח ההופעות שאבדו עקב התקציב (או היעזרו בתקציבים משותפים)

אם למילות מפתח שונות יש ביצועים ברמות שונות, כדאי לפצל קמפיינים עם מכסת תקציב



 מודעות בדקו אילו תכונות ייחודיות משפרות את ביצועי המודעות. בדיקות שניתן לבצע: תמחור, מבצעים מיוחדים, הצעות עם ערך ברור, שם המותג

הציגו במודעה קריאות ברורות לפעולה וודאו שהמודעות האלה מפנות אל דף נחיתה רלוונטי שמאפשר למשתמש לפעול על-פי הקריאות לפעולה (לדוגמה, דפי נחיתה המותאמים למוצרים שונים)

על המודעות להיות רלוונטיות לטקטיקת המיקוד (לדוגמה, על מה המשתמש חושב כשהוא רואה את המודעה וכיצד תוכלו לנסח בהתאם לכך את טקסט המודעה? כיצד טקטיקות אלה יכולות להשתנות במיקוד במעלה המשפך? מהן התכונות הדמוגרפיות ומהם המיקומים שאליהם אתם ממקדים?)

אם יש חשיבות רבה להתאמת הטקסט של המודעה לכל מיקום, נסו להשתמש בפרמטרים להתאמה אישית של מודעות

קשרו מודעות אל דף הנחיתה הרלוונטי ביותר (לדוגמה, הדף שהוא הרלוונטי ביותר לטקסט המודעה, אך גם הקרוב ביותר לדף ההמרות), תוך התחשבות בעקרונות הבסיס של ציון האיכות

ציינו אם דף הנחיתה מתאים לניידים (לדוגמה: m.example.com) כדי שהמשתמשים ידעו שהחוויה לנייד תהיה איכותית

מודעות פרטי מוצר

הגדירו קמפיינים של קניות לפי שולי רווח, קווי מוצרים והמוצרים הנמכרים ביותר

פרסמו פריטים עונתיים ומבצעים זמניים בקמפיינים שונים כדי לבצע אופטמיזציה של הצעות המחיר ולהשתמש בהגדרת עדיפות הקמפיין על מנת לוודא שאתם מחילים את הצעת המחיר המתאימה
הקפידו ליצור שלוש או ארבע מודעות טקסט בגרסאות שונות שיופיעו בקבוצות מודעות עם נפח תנועה גבוה ושתי גרסאות שיופיעו בקבוצות מודעות עם נפח תנועה נמוך יותר. עדכנו את טקסט המודעה על בסיס קבוע

שימוש בהכנסה דינמית של מילת מפתח בקבוצות קטנות של מודעות מגדיל את הסיכוי לכך שהמודעה תהיה תקינה מבחינה לשונית

במודעות המופיעות בתיבה העליונה (שלושת המיקומים הראשונים), הציבו נקודה בסוף שורת התיאור הראשונה כדי שתוכלו לנסח במודעה הזו כותרות ארוכות יותר (כלומר, הכותרת תתמזג עם השורה הראשונה)

ניידים

במודעות מועדפות לניידים, הציבו את כל המידע החשוב ואת הקריאות לפעולה המיועדות לניידים בכותרת ובשורת התיאור הראשונה

כמו כן, במודעות מסוג זה ודאו ששורות התיאור הראשונה והשנייה הן משפטים נפרדים

עדכוני מוצרים דומים לטקסט מודעה בקמפיינים של קניות. בצעו אופטימיזציה של כותרות, תיאורים ותמונות כדי לשפר את שיעור הקליקים (CTR). הקפידו לכלול את שמות המוצרים

הוסיפו טקסט של קידום מכירות למבצעים שאינם מצדיקים יצירת קמפיינים נפרדים עבורם

תנו הצעות מחיר באופן אגרסיבי יותר למיקומים שנמצאים קרוב יותר אל חנויות הלקוח

השתמשו בכרטיסייה 'מאפייני מוצר' כדי להבין בצורה טובה יותר את הביצועים בכל רמת פירוט ולפי כל מאפיין שתבחרו, כולל סוג המוצר בקטגוריה, מזהה הפריט וכו'.
מתן הצעות מחיר

אסטרטגיית הצעת מחיר

אתם יכולים לבחור בהצעות מחיר ידניות כדי ליהנות מרמת השליטה הגבוהה ביותר בהצעות המחיר שלכם, או בהצעות מחיר אוטומטיות (אסטרטגיות גמישות של הצעות מחיר) כדי לנהל מספר רב של קמפיינים בעזרת האלגוריתם של AdWords להצעת מחיר מבוססת-זמן במכירה פומבית

כשאתם מבצעים אופטימיזציה של הצעות מחיר, בנוסף לבדיקה של מדדי הביצועים, זכרו לבחון תובנות על תחרות הנובעות מנתח ההופעות או תובנות ממכירות פומביות (לדוגמה, אם תפחיתו את הצעות המחיר ועקב כך תפנו את המיקום השלישי שכלל מילת מפתח עם רווח שולי, המתחרים שלכם עשויים לנצל את ההזדמנות ולתפוס את המיקום הזה). כמו כן, חשוב לבחון גם נתונים מהכרטיסייה 'ייחוס למקורות תנועה' (לדוגמה, נתוני מילות מפתח עם המרות בסיוע קליקים או המרות בסיוע הופעות עשויים להיות בעלי ערך רב יותר מאשר המחיר לרכישה (CPA) שלהן בפועל המבוסס על הקליק האחרון)







RLSA


השתמשו בכרטיסייה 'קהל' כדי להציג נתונים סטטיסטיים לגבי כל הקהלים בקמפיינים וכדי להבין את הביצועים של כל קהל שהחלתם

הגדירו את התאמת הצעת המחיר של הקהל לפי הנוסחה הזו:
100 כפול [ (מחיר יעד לרכישה חלקי מחיר לרכישה בפועל) פחות 1]

לתשומת לבכם: רשימות שיווק מחדש מניבות בממוצע שיעור המרות כפול לעומת תנועה שאינה חלק מרשימה, אך מוצרים שהוגדרה עבורם הצעת מחיר אוטומטית אינם נחשבים כחלק מרשימות שיווק מחדש








זמן

בדקו את הביצועים לפי זמן והגדירו התאמה של הצעת מחיר לזמן לפי הנוסחה הזו:
100 כפול [ (יעד מחיר לרכישה חלקי מחיר לרכישה בפועל בטווח הזמן הספציפי) פחות 1]

נתחו דוחות המחולקים לפי יום בשבוע ושעה ביום כדי לבצע התאמות על בסיס ביצועים

אם זיהיתם שעות/ימים שבהם הצגת המודעות אינה רווחית, חשוב לשקול גם את חשיבות נתח ההופעות בזמנים האלה

בחלק מהתוספים יש לתזמן את ההופעה בהתאם לשעות הפעילות (לדוגמה, הציגו קישורי Sitelink של תכונת צ'אט מקוון רק כשיש נציגים הזמינים לשוחח עם לקוחות בצ'אט).


ספציפי לניידים

בדקו אם יש קמפיינים שאינם מוצגים בניידים (זוהי שגיאה נפוצה) על ידי הרצת הדוח עם הגדרות הקמפיין ו/או קבוצת המודעות ברמת ה-MCC (מרכז הלקוחות שלי')

הגדירו הצעת מחיר ראשונית: חשבו את מכפיל הצעות המחיר ההתחלתי לנייד לפי נוסחה זו:
100 כפול (ערך לקליק בנייד חלקי ערך לקליק במחשב שולחני ובטאבלט)

אוטומטי
(אסטרטגיות גמישות של הצעות מחיר)

נתחו את ביצועי הצעות המחיר על בסיס מיקום המודעה (עליון/אחר/דף ראשון) ובצעו אופטימיזציה כדי להגדיל את החשיפה במקומות הרווחיים ביותר, תוך התחשבות בתובנות על תחרות (מנתח הופעות ו/או תובנות ממכירות פומביות)

כשאתם משתמשים בהצעות מחיר אוטומטיות, הימנעו משינויים תכופים מדי בקמפיין (נסו להמתין שבועיים לפחות. עם זאת, אם הזמן הממוצע להמרה ארוך מחמישה ימים, ייתכן שיהיה עליכם לחכות זמן רב יותר). נסו לשמור ככל הניתן על יציבות ביעדים של מחיר היעד לרכישה ושל התקציב היומי למודעות ולקמפיין

בצעו את כל השינויים יחד כדי לצמצם את כמות הזמן הנחוצה להתאמה של אלגוריתם הצעת המחיר של AdWords

ארגנו מילות מפתח בעלות ביצועים ברמה דומה בקבוצות של הצעות המחיר והשתמשו באסטרטגיה המתאימה ביותר לכל קבוצה (לדוגמה, מילות מפתח של המותג ב'מיקוד למיקום בדף החיפוש' או ב'מיקוד מודעות מול מתחרים')

ניתן להשתמש באופטימיזציית מחיר לקליק (eCPC) בשילוב עם פלטפורמות הצעת מחיר של צד שלישי

מיקום

התחילו במיקוד רחב ולאחר מכן התאימו את הצעות המחיר על בסיס ביצועים ומכירות

בדקו את הביצועים לפי מיקום והגדירו התאמה של הצעת מחיר למיקום לפי הנוסחה הזו:
100 כפול [ (יעד מחיר לרכישה חלקי מחיר לרכישה בפועל במיקום הספציפי) פחות 1 ]

נתחו את דוח מיקומי המשתמשים AWFE (בכרטיסיית המאפיינים) כדי לזהות מיקומים נוספים שתוכלו למקד אליהם

צרו קמפיינים נפרדים על בסיס מיקום רק אם יש לכך סיבה מוצדקת (לדוגמה, עקב הקצאת תקציב, מיקוד לפי שפה, הבדלים במסרים של מודעות, אתרים שונים וכו'.)

בדקו את התאמות הצעת המחיר למיקום בקמפיינים שונים באמצעות דוח פרטי הקמפיין


הערך לכל קליק בנייד נקבע בדרך כלל לפי שיעור ההמרות היחסי וגם ל-Mobile Moment יש השפעה קלה על ערך זה

בדקו את ההשפעה של התנהגות במכשירים שונים: הפעילו את העמודות של אומדן ההמרות במכשירים שונים, שיחות טלפון, מכירות בחנות (ארה"ב) וסך ההמרות. לאחר מכן בצעו פילוח של הביצועים לפי מכשיר והחילו את ההתאמות
הרלוונטיות של הצעת מחיר לנייד. תוכלו גם ליצור עמודות ספציפיות למדד מפולח, כמו המרות בניידים

בדקו את השפעת המיקום: בחנו ביצועים ורווחיות של המיקום העליון לעומת המיקום התחתון. רוב הקליקים בניידים נובע ממיקומים בחלק העליון של הדף

הביאו בחשבון יעדים של תחרותיות: בדקו כיצד הקמפיינים שלכם משפיעים על המתחרים באמצעות תובנות ממכירות פומביות (לדוגמה, מספר המיקומים לניידים מוגבל, וייתכן שאתם דוחקים מתחרים מהמיקומים האלה)
 מיקוד מילת מפתח - בחירה

השתמשו בסוגי התאמה רחבה יותר כדי לכסות טווח רחב יותר של שאילתות או בסוגים של התאמה ממוקדת כדי לקבל שליטה רבה יותר על הצעת המחיר של כל שאילתה

ודאו שלקבוצות מודעות יש מילות מפתח העוסקות בנושא ספציפי (מבוססות על קטגוריות של מוצרים, מותג לעומת מוצר שאינו של המותג, מילות ליבה קצרות לעומת מילות מפתח ארוכות וספציפיות וכו'), ושהן קשורות אל הטקסטים התואמים במודעות ואל דפי הנחיתה הרלוונטיים. עיינו בדוח מונחי החיפוש כדי לוודא ששאילתות מכוסות על ידי קבוצת המודעות שיועדה עבורן

השתמשו בכלי לתכנון מילות מפתח, בדוח מונחי החיפוש, בכרטיסייה 'הזדמנות' ובמודעות דינמיות שמיועדות לרשת החיפוש (DSA) כדי למצוא מילות מפתח חדשות, וזכרו כי יש סיכוי גבוה יותר לכך שמילות מפתח לניידים בלבד (לדוגמה, שאילתות בניידים) יכללו מונחי מיקום ושגיאות הקלדה


מילת מפתח - אופטימיזציה

הרחיבו את כיסוי מילות המפתח (על-ידי הוספה של מילות מפתח חדשות ו/או שימוש בסוגי התאמה רחבה יותר) סביב מילות מפתח בעלות ביצועים טובים

הורידו את הצעות המחיר למילות מפתח בעלות ביצועים נמוכים, בדקו את רכיבי האיכות בבועת האבחון (אם הן רלוונטיות לטקסט המודעה ו/או לדף הנחיתה) או הוסיפו מילות מפתח שליליות מדוח מונחי החיפוש. אם יש בכך צורך, השתמשו בסוג התאמה צרה יותר או השהו את השימוש במילת המפתח

הריצו דוח של מונחי חיפוש בכרטיסייה 'מיקוד אוטומטי' כדי לראות אילו מונחי חיפוש הפעילו את המודעות שלכם ב-DSA וכדי לגלות חיפושים או דפי נחיתה בלתי רצויים (באמצעות מיון לפי קליקים או לפי דף נחיתה). ניתן לחסום דפי נחיתה בלתי רצויים באמצעות אי-הכללה של יעדי מודעות דינמיות בכרטיסייה 'מיקוד אוטומטי'

הפרידו יעדי מודעות דינמיות בעלי ערך גבוה בהתאם לתובנות שתמצאו בדוח הקטגוריות, ותנו הצעות מחיר בהתאם


RLSA

כדי להשתמש ב-RLSA יש צורך ברשימה של 1,000 רשומות לכל הפחות; משך הזמן המקסימלי של גודל רשימה ב-RLSA הוא 180 ימים

את רשימות המשתמשים אפשר לשתף מחשבון אחר על ידי הוספת ה-CID כלקוח שווה ערך
זהו הזדמנויות של מילות מפתח מתנועה אורגנית באמצעות הדוח על חיפוש בתשלום וחיפוש אורגני

מודעות דינמיות שמיועדות לרשת החיפוש

צרו קבוצות מיקוד על בסיס התנהגות משתמשים: שקלו להשתמש בקטגוריות מומלצות בתור יעדי המודעות הדינמיות, ליצור קמפיין DSA אחד לכל שפה (DSA מנהל בצורה יעילה מספר קמפיינים בשפות שונות), ליצור קבוצות שונות של
מודעות ליעדים שונים של מודעות דינמיות (שיכללו טקסט מודעה רלוונטי יותר) ולא לכלול כתובות אתרים, תוכן דף וכותרות שאינם מיועדים לעסקאות כך שלא יהיו חלק מיעדי DSA הראשיים (סביר להניח שהם יניבו החזר ROI נמוך יותר)

בכרטיסייה 'מיקוד אוטומטי', הוסיפו אלמנטים שאין לכלול ביעדי מודעות דינמיות, כמו תוכן דף שאין לכלול מפני שהמלאי אזל או מפני שהפריטים אינם זמינים

השתמשו במיקוד לכתובות אתרים וכותרות דפים המיועד לקטעים ספציפיים באתר. לא מומלץ להשתמש בתוכן דף למיקוד חיובי

זכרו להוסיף מילות מפתח שליליות מדוח מונחי החיפוש, או להוסיף מילות מפתח אחרות שהסרתם מקמפיינים אחרים ברשת החיפוש (מפני ש-DSA ישלים בעצמו פערים שייתכן כי אינכם רוצים להשלים)

זכרו ש-DSA פועל יחד עם הצעות מחיר אוטומטיות ו-RLSA 

הקפידו לבדוק כמות מספקת של נתונים בעת הגדרה של התאמות הצעת המחיר. שקלו לבחון את ביצועי הקהל ברמת הקמפיין ולהוסיף את אותה התאמה של הצעת מחיר לכל קבוצת מודעות על בסיס נתוני הקמפיין הכוללים

השתמשו בהגדרת היעד והצעת המחיר עם קבוצות מודעות משוכפלות כדי לוודא שהן יוצגו רק לקהל שלכם. לאחר מכן, התאימו את מילות המפתח והמודעות למאפייני הקהל

מקדו למילות מפתח ולסוגי התאמה רחבים יותר בקמפיינים מסוג RLSA (גם מילות מפתח וסוגי התאמה שבעבר לא הניבו ביצועים טובים בקמפיינים רגילים), מפני שהקהל כבר נכנס לאתר ולכן הוא כשיר
 mSite mSite

בדקו את האתר הנוכחי: בצעו את בדיקת ההתאמה לניידים כדי לבדוק אם האתר מתאים לניידים. אם הוא אינו מתאים, מומלץ לבצע את ההתאמות הנדרשות. אם אתם נתקלים בבעיות בשימוש בכלי, ודאו ש-Google סורקת את האתר כראוי

בניית mSite: השתמשו ב-Polymer כדי לתמוך בקידוד האתר וזכרו את 25 העקרונות של עיצוב אתר לנייד המופיעים בעקרונות mSite. לקבלת תמיכה נוספת בנושא פיתוח, פנו לפורום מנהלי האתרים. לחילופין, תוכלו להיעזר בספק mSites מאושר של Google המופיע ברשימת הספקים המוסמכים בארה"ב. את הרשימה תוכלו למצוא כאן
אופטימיזציה של mSite: כ-74% מהמשתמשים ינטשו את האתר אם טעינת ה-mSite תימשך יותר מ-5 שניות. השתמש ב-PageSpeed Insights כדי לבדוק את ביצועי הדף לנייד.

השתמשו בדוח נוחות השימוש לניידים כדי לעקוב אחר דפים ספציפיים ולאתר בעיות בנוחות השימוש





 
מכירות מקוונות, הפניות וכניסות לאתרי אינטרנט ברשת המדיה

 קטגוריה
 שיטה מומלצת

 
הגדרות קמפיין בדקו את היעדים מבחינת משתמשי הקצה ברשת המדיה לפני שתבצעו אופטימיזציה

המתינו שבועיים או יותר לפני שתבצעו שינויי אופטימיזציה בקמפיינים חדשים. המרות מיוחסות לתאריך הקליק על המודעה – לעתים חולף זמן-מה עד להתרחשות ההמרה בעקבות הקליקים האלה

ודאו שלא הפעלתם הצגה מואצת, אלא אם יש לכך סיבות ספציפיות (כמו ניסיון להשתמש בכמה שיותר מהתקציב)

המתינו עם היצירה של קמפיינים ב-GDN המיועדים לניידים בלבד עד לאחר יישום השיטות המומלצות של GDN, ולאחר מכן הפרידו אופטימיזציית mBid



מכסת תדירות

בקמפיינים עם חשיבות למותג: מומלץ להשתמש במכסת תדירות או במתן הצעות מחיר לאלף הופעות (CPM) (בדקו את דוח טווח ההגעה והתדירות כדי לקבוע את המכסה) ולא ב-DSP או בהצעות מחיר אוטומטיות שכבר קובעות את התדירות האופטימלית לכל משתמש (שימו לב: לשיעור הקליקים אין השפעה משמעותית על ציון האיכות ברשת המדיה)


הימנעו משימוש במכסות תדירות אם בקמפיינים נעשה שימוש בהצעות מחיר אוטומטיות (מפני שהצעות מחיר אוטומטיות מבוססות על תדירות)



 מודעות התאמת המסר והסגנון שב שבמודעה למסר ולסגנון שבדף הנחיתה (כולל קריאות לפעולה, צבעי רקע וכו'.)

קריאות קצרות ועקיפות לפעולה (לדוגמה, "היכנסו עכשיו" או "צאו לחופשה חלומית" לעומת "קנו עכשיו" הגנרי) בכל המסגרות

לוגו החברה/המותג המופיע בבירור בכל המסגרות, או לפחות במסגרת האחרונה

מחירים (מחירים יכולים לעזור בהכשרה מראש של קליקים) והנחות (על ידי הכללה של קודי הנחות)

הצעות עם ערך ברור בכל המסגרות (המשתמשים צריכים להרגיש כאילו שהם יחמיצו משהו אם לא ילחצו)

תחושת דחיפות הנובעת מציון של מועדים אחרונים/הגבלות כמות

תיאום בצבעים ובתמונות: הצבעים במודעה תואמים לתמונה או ללוגו (נסו להשתמש בתמונות שקופות בפורמט PNG), צבעי רקע המאפשרים צפייה קלה וללא צבעים בוהקים מאוד שעשויים להקשות על הקריאה
שילוב של טקסט ותמונות

הפניית משתמשים אל דף הנחיתה הרלוונטי ביותר

שלבו את כל סוגי המודעות כדי לקבל גישה מקסימלית אל מלאי בעלות נמוכה: מודעות טקסט, תמונות סטטיות (שבדרך כלל מקבלות שיעור קליקים גבוה יותר מתמונות GIF), תמונות GIF, גודלי מודעות (468x60 ,160x600 ,728x90, 300x250 ו-320x50 (לנייד) ) ומודעות דינמיות

השתמשו במודעות קריאייטיב המועדפות לניידים, קשרו אל דפי נחיתה לנייד (אם אפשר) וציינו בכתובת האתר לתצוגה אם דף הנחיתה מתאים לניידים (לדוגמה m.example.com) כדי לקבל שיעור קליקים גבוה יותר

שקלו להפריד קבוצות של מודעות שבהן נעשה שימוש אך ורק במודעות טקסט ותמונה, אם יש הבדל משמעותי מאוד במדדי הביצועים שהן מניבות
מתן הצעות מחיר

אסטרטגיית הצעת מחיר

השתמשו בתחילה בהצעות מחיר ידניות (הן יכולות לכלול אופטימיזציה של מחיר לקליק) ולאחר 50-100 המרות שקלו לעבור לאסטרטגיות גמישות של הצעות מחיר. במהלך המעבר הזה, הגדירו את היעד בטווח של 10% מההחזר הנוכחי על הוצאות הפרסום (ROAS) או מהמחיר הנוכחי לרכישה בקמפיין כדי לשמור על נפח ועל ביצועים דומים. כמו כן, הקפידו להקצות תקציב הגבוה פי עשרה ממחיר היעד לרכישה כדי לאפשר לאלגוריתם מרחב תמרון בתהליך הלמידה

אם אתם משתמשים בהצעות מחיר ידניות במהלך השקת קמפיין, חשוב לתת הצעת מחיר גבוהה יותר על קבוצות מודעות עם מודעות באנר מאשר על קבוצות מודעות עם מודעות טקסט (אחרת אתם מסתכנים בכך שכמעט כל ההופעות יהיו הופעות של מודעות טקסט.)

ככל שקבוצת המודעות תשיג יותר תנועה והמרות, הצעות המחיר האוטומטיות יהיו מדויקות ועקביות יותר. לכן מומלץ לאחד קבוצות מודעות לקמפיינים כך שיהיו בהם ארבע או חמש קבוצות מודעות. בנוסף, נסו להגדיר פעולות שהמשתמשים מבצעים בשלבים מוקדמים בתור המרות (מפני שכך יהיו יותר המרות). מספר גבוה מדי של קבוצות מודעות יגביל את היכולת של האלגוריתם הפרוגרמטי להצעות מחיר ללמוד מהתנועה המתרחשת בכל חלקי הקמפיין

הגבילו את השינוי במחיר היעד לרכישה או ב-ROAS לעלייה או ירידה של 20%, ולא יותר מפעם בשבוע

השתמשו בעמודה 'סטטוס' כדי לבדוק את התקדמותכם

אם אתם משתמשים באסטרטגיה גמישה של הצעות מחיר (יעד החזר על הוצאות פרסום או מחיר יעד לרכישה), ניתן להוסיף את העמודות 'אסטרטגיית הצעות מחיר' או 'סוג אסטרטגיית הצעת מחיר' לתצוגת הקמפיין כדי לבדוק את ההתקדמות

ניידים

המתינו עם היצירה של קמפיינים ב-GDN לניידים בלבד עד לאחר יישום השיטות המומלצות ל-GDN והגדרת אופטימיזציות mBid נפרדות. לאתר מותאם לניידים יש חשיבות רבה אף יותר כאשר מפעילים קמפיינים ברשת המדיה

פתרונות הצעות המחיר האוטומטיות ב-GDN משתמשים במכשיר, במיקום, בשעה ביום ובסימנים אחרים הספציפיים לניידים, כך שהדרך הפופולרית ביותר להצטרף אל mGDN היא להשתמש בהצעות מחיר אוטומטיות. לחלופין, אם אינכם משתמשים בהצעות מחיר אוטומטיות, התחילו ב-mGDN עם הצעות המחיר למחשבים שולחניים


 מיקוד כללי

מוצרי המיקוד שלפניכם מפורטים בסדר עולה, מתחתית משפך הלקוחות. לידיעתכם, ה"מיקוד האוטומטי" השמרני וה"מיקוד האוטומטי" האגרסיבי בודקים באופן אוטומטי את מוצרי המיקוד האלה כדי לזהות מהי ההקצאה האופטימלית

אם הביצועים עדיין נמוכים, כדאי לשלב אפשרויות מיקוד שונות (שכבות). עם זאת, שימו לב: גישה זו תפחית את הנפח באופן משמעותי

סננו קטגוריות שבהן אינכם רוצים שהמודעות יוצגו (הקטגוריות הנפוצות לסינון הן תוכן בעל רמיזות מיניות, דומיינים בהמתנה, דפי שגיאה, תוכן ילדותי, דוחה או מוזר, תוכן הכולל ניבולי פה ושפה גסה, תוכן בתוך משחקים ותוכן בנושא מוות וטרגדיות). סננו מילות מפתח ומיקומים שצורכים חלק מהתקציב אך אינם מניבים הפניות או המרות לאורך זמן

שיווק מחדש

ודאו שכל הדפים (למחשבים שולחניים ולניידים) מתויגים כדי להבטיח שתגיעו אל כל המבקרים באתר

נסו למקד לכל המבקרים באתר בחמישה פלחים (אנשים שצפו בדף הבית, אנשים שצפו בקטגוריות/בתוצאות חיפוש, אנשים שצפו במוצרים/בפריטים, אנשים שנטשו את עגלת הקניות, אנשים שביצעו המרה או פלח מקביל בתעשייה שלכם) או התאימו את הפילוח לפלחי ה-RLSA
הפעילו מחיר יעד לרכישה או ROAS כדי לתת הצעות מחיר אוטומטיות גבוהות יותר בגין משתמשים שנכנסו לאתר של המפרסם שלכם בתקופה האחרונה ובתדירות גבוהה יותר

הסירו מגבלות בקמפיין: בטלו מכסת תדירות ידנית (המערכת יוצרת מכסה באופן אוטומטי), מקדו לכל השפות ולכל המיקומים שבהם אתם מקבלים המרות ,והסירו תזמון מודעות

הוסיפו את כל הפורמטים והגדלים של מודעות (כולל לנייד) והוסיפו מודעות קריאייטיב דינמיות לשיווק מחדש לאנשים שצפו במוצרים/במבצעים, לאנשים שצפו בעגלות ולאנשים שביצעו המרה

קהלים דומים

בחירת רשימות

בחרו רשימות המתאימות לפעולה, לתעשייה או למוצר ספציפיים (לדוגמה, אנשים שנטשו את עגלת הקניות יהיו שונים מאנשים שביצעו המרה, ואנשים שמחפשים מלונות עשויים להיות שונים מאנשים שמחפשים הפלגות)

מתן הצעות מחיר ומודעות קריאייטיב
התחילו להשתמש באופטימיזציית מחיר לקליק (eCPC) עד שתצברו נפח המרות גדול מספיק

לאחר מכן עברו לכלי אופטימיזציית ההמרות (CO) או ל-ROAS (מפרסמים רבים זוכים להצלחה בזכות השימוש בקהלים דומים ובהצעות מחיר אוטומטיות)

השתמשו במודעות קריאייטיב סטטיות שמטרתן לצרף משתמשים חדשים, וודאו שדף הנחיתה מותאם למודעות הקריאייטיב וכולל קריאה ברורה לפעולה

מיקוד (המשך) 

מילות מפתח עבור הרחבה לרשת המדיה

(לשעבר Search Companion Marketing)

הקצו עדיפות גבוהה יותר למילות מפתח מהקמפיינים הקיימים/המקבילים שלכם לרשת החיפוש העומדים בקריטריונים הבאים: עוסקים במותג, מניבים נפח המרות גבוה, קשורים למוצר או לקטגוריה ומניבים נפח תנועה גבוה

ודאו שמילות המפתח בקבוצות של מודעות מאורגנות לפי נושא דומה, ואם ניתן, התאימו את הקריאייטיב כך שישקף את הנושא הזה

אם הקמפיין היה במיקוד למילות מפתח לפי הקשר (KCT) או הועתק מקמפיין KCT, נסו להסיר שכבות מגבילות של נושאים או הגדרות מיותרות של אי-הכללת מיקומים

מיינו מילות מפתח לפי הוצאה, הרחיבו את השימוש במילות מפתח המניבות נפח גדול של קליקים/המרות, והשהו את השימוש במילות מפתח שכרוכות בהוצאות גבוהות אך אינן מניבות המרות

השתמשו בכלי לאבחון מילות מפתח כדי לבדוק אם הצעות מחיר נמוכות מגבילות את התנועה


מיקוד למילות מפתח לפי הקשר

צרו קבוצות של מודעות על בסיס נושאים ובדקו נושאים שונים (לדוגמה, נושאים הקשורים למוצר, לתעשייה, למותג ו/או ללקוח)

הקפידו לכלול בקמפיינים של KCT מונחי חיפוש/מילות מפתח
בעלי נפח תנועה גבוה וביצועים מובילים (קליקים/המרות)


מיקוד לפי מיקום

בדקו אילו אתרים, סרטונים ואפליקציות הציגו את המודעה שלכם. תוכלו לעשות זאת באמצעות דוח המיקומים בכרטיסייה 'מיקומים'


הוסיפו מיקומים בעלי ביצועים טובים כ'הצעת מחיר בלבד' ותנו עבורם הצעות מחיר אגרסיביות יותר

בדקו מהם המיקומים המוצלחים כדי לשפר נושאי מיקוד אחרים לרשת המדיה (לדוגמה, קהלים חדשים שמעוניינים במותג, מיקומים נוספים וכו'.)

הריצו דוח ביצועי מיקום לטווח סימנים מורחב והשוו את נתח התנועה והביצועים בין התאמות על בסיס הקשר ובין התאמה מורחבת

אם אינכם משתמשים בהצעות מחיר אוטומטיות וברוב המקרים השימוש במיקומים מותאמים אינו רלוונטי, צרו שכבה של מיקוד לפי נושא כ'מיקוד והצעת מחיר‘. כך המיקוד המורחב למילות מפתח יוגבל באופן שיציג רק
דפים שבהם ה-KCT תואם לנושא שבשכבה

עיינו בדוח ביצועי המיקום וסננו אתרים בעלי ביצועים נמוכים

אם הביצועים עדיין נמוכים, אנו ממליצים ליצור קמפיין של מילות מפתח עבור הרחבה לרשת המדיה (DSK) שיפעל בו-זמנית ויסייע לאזן את יעילותו של הקמפיין המקורי. לחלופין, כמוצא אחרון, ניתן לשנות את הקמפיין ל-DSK

קהלים בעלי תחום עניין משותף וקהלים שמעוניינים במותג


פלחים המבוססים על תחום עניין משותף משמשים לעתים קרובות כאמצעי למימוש יעדי מותג, ואילו קהלים שמעוניינים במותג משמשים כאמצעי למימוש יעדי ביצועים

יש לקבוע את עדיפות הפלחים לפי הרלוונטיות ללקוחות שאליהם אתם ממקדים

תנו הצעות מחיר לקליק או השתמשו בהצעות מחיר אוטומטיות לקהלים שמעוניינים במותג. השתמשו במתן הצעות מחיר לאלף הופעות לקהלים בעלי תחום עניין משותף

בדקו קהלים שהוגדר עבורם תחום עניין משותף אם הפלחים הקיימים לפי עניין משותף אינם מתאימים לקהל היעד הספציפי של המפרסם. השתמשו בנושאים ממילות המפתח בעלות הביצועים הטובים ביותר (ברשת החיפוש או המדיה)





 
מכירות טלפוניות

 קטגוריה
 שיטה מומלצת

 
הגדרות מתקדמות תזמון

הגדירו את התזמון של תוספים להתקשרות בהתאם לשעות שבהן הנציגים שלכם יכולים לענות לשיחות


משך המרת השיחה

הגדירו את משך המרת השיחה - לשם כך, יש לקבוע מהו פרק הזמן המינימלי להמרת שיחה לפי סוג עסק. לחלופין, יש לחשב את אחוז השיחות ב-AdWords שהניבו המרות, ולאחר מכן לבחור מבין פרקי הזמן הכוללים את זמן ההמרה שיתמוך באחוז כולל זה של המרות שיחה

 מודעות מודעות להתקשרות טלפונית בלבד

כדאי להשתמש בקמפיינים להתקשרות טלפונית בלבד כאשר מפרסם אינו מעוניין בקמפיין לניידים מפני שאין לו אתר מתאים לניידים, או אם הוא מעוניין בשליטה מלאה על המודעות להתקשרות
תוספים להתקשרות

בקמפיינים המופיעים בכל המדינה כדאי להפנות שיחות אל מספר ראשי אחד באמצעות תוספים להתקשרות. ניתן גם להשתמש בתוספי מיקום אם יש לכם מספרי טלפון שונים לכל חנות

כדאי להגדיר מספרי טלפון שונים למבצעי מוצרים שונים (למטרות מעקב ולמטרות אחרות)
מתן הצעות מחיר

הציגו פילוח של ביצועים לפי סוג המרה כדי לראות אילו סוגים של מילות מפתח/קמפיינים מניבים שיחות בתדירות גבוהה יותר מאחרים, ותנו הצעות המחיר בהתאם. אם אתם משתמשים בעורך הדוחות כדי ליצור את הדוח הזה, תוכלו לשמור אותו שוב לשימוש עתידי.

אם מגיעות אליכם שיחות דרך האתר שלכם, חשוב לכלול המרות שיחה מהאתר

 

מחיר יעד לרכישה ו-ROAS יביאו בחשבון את המרות השיחה הסתכלו קידומות החיוג של המתקשרים בדוח פרטי השיחות כדי לבדוק אם אתם מקבלים יותר שיחות ממיקומים ספציפיים, ותנו הצעות מחיר בהתאם (או השתמשו בפרמטרים להתאמה אישית של מודעות)
הצעות נוספות על סמך ניתוח הביצועים של השיחות, אולי צריך להתאים את הרכבו של צוות המוקד הטלפוני לעומס השיחות כדי לקצר את זמני ההמתנה וכו'








 
מכירות בחנויות

 קטגוריה
 שיטה מומלצת

 
מודעות מודעות על מלאי מקומי - מבנה חשבון

לניהול פשוט (ומומלץ) של AW: צרפו את כל הקמפיינים של קניות למודעות על מלאי מקומי (LIA) בכרטיסייה 'הגדרות'. סמנו את התיבה 'הפעל מודעות על מלאי מקומי' בכרטיסייה 'הגדרות' (יש להגדיר לשם כך עדכונים מקומיים)

הגדירו יעד כללי של 'כל המוצרים' עם הצעת מחיר מתאימה (אנחנו ממליצים על 0.6 שקלים לכל הפחות)

הפעילו הצעות מחיר המבוססות על מרחק - העלו את הצעות המחיר ברדיוס של 8-16 ק"מ מכל החנויות של הסוחר (לשם כך יש להגדיר חשבון 'Google לעסק שלי' ותוספי מיקום)

לניהול מתקדם של AW: צרו קמפיינים נפרדים של קניות למיקומים ספציפיים ב-LIA


טקסט של מודעה

השתמשו בקריאה לפעולה שמטרתה לגרום ללקוחות להגיע לחנות או לקבל את הוראות ההגעה אליה (באמצעות מאתר החנויות)

 תוספים תוספי מיקום

הפעילו תוספי מיקום ברמת החשבון כדי לאפשר הגדרה קלה יותר. בנוסף, הם יאפשרו לכם להגדיר מסננים שמטרתם למנוע מתוספים להופיע בקמפיינים שבהם אין סיבה להשתמש בהם

השתמשו בדוח המרחק כדי למצוא את הרדיוס האופטימלי שאליו תמקדו בתוספי המיקום

ייתכן שיהיה צורך למקד לרדיוס גדול יותר אם המיקום נמצא באזור כפרי

מתן הצעות מחיר

ודאו שמבנה החשבון והאסטרטגיה למתן הצעות מחיר משקפים את הערך הייחודי של המוצרים בכל אחת מהחנויות (לדוגמה, התאימו את הצעות המחיר למבצעים בחנות / מבצעים עונתיים / מבצעים כלל-ארציים)

תזמנו מודעות מקומיות כך שיוצגו בשעות הפעילות של החנות

עיינו בדוח המרחק כדי למצוא את הרדיוס האופטימלי שאליו תמקדו (התחילו ברדיוס רחב ולאחר מכן התמקדו)

ודאו שרמות הצעות המחיר מבוססות על שעות הפעילות (באמצעות הגדרה של זמן ביום/בשבוע), עלה מיקום (באמצעות הגדרה של תוספים גיאוגרפיים/תוספי מיקום) ועל המרות שיחה

 

השתמשו בכרטיסייה 'מאפייני מוצר' כדי להבין בצורה טובה יותר את הביצועים בכל רמת פירוט ולפי כל מאפיין שתבחרו, כולל סוג המוצר בקטגוריה, מזהה הפריט וכו'.

תנו הצעות מחיר אגרסיביות כדי להופיע במפות Google
(כחלק מתוכנית השותפים ברשת החיפוש). במפות Google יש רק מיקום מודעה אחד, ולכן רק המודעה עם הדירוג הגבוה ביותר תוצג.
מיקוד מילות מפתח

הוסיפו מילות מפתח של מותג החנות
כמו 'חנות Adidas', 'חנויות אדידס', או 'סניפי אדידס' ו'חיפוש החנות הקרובה ביותר'

ודאו שמילות המפתח (לדוגמה, 'קפה', 'בית קפה') תואמות גם לחיפושים מקומיים (לדוגמה, 'בית קפה בסביבה' או 'בתי קפה במודיעין'). לשם כך, הוסיפו את הביטויים האלה,וגרסאות שונות שלהם להתאמה רחבה. כך תחסכו זמן, מפני שלא תצטרכו להוסיף ולנהל את כל השילובים האפשריים של מילות מפתח ושמות של מיקומים








 
התקנת אפליקציות

 קטגוריה
 שיטה מומלצת

 
הגדרות מתקדמות סוג קמפיין

אם אתם מפרסמים אפליקציית Android ואינכם מודדים אירועים באפליקציה, השתמשו בקמפיין אוניברסלי באפליקציות. סוג קמפיין זה הוא אוטומטי לחלוטין ובעזרתו תוכלו להגיע למספר ההתקנות המקסימלי במסגרת מחיר היעדלהתקנה (CPI)

לחלופין, השתמשו בסוגי הקמפיין 'התקנת אפליקציה לנייד ברשת המדיה' או 'התקנת אפליקציה לנייד ברשת החיפוש‘ (ברשת המדיה, כשאתם יוצרים קמפיין חדש עליכם לבחור באפשרות 'יעד שיווק' ו'התקנת האפליקציה לנייד' בקטע העוסק ביעד השיווק)


מכשיר/מערכת הפעלה

רשת המדיה

אם האפליקציה גדולה מ-100MB, מקדו למכשירים הפועלים באמצעות Wi-Fi בלבד מפני שחנויות של אפליקציות מחייבות להוריד אפליקציות גדולות ברשתות Wi-Fi

מקדו ל-iOS מגרסה 6.0 ואילך כדי למדוד הורדות

רשת החיפוש

יש תמיכה ב-Android וב-iOS להתקנת אפליקציות מרשת החיפוש


תקציב

מומלץ להגדיר תקציב יומי בגובה של פי חמישים ממחיר היעד לרכישה

אם התקציב היומי של הקמפיין נגמר בשלב מוקדם של היום, נסו להפחית את מחיר היעד לרכישה כדי להגדיל את מספר ההמרות. המצב האידיאלי הוא שההוצאות היומיות בקמפיין לא ימצו את התקציב היומי, אלא רק יתקרבו אליו


מתן הצעות מחיר

רשתות המדיה והחיפוש

כלי אופטימיזציית ההמרות בקמפיינים לעידוד התקנת אפליקציות הוא שיטה מומלצת שבאמצעותה תוכלו להגיע למספר ההתקנות המקסימלי האפשרי במסגרת מחיר היעד להתקנה


אם האפליקציה כוללת רכישות מתוך האפליקציה (IAP) המעובדות דרך Google Play, אנו ממליצים להשתמש בפונקציה CO+IAP כדי להגיע אל משתמשים הנוטים לבצע IAP. טיפ לחברות המפיצות משחקי מחשב - משחקים מניבים כמות גדולה של IAP

מודעות
רשת המדיה

השתמשו בתבנית מודעת הטקסט לקידום אפליקציות כדי ליצור מודעה שגודלה ישתנה באופן אוטומטי בהתאם למיקומים שבהם היא כשירה להופיע. המודעות האלה מקבלות מידע ישירות מחנויות האפליקציות, כולל סמל האפליקציה, דירוגים ועוד

אם במקום זאת תבחרו להעלות תמונות משלכם באמצעות תבנית מודעת התמונה לקידום אפליקציות, הקפידו לכלול את גודלי המודעות הנפוצים ביותר ברשת: 320x50 ,1024x768 768x1024 ,480x320 ,320x480

מודעות בדחיסות כפולה (HD) יכולות לעזור בהצגה של המסר בצורה מושכת יותר במכשירים מתקדמים. תוכלו להעלות אותן יחד עם הפורמטים הרגילים של המודעות

אם יש לכם סרטון העוסק באפליקציה, השתמשו בתבנית מודעת הווידאו לקידום אפליקציות


YouTube

חמש השניות הראשונות של מודעת הווידאו צריכות להיות מושכות ומשכנעות מאוד.

מומלץ לכלול בקטע הזה קריאה לפעולה (לדוגמה, "לחצו עכשיו כדי להתקין")

רשת המדיה

כלי אופטימיזציית ההמרות יפעל בצורה הטובה ביותר אם הגדרתם מיקוד רחב יותר ברמת קבוצת המודעות

 מיקוד מילת מפתח (ברשת החיפוש בלבד)

הרחיבו את מאגר מילות המפתח באמצעות הכלי להצעת מילות מפתח (משתמש בנתונים מ-Google Play ומהחיפוש), באמצעות המטא נתונים של האפליקציה (מילות מפתח, כותרות, תיאורים) במסוף המפתחים של האפליקציה או באמצעות מילות מפתח מקמפיינים לרשת החיפוש. ניתן גם להוסיף מילות מפתח מביקורות שכתבו המשתמשים

ודאו שמילות המפתח מכסות גם שאילתות גנריות (לא ממותגות) וגם שאילתות ממותגות, ושאתם ממקדים למילות מפתח עם המילה "אפליקציה" וגם בלעדיה. כך תוכלו להגדיל את נפח התנועה ולהגיע לביצועים מקסימליים (בהנחה שאתם
משתמשים גם בהצעות מחיר יעד לרכישה). שיטה מומלצת נוספת היא להשתמש בהתאמה רחבה ובהצעות מחיר יעד לרכישה

השתמשו בהתאמה רחבה במודעות לחידוש מעורבות מפני שאתם ממקדים למישהו שכבר התקין את האפליקציה, אך ייתכן שאינו מודע לתכונה מסוימת או שכח שאפשר לפנות אליכם לקבלת עזרה

אם אתם משתמשים בהצעות מחיר יעד לרכישה (שיטה מומלצת נפוצה), המתינו שבועיים עד שלושה שבועות לשיפור המודלים של מתן הצעות המחיר לפני שתבצעו שינויים משמעותיים.

לדוגמה, ייתכן שבקמפיין אחד תקבעו הצעת מחיר של 20 שקלים ותמקדו למודעה בכל הערוצים, בקמפיין שני תמקדו ל'מכשירים חדשים' עם הצעת מחיר של 28 שקלים, ובקמפיין שלישי תמקדו ל-W18-25 עם הצעת מחיר של 40 שקלים.

אם יש לכם אתר לנייד, תוכלו ליצור רשימת משתמשים של מבקרים ב-mSite ולמקד אליהם
רשת המדיה

מומלץ להשתמש בתכונה 'מיקוד למודעה בכל הערוצים' באמצעות מיקוד ל'כל אפליקציות Android' או ל'כל אפליקציות iOS'.. לחלופין, הוסיפו את כל הקטגוריות בנפרד כדי לראות פילוח של ביצועים לפי קטגוריה. כך תבטיחו שאתם מושכים
מתקינים חדשים בקנה מידה נרחב

כדי לקבל גישה אל מלאי נוסף, אל תסירו את סימון התיבה 'הרחבה אוטומטית ל-mGDN' בקמפיינים של Android

אם אתם ממקדים ל'מודעה בכל הערוצים' (שיטה מומלצת להגדלת קנה המידה לעומת מיקוד להתקנות בעלות ערך גבוה), ודאו שאינכם ממקדים ונותנים הצעות מחיר באותו הזמן ובאותה קבוצת המודעות בכל הקטגוריות הנפרדות של אפליקציות מותקנות, מפני שפעולה זו עשויה לצמצם את טווח ההגעה (חלק מהמשתמשים מבטלים את ההסכמה לפרסום המבוסס על תחומי עניין).

לחלופין, כדי למקד למשתמשים באיכות גבוהה יותר, מקובל להפריד קמפיינים עצמאיים על בסיס ערך הלקוח כפי שהוא משתקף בפלחים בעלי הביצועים הטובים ביותר (לדוגמה, קטגוריות מסוימות של אפליקציות מותקנות, משתמשים בתשלום,
מכשירים חדשים וכו') ולתת הצעות מחיר אגרסיביות יותר

וידאו (YouTube)

צרו קבוצות מיקוד עם שתי אפשרויות מיקוד לכל היותר בכל אחת מהן כדי לא להגביל את התנועה





 
מעורבות באפליקציות

 קטגוריה
 שיטה מומלצת

 
הגדרות מתקדמות סוג קמפיין

בחרו באפשרות 'רשת המדיה – מעורבות באפליקציה לנייד' או ב'רשת החיפוש – מעורבות באפליקציה לנייד'

מכשיר/מערכת הפעלה

רשת החיפוש
קיימת תמיכה ב-Android וב-iOS החל מ-2015

מודעות הציעו משהו מושך במודעות כדי לעודד משתמשים לחדש את המעורבות באפליקציה. אם הם הפסיקו להשתמש באפליקציה או שכחו ממנה, ייתכן שהם רק זקוקים לתזכורת, להטבה מיוחדת או להצעה מעניינת שתגרום להם לפתוח שוב את
האפליקציה

אם תבחרו להעלות תמונות משלכם באמצעות תבנית מודעות התמונה לעידוד מעורבות באפליקציה, הקפידו לכלול את גודלי המודעות הנפוצים ביותר ברשת: 320x50 ,1024x768 768x1024 ,480x320 ,320x480

יחד עם צוות הפיתוח שלכם הגדירו קישורים עמוקים בהתאמה אישית המובילים אל החלקים החשובים באפליקציה. כך המודעות יוכלו להוביל את המשתמשים ישירות אל החלק באפליקציה שעונה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלהם
הנחיה לגבי יישום של קישורים עמוקים: Google ממליצה להשתמש בתקנים של קישורים לאפליקציה (Android) וקישורים אוניברסליים (iOS) בעת הפעלה של קישורים עמוקים באפליקציה. התקנים האלה נתמכים בכל המוצרים האורגניים
והמוצרים בתשלום, כולל: חיפוש אורגני, מודעות שמיועדות לרשת החיפוש, מנוע הידע, פעולות קוליות, Android, מודעות ב-YouTube (יושקו בקרוב), Goo.gl (קישורים קצרים), קישורים עמוקים עמידים, Google Now, מודעות ברשת המדיה ודומיינים מסוג app. (לאפליקציות בלבד)
מתן הצעות מחיר אנחנו ממליצים לתת הצעות מחיר לקליק ברשת המדיה ולקבוע ברשת החיפוש את ההגדרה 'מקסימום קליקים ברשת החיפוש'. הסיבה לכך היא שאין עדיין מעקב אחר המרות ב-iOS ויש בעיות בנפחים - שני מצבים אלה פוגעים בביצועים של הצעות מחיר אוטומטיות

זכרו לתת הצעות מחיר על בסיס הערך של המרה באפליקציה לעומת התקנה
ברשת המדיה, ניתן כעת לבדוק את CO בנושא חידוש המעורבות

ברשת החיפוש, מודעות להתקנת אפליקציה כוללות כעת את המלאי ב-Google Play, ולכן חשוב לבדוק את התקציבים כדי לוודא שהם אינם מגבילים את היכולת להתאים את המלאי לדרישות
מיקוד רשת המדיה

צרו רשימות של משתמשים שהורידו את האפליקציה
. לאחר מכן, התחילו לפצל את הרשימות לקטגוריות ממוקדות יותר על בסיס אבני דרך בהתנהגות משתמשים

אל תגבילו את הקמפיין עם יותר מדי מגבלות נוספות של המיקוד (קטגוריות אפליקציה ספציפיות ולפי מיקוד גיאוגרפי), מפני שהן יכולות לפגוע באופן משמעותי בטווח ההגעה
רשת החיפוש

התחילו את הבדיקות במודעות שיוצרות מעורבות באפליקציה לנייד ובמודעות טקסט כדי לבחון את הביצועים של mSite מול האפליקציה

 

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: תובל 13, רמת גן.
מיקוד: 5252228

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

 

מרכז מידע

 

השרותים שלנו

2017 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר